آموزش تصویری کار با سایت cryptotab – دریافت بیتکوین رایگان و واقعی

از دیگر روش های کسب درآمد در ارزهای دیجیتال، دریافت بیت کوین رایگان از طریق سایت cryptotab است. سایت cryptotab، می تواند به عنوان روشی برای استخراج بیت کوین مورد استفاده قرار گیرد که در حال حاضر کاربران بسیاری از طریق این وب سایت، بیت کوین استخراج می کنند. بنابراین به راحتی می توانید با دانلود و نصب نرم افزار این وب سایت، علاوه بر انجام کارهای روزانه خود در اینترنت، بیت کوین استخراج کنید. برای آشنایی بیشتر با این وب سایت، روش کسب درآمد از آن و نحوه کار با سایت cryptotab، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. (دانلود مرورگر دریافت بیتکوین رایگان)

نکات مهم کار با سایت cryptotab

قبل از اینکه به توضیح این وب سایت بپردازیم، شاید این سوال برای شما پیش بیاید که آیا می توان از طریق گوشی های همراه نیز بیت کوین استخراج کرد؟ بله، در صورتی که دسترسی به کامپیوتر نداشته باشید می توانید به راحتی با استفاده از گوشی بیت کوین استخراج کنید اما قبل از استخراج بیت کوین با استفاده از این مرورگر، این نکات را در نظر بگیرید.
• می توانید بدون هیچ سرمایه ای از طریق این وب سایت، اقدام به استخراج بیت کوین کنید.
• بالاترین درآمدی که می توانید از این وب سایت داشته باشید، از طریق مجموعه گیری است.
• تبدیل بیت کوین از طریق کیف پول به ریال توسط چند سایت داخل ایران انجام می شود که به سرعت برای شما تبدیل می کنند.
• این روش تنها راه برای کسب درآمد از بیت کوین به صورت رایگان است.
• تنها سرمایه ای که نیاز است، یک کامپیوتر بوده و می توانید بدون هزینه زیادی درآمد داشته باشید.
• از آنجایی که بالاترین کسب درآمد در این وب سایت از طریق عضوگیری است می توانید به راحتی با انتشار لینک خود در کانال ها و یا وبلاگ ها یا وب سایت، عضوگیری کنید.

مرورگر CryptoTab (دانلود مرورگر دریافت بیتکوین رایگان)

مرورگر کریپتو تب CryptoTab در واقع یک یک روش عملی و متفاوت برای استخراج بیت کوین به کمک لپ تاپ، کامپیوتر و موبایل است. برای نصب این مرورگر پس از ورود به سایت CryptoTab، با کلیک بر روی DOWNLOAD امکان دانلود مرورگر CryptoTab ایجاد می شود. در قسمت پایین سایت (بخش فوتر) امکان دانلود اپلیکیشن اندروید، iOS و یا مرورگر کریپتو تب فراهم است. در انتهای سایت می توان در بخش CryptoTab Family لینک ها را مشاهده کرد.
بخش CryptoTab Browser: دانلود مرورگر CryptoTab
بخش CryptoTab for Android: دانلود مرورگر CryptoTab برای اندروید.
بخش CryptoTab for iOS: دانلود مرورگر CryptoTab برای iOS اپل.
توجه: برای ذخیره همیشگی اطلاعات، حتما باید با جیمیل خود وارد حساب کاربری‌ شوید.

آموزش مرورگر CryptoTab

بخش Mining Speed: این بخش مربوط به تنظیم سرعت استخراج بیت کوین دستگاه می باشد. کلمه MAX در این بخش نشان دهنده تنظیم حداکثر قدرت و OFF نشان دهنده خاموش کردن فرآیند استخراج بیت کوین است.
بخش Cloud.Boost: این بخش مربوط به سرعت استخراج ابری (سرورهای شرکت کریپتو تب) می باشد. کاربران می توانند در این بخش پلن افزایش سرعت استخراج ابری را با پرداخت بیت کوین از سایت کریپتو تب خریداری کنند. (اختیاری)
بخش NFT MINING: همان طور که از اسم این بخش مشخص است مربوط به استخراج NFT می باشد.
بخش TOTAL HASHRATE: سرعت استخراج بیت کوین دستگاه در سرعت استخراج ابری ضرب می شود.
بخش Network: این بخش مربوط به تعداد زیرمجموعه است.
بخش Your Balance: این بخش موجودی بیت کوین قابل برداشت را نشان می دهد.
بخش Mining income: این بخش مقدار بیت کوین استخراج شده را نشان می دهد.
بخش Mining network: زیرمجموعه ها در هنگام استخراج، برای افراد درصد کمی را به عنوان پاداش در نظر می گیرند که در بخش Mining network نشان داده می شود.
بخش All time income: این بخش نشان دهنده مجموع بیت کوین استخراج شده و پاداش کسب شده از زیرمجموعه ها می باشد.
بخش Link ID: در این بخش آدرس لینک برای زیرمجموعه گیری ارائه می شود.
تا زمانی که مرورگر باز باشد، استخراج بیت کوین ادامه دارد و در صورت بسته شدن مرورگر، استخراج نیز متوقف می شود.

