عطر زنانه تلخ شنل

امروزه بانوان از عطر زنانه استفاده خواهند کرد تا بتوانند یه بدن خوش بو داشته باشند که قیمت خرید و فروش آن به علت تنوع در عطر مختلف می باشد.

دسته بندی در عطر بسیار متنوع می باشد که شما می توانید نسبت به سلیقه خودتان از این محصول تهیه و مورد مصرف قرار بدهید همچنین این محصول بسته بندی با طراحی مختلف دارا می باشد که هر شخص نسبت به سلیقه دیدشان عطر را خریداری خواهند کرد ضمن اینکه در ادامه مقاله سایت آراد برندینگ ما شما را با نمونه تلخ زنانه بیشتر آشنا خواهیم نمود.

عطر که از اعصاره یا اسانس گیری گیاهان خواهد گرفته شد امروزه زیاد مورد توجه مردم قرار گرفته است که از این رو تولید کنندگان به فکر طراحیهای جدید می باشند در ضمن باید یادآوری کرد که این محصول به دلیل ویژگیهای مناسبی که خواهد داشت تولیدکنندگان به فکر صادرات عطر به خارج کشور نیز خواهند بود.

هر نوع از عطر که دارای بو و رایحه متفاوت می باشند نسبت به سلیقه مشتری خواهد بود تا اینکه در زمان خرید دستتان باز خواهد بود.

روشها مختلف وجود خواهد داشت که شما می توانید یک عطر با کیفیت داشته باشید که یکی از آن ماندگاری بالای عطر می باشد همچنین عطر به علت تنوع در رایحه مانند گرم یا سرد، تند یا آرام، تلخ یا شیرین و غیره توجه هر نوع مشتری را در هر سنین به خود جذب کرده است بنابراین در زمان خرید حتما علاوه بر قیمت به کیفیت و بوی آن توجه کنید تا بهترین نوع محصول دست شما را بگیرد.

عطر زنانه شنل

یکی از مشهور ترین برندهای جهان برند شنل است که در زمینه آرایشی بهداشتی و تولید عطر خوش درخشیده است و از لطیف ترین عطری که به بازار ارائه کرده می توان به عطر زنانه چنس تندر اشاره کرد که به دلیل وارداتی بودن قیمت آن بالا می باشد.

رایحه این عطر یاد آور حس خوب شادی و غرق شدن در خیالات است و گابریل شنل آن را یک فرصت می دید و در این باره اینطور گفت که “من یک فرصت دیدم و آن را گرفتم”.

گابریل می دانست که تولید عطر زنانه شنل شانس بزرگ برای او است، این عطر تند برای او یک شروع بود، یک نبوغ بسیار والا.

سال ۲۰۱۰ سالی بود که عطر چنس تندر به بازار ارائه شده است و در همان سال بود که رایحه چنس به اوج محبوبیت خود رسید.

پنج سال بعد یعنی در سال ۲۰۱۵ عطر Chanel Chance Eau Vive Eau de Toilette با رایحه پرتقال خونی، گریپ فروت و گل جاسمین به بازار ارائه شد و به دلیل محبوبیت عطر چنس و رایحه بسیار خوبی که این مدل عطر داشت به یکی از عطرهای پر فروش در سال ۲۰۱۵ تبدیل شد.

عطر زنانه تلخ

به جرئت می توان گفت، یکی از پرفروش ترین و پر طرفدارترین عطرها در میان انواع عطر و رایحه، عطر زنانه و عطر مردانه تلخ می باشد که از آنها معمولا در مهمانیها و مراسمهای رسمی و خاص و همچنین عاشقانه استفاده می کنند.

ضمنا، این نوع عطر زنانه تلخ یک گزینه بسیار عالی برای مهمانیهای شبانه هستند و شما با این رایحه یک شب عالی خواهید داشت.

معمولا در عطر زنانه تلخ از رایحه هایی مانند میخک، قهوه، دارچین، چوب سوخته، نعناع، ادویه های تند شرقی، روایح دودی، ریشه گیاهان و روایح چوبی به کار برده می شوند البته یک عطر با رایحه ی تلخ به بانوان یک استایل شیک و با کلاسی می بخشد و باعث می شود تا نظر دیگران به آنها جلب شود.

یکی از ویژگیهای عطر زنانه تلخ ماندگاری بالایی داشته و همچنین دارای طبع گرمی هستند و مناسب برای فصلهای سرد سال می باشند. از عطرهایی که در گروه عطرهای سنگین و کلاسیک قرار دارند می توان به عطر زنانه تلخ اشاره نمود که از آنها می توان در مراسمات خاص و رسمی استفاده نمود.

بانوانی که عطر تلخ را برای استفاده روزانه می خواهند باید به ترکیباتی که در آن وجود دارد توجه ویژه ای داشته باشند و این نکته وجود دارد که معمولا عطرهایی که خنک و روزانه هستند در مقایسه با عطرهای گرم ماندگاری کمتری دارند.

معمولا از ترکیباتی مانند گل فام، ادویه و مشک اندود در تهیه ی عطر تلخ استفاده می کنند تا با این کار علاوه بر اینکه یک رایحه ی تلخ ایجاد نمایند، به ماندگاری و پخش بوی بالای آن نیز بیافزایند.

پست بعدی

خرید دستگیره درب گرد

ش اکتبر 15 , 2022
دستگیره درب یک عنصر ضروری است که باید با بیشترین توجه انتخاب شود، دستگیره درب گرد شیشه ای حیاط مدلهای بسیار متنوعی دارد و اجازه می دهد تا با هر نوع دکوراسیونی ترکیب شود.مدل های زیادی از دستگیره درب در بازار موجود است، چیزی برای همه سلیقه ها و بالاتر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000