علت های ماسیده شدن کرم پودر و روش جلوگیری از اون

اول از همه بریم سراغ اینکه چه اتفاقی میوفته که کرم پودر روی صورت ماسیده میشه و میکاپمون رو کیکی و بد نشون میده.

  1. (بیش از حد نیاز)ممکن هست برای این باشه که مقدار زیادی از کرم پودر رو استفاده میکنید
  2. پوست چربی دارین و با همون چربی و تعریقی که روی پوستتون هست میکاپتون رو شروع و در نهایت فیکس میکنین.
  3. از پودر فیکس خیلی زیاد استفاده میکنید.
  4. استفاده نکردن از اسپری فیکس
  5. قبل از میکاپ روتین پوستیتون رو انجام نمیدین
  6. پوستتون رو به اندازه نیازش هیدراته و مرطوب نمیکنید.

این ها رایج ترین علت هایی هستند که باعث کیکی شدن میکاپ میشن ، حالا میخوایم یک سری تکنیک رو یادبگیریم که باعث میشن این اتفاق برای ما نیوفته.

  1. اولین راه اینه که قبل از شروع میکاپ پوستتون رو با یک شوینده مناسب کاملا تمییز کنید.
  2. بعد از آبرسانی باید پوستتون رو خیلی خوب هیدراته کنید، پس آبرسان و مرطوب کننده رو بردارید و پوستتون رو باهاش هیدراته کنید. این کار باید قبل از زدن پرایمر انجام بشه.
  3. اگر پوست خیلی خشکی دارید و یا روی پوست شما خطوط عمیق مثل خط خنده ایجاد شده با سرم ها یا روغن های آبرسان اون نقاط رو خیلی خوب هیدراته کنید.
  4. نکته مهم بعدی ، انتخاب کرم پودر هست. شما باید محصولتون رو مناسب با پوستتون انتخاب کنید.
  5. وقتی کرم رو روی پوستتون زدین، با ابزار مناسب اون رو فید کنید. برای اینکارابتدا با براش اون رو روی پوستتون پخش کنید و بعد با اسفنج آرایشی اون رو کامل فید کنید و به خورد پوستتون بدین.
  6. بعد از اولین فید به کرم پودر زمان بدین، اینکار باعث میشه که رنگ و کاور اصلی کرم خودش رو نشون بده و چربی اون بیرون بیاد
  7. دوباره فید کنید، با اینکار مواد اضافی و چربی کرم از روی پوستتون برداشته میشه، کرم پودر خیلی بهتر و طبیعی تر روی پوستتون میخوابه.
  8. و در آخر با اسپری فیکس کل میکاپتون رو ست کنید و همه ی اون مواد آرایشی رو به خورد هم دیگه بدید.

دیدین که دلایل ماسیدگی کرم پودر روی پوستتون چقدر ساده هست و از اون ساده تر کارهایی هست که برای جلوگیری از اون باید انجام بدین. در سایت مای سفورا میتونید اطلاعات خیلی بیشتری درباره مشکلات آرایشی و مسائل پوستی به دست بیارید و در کنار این ها محصولاتِ اورجینال و با کیفیت رو ببینید و با خیال راحت خریدتون رو انجام بدید، اگر هم نیاز به کمک داشتید مشاوران پوستی ما میتونن بهتون کمک کنن

پست بعدی

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان ترکی استانبولی

پ ژوئن 15 , 2023
استفاده از اپلیکیشن های آموزش زبان ترکی استانبولی راهی بسیار عالی برای یادگیری این زبان می باشد. اما انتخاب این اپلیکیشن ها نیز کاری است که باید با دقت و وسواس زیادی انجام شود. انتخاب اپلیکیشن نادرست می تواند شما را وارد مسیر اشتباه کند و باعث نا امیدی و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000