قیمت روغن خراطین صنعتی تهران

زمان مصریان از انواع گیاهان، دارو درست می کردند که یکی از دست آوردهای آنها روغن خراطین بوده و قیمت آن به گونه ایی بوده که تمامی اقشار جامعه در آن زمان می توانستند آن را مصرف نمایند، آنها با استفاده بر روی صورت افراد مختلف بر این باور بوده اند که باعث صافی، درخشندگی، جوان سازی و رفع چین و چروک پوست می گردد که امروزه بعد از آزمایشات بسیار زیاد به خواصهای بیشتر آن پی برده اند.

ایام قدیم با ماساژ این روغن بر نواحی پر درد و گرفته باعث بهبودی مفاصل می شد، زیرا این محصول با ورود به بافت و عضلات بدن بر روی خون نیز مقداری تاثیر گذاشته و راه گردش را در رگها به راحتی باز می کند که معمولا افرادی که دچار کمر درد شدید بودن از این  محصول جهت تسکین درد خود استفاده می کردند.

این نوع محصولات از نظر اندازه دارای نرخ مختلفیمی باشتد به گونه ای که قیمت روغن خراطین در حجم بالاتر دارای قیمت بیشتری می باشد.دقت نمایید که روغن خراطین دارای خواص بالا بوده و با باز گذاشتن درب آن بعد از مصرف باعث تبخیر خاصیت و خرابی محصول گردد پس بعد از استفاده درب آن را بسیار محکم بسته و در یک دمای متعادلی نگهداری نمایید و از گذاشتن درون یخچال خانگی و کنار بخاری به شدت پرهیز نمایید، زیرا در این صورت تمامی مواد آن خراب شده و باعث نابودی بافتهای بدن می گردد و تاثیرات منعکسی را بر جا می گذارد.

این محصول از مقداری الانتئین، محرک، تقویت کننده، کلاژن و مقدار قابل توجه ایی پروتئین درست شده که با مصرف در بدن انسان باعث حجم گیری می گردد.

روغن خراطین صنعتی

یک نوع از انواع موجود در بازار روغن خراطین مدل صنعتی آن می باشد که در کارخانه ها به صورت عمده و به مقدار زیادی تولید و عرضه می شوند.

این روغن خالص دارای ویتامینهای بسیار مغذی و امگا سه امگا شش و همچنین هیجده نوع اسید آمینه ضروری و مورد نیاز بدن می‌ باشد که از آن می ‌توان به ‌عنوان جایگزین طبیعی کرمها برای بوتاکس و همچنین جراحیهایی که دارای خطر است استفاده کرد.

همچنین می ‌توان گفت که این روغن خراطین صنعتی و روغن هسته انار را برای استفاده موضعی تولید کرده‌اند که همان‌طور که گفتیم با انواع پوستها سازگار است.

اما باید این را بدانید که این روغن دارای مکانیسم عملی کاملاً طبیعی می ‌باشد که نمی ‌توان از آن انتظار داشت که یک‌ شبه عضو مورد نظر شمارا حجم دهد و دو برابر کند بلکه شما باید دوره درمان خود را به‌ صورت کامل و جدی طی کنید تا نتیجه دلخواه خود را به دست آورید.

روغن خراطین تهران

امروزه مردم دیگر به جای استفاده از روغنهای شیمیایی و پنکیک کرم پودری شیمیایی به سراغ استفاده از روغنهای طبیعی مثل روغن خراطین تولید شده در شهر تهران رفته اند زیرا به این اصل که استفاده از روغنهای طبیعی می توانند تاثیر گذار تر باشد پی برده اند.

در این قسمت از مقاله سعی داریم تا شما را با خواص و کاربرد بی نظیر این روغن آشنا کنیم و پس در این قسمت از مقاله با ما همراه باشید، روغن خراطین دارای مقدار زیادی اسید آمینه های ضروری و مفید است همچنین دارای امگا ۶ و امگا ۳ و ویتامین e نیز می باشد.

در بین خواص روغن خراطین اولین خاصیت که همه از آن خبر دارند قدرت این روغن برای جوان سازی پوست و همچنین از بین بردن چین و چروک و لک صورت می باشد.

به دلیل دارا بودن از ویتامین e قدرت کلاژن زایی نیز دارد همچنین دارای پروتئینهایی می باشد که می توانند به برجسته شدن گونه ها و لبها کمک کنند یکی دیگر از خواص روغن خراطین تهران این است که شما به هر دلیلی دچار ریزش مو شده باشید می توانید با استفاده از روغن خراطین موهای خود را تقویت کنید تا آسیب پذیری آنها کمتر شود پس این روغن به درمان ریزش موی شما کمک می کند.

همچنین این روغن برای درمان گودی زیر چشمها نیز بسیار تاثیر گذار است و شما می ‌توانید این روغن را زیر چشمتان بمالید و باعث گردش خون در این ناحیه شوید تا تیرگی و گودی زیر چشمهایتان از بین برود، نکته ‌ای که در مصرف آن باید توجه داشته باشید این است که پوست زیر چشم به دلیل حساسیت بالایی که دارد باید حتما به آرامی ماساژ داده شود و همچنین در استفاده از این روغن زیاده روی نکیند چراکه ممکن است آسیب رسان شود.

این روغن می تواند درمان ترکهای پوست شما نیز کمک کند که بیشتر به کار خانمهای باردار می آید، همچنین اگر شما با اضافه وزن پوستتان دچار ترک شده می توانید از این روغن استفاده کنید و ترکها را با این روغن ماساژ دهید، این روش به مرور زمان می‌ تواند ترکهای پوست شما را از بین ببرد.

پست بعدی

نکات مهمی که هنگام خرید دماسنج طبی الکلی ساده باید به آن دقت کرد؟

س آگوست 30 , 2022
برای سنجش دمای بدن بیماران از دماسنج طبی استفاده می شود لازم به ذکر می باشد هنگام خرید دماسنج باید متناسب با نیازتان به خرید انواع دماسنج طبی، الکلی و ساده بپردازید. دماسنجهای طبی به عنوان یکی از ابزار و تجهیزات مورد استفاده در حوزه سلامت، انواع مختلفی دارند. به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000