غول دنیای زیبایی: حقایقی جالب درباره برند لورآل

درباره برند لورآل جالب است بدانید که این برند به عنوان بزرگترین شرکت لوازم آرایشی در دنیا شناخته می‌شود و بیش از یک میلیارد نفر از مردم دنیا از محصولات لورآل استفاده می‌کنند. برندهای شناخته شده لانکوم، گارنیر و ویچی نیز به عنوان زیرشاخه‌های این شرکت در حال فعالیت هستند.

در این مطلب قصد داریم درباره تاریخچه برند لورآل، محصولات برگزیده، صاحب آن و کشور تولید کننده این برند با شما عزیزان صحبت کنیم و حقایق جالبی را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. پس پیشنهاد می‌کنیم مطالعه آن را از دست ندهید.

تاریخچه برند لورآل

تاریخچه برند لورآل به سال ۱۹۰۷ برمی‌گردد که داروساز جوانی به نام اوژن شولر شروع به تهیه رنگ مو در آشپزخانه منزل خود کرد. این فرد صبح روز بعد رنگ موی تولید شده را با برند اورول به چند آرایشگاه فروخت و به سرعت به یکی از بهترین رنگ موهای بازار تبدیل شد.

این استراتژی جواب داد و شولر موفق شد شرکت خود را تاسیس نماید. در سال ۱۹۲۰ محصولات این برند به استرالیا، هلند، آمریکا، ایتالیا و ۱۳ کشور دیگر صادر شد و نام برند نیز به لورآل تغییر یافت. جالب است بدانید پس از جنگ جهانی اول و مد شدن موی کوتاه، محصول جدید لورآل به نام اوکپ به آرایشگاه‌ها آمد که نوعی شامپو مو بود.

پس از گذشت سال‌ها محصولات دیگری از برند لورآل عرضه شدند که شامل صابون، ژل مو، کرم‌های نرم کننده و آبرسان، محصولات ضد چروک و ضد پیری و … هستند. به این ترتیب عرصه رقابت برای رقبای دیگر به تدریج سخت‌تر شد.

تلفظ برند loreal چیست؟

تلفظ برند لورال در زبان انگلیسی لوریِل است که البته بسیاری از افراد آن را اورآل، لورآل و … می‌خوانند.

صاحب برند لورآل کیست؟

در حال حاضر افراد مختلفی صاحب برند لورآل به شمار می‌آیند. دختر شولر به نام لیلیان بتانکور با در اختیار داشتن ۳۱ درصد از سهام و شرکت نستله با داشتن ۳۰ درصد از سهام شرکت لورآل، صاحبان اصلی این برند هستند و مابقی سهام آن نیز در اختیار افراد و شرکت‌های دیگری می‌باشد.

در حال حاضر لورآل در بیش از ۱۳۰ کشور جهان فعالیت می‌کند و ۴۲ کارخانه با ۱۴ هزار کارمند دارد.

برند لورآل برای کجاست؟

در پاسخ به این سوال که برند لورآل برای کجاست باید بگوییم این برند فرانسوی بوده و به عنوان بزرگترین تولید کننده لوازم آرایشی در سراسر جهان شناخته می‌شود. جالب است بدانید شعار تبلیغاتی این شرکت “برای اینکه شما شایستگی آن را دارید” بوده که در بسیاری از آگهی‌های تلویزیونی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ارزش این برند فرانسوی در حال حاضر ۴۷٫۵ میلیارد دلار و درآمد آن در سال ۲۰۲۲ حدود ۳۲٫۲۸ میلیارد یورو اعلام شده است. علاوه بر آن، حدود ۹۶٫۷ درصد از فروش این شرکت در زمینه محصولات آرایشی و ۲٫۵ درصد آن مربوط به محصولات بهداشتی مراقبت از پوست می‌باشد.

معرفی محصولات پرطرفدار لورآل

لورآل علاوه بر انواع رنگ مو و لوازم آرایشی، محصولات بهداشتی متنوعی را برای مراقبت از پوست و مو تولید کرده است. علاوه بر آن این برند با خرید مجوز برند رالف لورن، تولید عطرهای مردانه پولو را آغاز نمود و در ادامه نیز با همکاری دختر نقاش معروف، پابلو پیکاسو، شروع به طراحی عطرهای مختلف کرد.

برخی از پرطرفدارترین محصولات این برند عبارتند از:

کرم پودر لورآل

کرم پودر لورآل در مدل‌های متفاوتی تولید می‌شود تا با انواع مختلف پوست سازگار باشد. یکی از محبوب‌ترین این محصولات، کرم پودر مات Infallible است که با ماندگاری ۳۲ ساعته، بافت نرم و سبک، نمای مخملی و قدرت آبرسانی به پوست، به عنوان یکی از بهترین کرم پودرهای لورآل شناخته می‌شود.

کانسیلر لورآل

کانسیلرهای این برند با بهره‌گیری از ترکیبات مرغوب، کاور بالا و رنگ‌های متنوع طراحی شده‌اند. این محصولات به صورت اختصاصی برای پوشش عیوب ناحیه دور چشم از قبیل قرمزی، تیرگی، لک و چروک ارائه می‌شوند و ماندگاری بالایی دارند.

ریمل چشم لورآل

ریمل چشم یکی از محبوب‌ترین محصولات این برند است که در تمام جهان طرفداران خود را دارد. انواع ریمل چشم لورآل در مدل‎‌های متنوعی برای افزایش حجم، بلند کردن و حالت دادن به مژه‌ها مناسب هستند و با داشتن رنگدانه‌های مشکی جلوه فوق‌العاده‌ای را در چشمان شما ایجاد می‌کنند.

محصولات بهداشتی مو لورآل

درباره برند لورآل باید بدانید که محصولات بهداشتی از قبیل شامپو، ماسک مو، نرم کننده، اسپری‌های متنوع و … تولید شده توسط این برند برای رفع مشکلات مختلف مو ارائه می‌شوند.

سوالات متداول درباره برند لورآل

در این مطلب درباره محصولات برند لورآل، تاریخچه آن و صاحب این برند اطلاعات جالبی را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم تا بتوانید با مطالعه آن پاسخ سوالات خود را بگیرید. اما با این حال در ادامه به پرسش‌های پرتکرار کاربران در این خصوص پاسخ خواهیم داد:

لورآل برند کدام کشور است؟

این برند فرانسوی بوده و به عنوان بزرگترین تولید کننده لوازم آرایشی در سراسر جهان شناخته می‌شود.

صاحب برند لورآل کیست؟

در حال حاضر افراد مختلفی صاحب برند لورآل به شمار می‌آیند که در این مطلب درباره آن‌ها توضیح داده‌ایم.

پست بعدی

درباره برند الارو چه می‌دانید؟

د مارس 18 , 2024
درباره برند الارو جالب است بدانید که این برند در سال ۲۰۰۷ در جنوب فرانسه آغاز به کار کرد و امروزه به عنوان یکی از بهترین برندهای محصولات بهداشتی در جهان شناخته می‌شود. محصولات الارو با برخورداری از تنوع بالا، کیفیت فوق‌العاده و قیمت خوب توانسته‌اند به این موفقیت برسند. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000