بزرگ‌ترین فروشنده خودروهای الکتریکی در جهان کیست؟

اعتمادآنلاین|

مدیرعامل فولکس واگن با اذعان به اینکه تسلا قوی‌تر از حد انتظار بود، گفت: فولکس‌واگن برای رسیدن به هدف خودخواسته خود یعنی تبدیل‌شدن به بزرگ‌ترین فروشنده خودروهای الکتریکی در جهان تا سال ۲۰۲۵، راه سختی را پیش رو دارد.

به گزارش ایسنا، هربرت دیس گفت: رقابت سختی خواهد بود اما ما تسلیم نخواهیم شد. باید بگویم انتظار نداشتیم رقیب اصلی ما در ایالات متحده اینقدر سریع و آماده باشد.

دیس سال گذشته به دلیل مقایسه متوالی فولکس‌واگن در برابر تسلا و تمایز چابکی و سرعت این شرکت برای تحت فشار قراردادن ساختارهای این خودروساز آلمانی به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

بر اساس گزارش رویترز، تسلا امسال اولین کارخانه بزرگ اروپایی خود را در نزدیکی برلین افتتاح کرد و فولکس‌واگن و همچنین بی‌ام‌و و مرسدس بنز را به چالش کشید، در حالی که دیس گفت که انتظار داشت پیشرفت تسلا چالش‌برانگیز باشد.

دیس گفت که هنوز فرصتی خواهد داشت تا فولکس‌واگن بتواند تا سال ۲۰۲۵ تسلا را پشت سر بگذارد و به فروشنده شماره یک جهان در زمینه خودروهای الکتریکی تبدیل شود.

پست بعدی

از سعید آقاخانی تا هدیه تهرانی؛ برنده جایزه بهترین بازیگر جشن منتقدان سینما کیست؟

س مه 10 , 2022
اسامی نامزدهای چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران در بخش‌های بهترین بازیگر نقش اول و مکمل مرد و زن اعلام شد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000