افزایش سرعت استخراج(دانلود مرورگر دریافت بیتکوین رایگان)

برای افزایش سرعت استخراج باید کامپیوتر، لپ تاپ و یا موبایل از نظر سخت افزاری در سطح خوب و پیشرفته ای باشد.
دانلود از لینکی که زیرمجموعه زیادی داشته باشد.
خریداری بخش Cloud.Boost پلن مورد نظر

آموزش تصویری کار با سایت cryptotab

بعد از اینکه به وب سایت مربوطه مراجعه کردید، با صفحه زیر مواجه می شوید. برای استفاده از وب سایت باید بر روی دکمه Download Cryptotab Browser کلیک کنید تا از این طریق مرورگر دانلود شود.

برای نصب این مرورگر بایستی یک اکانت جیمیل داشته باشید. مطابق با مراحل زیر نصب را انجام دهید.
گزینه sign in را مطابق با شکل زیر در مرورگر بزنید.

بعد از این مرحله بایستی گزینه ok,got it را انتخاب کنید.

در صفحه بعد، بر روی گزینه sign in بزنید.

بعد از کلیک بر روی این گزینه می توانید بر روی گزینه start mining کلیک کنید.

سپس وارد صفحه ای می شوید که مطابق با شکل زیر می توانید گزینه mining در پایین سمت چپ را تا max زیاد کنید.

سپس بر روی سه خط بالای صفحه کلیک کنید.


در نهایت، پایین صفحه بر روی گزینه login کلیک کنید.

بعد از log in، گزینه +google را انتخاب کنید.

سپس در مرحله بعدی، باید اکانت جیمیل خود را انتخاب کنید.


گزینه allow را انتخاب کنید.

در نهایت به تب قبلی برگردید که در حال ماین کردن بیت کوین هستید.

بعد از این مرحله، سیستم خود را باز نگه دارید و در این مرحله می توانید مانیتور خود را خاموش کنید. ترجیحا سیستم بیشتر از 5 ساعت متوالی روشن نباشد و باید به آن یک ربع استراحت بدهید. سیستم شما اگر به صورت خودکار روشن باشد، از طریق قدرت پردازشگر شما برای حل معاملات ریاضی بلاک های بیت کوین استفاده می کند و در عوض به شما بیت کوین می دهد که می توانید آن را بفروشید.
تا زمانی که می خواهید استخراج را انجام دهید، صفحه مرورگر خود را نبندید؛ چرا که با بستن صفحه، استخراج متوقف شده و بیت کوین های شما ذخیره می شود تا زمانی که صفحه خود را نبندید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که رقم بیت کوین استخراج شده در هر 10 دقیقه یکبار آپدیت می شود.بهترین روش برای افزایش درآمد خود از این روش، گرفتن زیرمجموعه است و با فعالیت افراد زیرمجموعه درآمد شما نیز افزایش می یابد. پس بهترین راهکار این است که با تبلیغات زیرمجموعه بگیرید. چرا که هم تیم و همه مجموعه به کسب درآمد می رسند و هم اینکه تعداد افراد بیشتری درآمد بدست می آورند.

میزان درآمد بیت کوین از وب سایت cryptotab

میزان درآمدی که می توان از این وب سایت کسب کرد، کاملا وابسته به تعداد ساعتی است که کامپیوتر روشن است. به عنوان مثال در صورتی که 60 ساعت در هفته باز باشد به همراه اینکه 30 ریفرال هم داشته باشید، درآمدی که می توانید کسب کنید در حدود 60 دلار در هفته است.
میزان درآمدی که بدون ریفرال یا زیرمجموعه می توانید کسب کنید، با ده ساعت کار در روز در حدود 30 دلار درآمد خواهید داشت.

برداشت بیت کوین و فروش آن

در مورد اینکه چگونه می توان درآمد خود را برداشت کرد، این نکته را باید در نظر گرفت که میزان بیت کوین استخراجی به 0.00001 بیت کوین برسد. در این حالت است که می توانید بیت کوین خود را برداشت کنید که در تنظیمات مرورگر میزنید که بر روی Withdrow BTC باید کلیک کنید.

بعد از کلیک بر روی این گزینه، در ابتدا می توانید بیت کوین را به حساب خودتان منتقل کنید و در صورتی که حساب ندارید، می توانید برای ایجاد حساب به سایت بلاک چین مراجعه کنید و در آنجا حساب خود را ایجاد کنید. حتی می توانید کیف پول خود را نیز در این سایت ایجاد کنید.
بعد از انتقال به کیف پول می توانید توسط سایت های صرافی فروش خود را انجام دهید که تبدیل به ریال شده و در نهایت می توانید به کیف پول خودتان واریز کنید. از آنجایی که بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر رونق بیشتری خواهند داشت، این روش می تواند نوعی سرمایه گذاری و هم اینکه به نوعی کسب درآمد باشد.

(دانلود مرورگر دریافت بیتکوین رایگان)

پست بعدی

کسانی که هویت خودشان در معرض نابودی است، همه را اینطور می‌بینند/ هیچ‌کس نمی‌تواند قوی‌بودن بنیه‌ مردمی جمهوری اسلامی را کتمان کند

پ فوریه 23 , 2023
کد خبر: 598846 | ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ ۱۴:۱۲:۱۹ اعتمادآنلاین | رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (پنج‌شنبه) در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری، این مجلس رفیع و بسیار مهم را نماد درهم‌ آمیختگی «جمهوریت» و «اسلامیت» خواندند و با اشاره به حضور بی‌بدیل، حیاتی و مستمر مردم در صحنه‌های گوناگون گفتند: بنیه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000