بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان ترکی استانبولی

استفاده از اپلیکیشن های آموزش زبان ترکی استانبولی راهی بسیار عالی برای یادگیری این زبان می باشد. اما انتخاب این اپلیکیشن ها نیز کاری است که باید با دقت و وسواس زیادی انجام شود. انتخاب اپلیکیشن نادرست می تواند شما را وارد مسیر اشتباه کند و باعث نا امیدی و دلسرد شدن شود‌.

این مقاله را به معرفی این برنامه ها اختصاص داده ایم. برای شرکت در دوره های آموزشی در آموزشگاه زبان ملل می توانید به شعب مختلف سر بزنید و یا از طریق سایت اقدام نمایید.

اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی به فارسی

بسیاری از گردشگران و مسافران کشور ترکیه دوست دارند که به راحتی از فروشگاه ها و مکان های مختلف آن دیدن نمایند. این کار مستلزم آشنایی با این زبان می باشد. این کار مطمئنا اعتماد به نفس را در شخص بالاتر می برد و از سفر خود لذت بیشتری می برد. به کاربردن اپلیکیشن های آموزش زبان ترکی استانبولی از بهترین راهکارها برای یادگیری هر چه بهتر این زبان است. در این قسمت شما را با این اپلیکیشن ها آشنا می کنیم.

اپلیکیشن بیاموز B- amooz

این برنامه را می توان یکی از اپلیکیشن های آموزش زبان ترکی استانبولی به فارسی نامید که البته روی چهار زبان رایج دنیا تمرکز دارد. در این برنامه بخش های متنوعی قرار دارد که با آن ها آشنا می شویم.

✔  آشنایی با بخش واژه آموزی

در این بخش از اپلیکیشن بیاموز واژه های مورد نیاز برای آموزش هر زبان را قرار داده اند. واژگان در این بخش با توجه به محتوا تقسیم بندی شده است. در بخش واژه های پر کاربرد شما با لغاتی که در آن زبان زیاد مورد استفاده قرار می گیرند آشنا می شوید. در بخشی دیگر کلمه ها را از سطح مبتدی تا پیشرفته دسته بندی نموده اند.

در قسمت دیگر واژگان موجود در کتاب ها قرار داده شده است. بر اساس موضوع های مختلف نیز طبقه بندی دیگری را ایجاد نموده اند‌. همچنین ضرب المثل ها و اصطلاحات را نیز در دسته ای جداگانه گذاشته اند.

جهت آموزش و یادگیری زبان ترکی استانبولی به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://melalinstitute.com/home/service/10010/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DB%8C-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%A8%D9%88%D9%84%DB%8C

✔ بخش خوانداری و شنیداری

در این بخش مهارت های خوانداری و شنیداری و مکالمه مورد بررسی قرار می گیرد. در بخش مکالمه سطوح مختلفی قرار دارد. همچنین در قسمت متن و داستان نیز از داستان های کوتاه تا متون علمی را می توان مشاهده نمود. در بخش موسیقی ده ها آهنگ محبوب و پر طرفدار به همراه متن و ترجمه قرار داده شده است.

✔ آشنایی با بخش گرامر و تلفظ

این دو بخش مجزا شما را با نکات اصلی گرامری آشنا می سازد. کتابخانه ای در این بخش وجود دارد که تمام مباحث گرامری را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. در بخش تلفظ و الفبا می توان مهارت های اولیه زبانی را یاد گرفت. حروف را در این قسمت می توان آموزش دید و با صداهای آن ها آشنا شد.

✔ ویژگی های برنامه بیاموز

در این برنامه که یکی از بهترین  اپلیکیشن های آموزش زبان ترکی استانبولی به فارسی می باشد، می توان چهار زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه و ترکی استانبولی را یاد گرفت. شما می توانید به راحتی زبان مورد نظر خود را انتخاب نموده و برنامه‌های آموزشی را دنبال نمایید. شما با امکانات موجود در این اپلیکیشن می توانید به صورت ساده و راحت به یادگیری زبان ترکی استانبولی بپردازید. دامنه لغت با این برنامه بسیار بالا می رود.

اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی برای اندروید

برخی از اپلیکیشن های آموزش زبان ترکی استانبولی برای سیستم اندروید طراحی شده اند.

در این قسمت تعدادی از این اپلیکیشن ها را معرفی می کنیم:

1.      اپلیکیشن mondly

این برنامه را می توان از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان ترکی استانبولی در نظر گرفت. با این اپلیکیشن می توانید به بهترین صورت ممکن این زبان را فرا بگیرید. این برنامه امکانات زیادی دارد و می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید. این اپلیکیشن از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند.

یادگیری لغات، جمله ها، انواع بازی های متنوع برای یادگیری زبان توسط کودکان، گرامر زبان ترکی استانبولی و همچنین درس ها و متن های کوتاه و متنوع از برنامه های موجود در این اپلیکیشن می باشد. درس های کوتاه در این اپلیکیشن باعث می شود که زیاد وقت شما گرفته نشود و زمان کمتری را باید برای تمرین و یادگیری صرف نمایید.

شما از طریق این برنامه این فرصت را دارید که با افراد واقعی مکالمه برقرار کنید و به صورت کاملا حرفه ای به یادگیری این زبان بپردازید.

2.      اپلیکیشن فرادرس

این برنامه نیز یکی از اپلیکیشن های آموزش زبان ترکی استانبولی است که از طریق گوکل پلی و بازار قابل دانلود می باشد. تمام نکات آموزشی برای یادگیری زبان ترکی استانبولی در این اپلیکیشن وجود دارد.

مطالب آموزشی را می توان از طریق کتابخانه موجود در این اپلیکیشن به دست آورد. تمام دوره های آموزشی این اپلیکیشن را می توانید از طریق گوشی نیز مورد استفاده قرار دهید. این برنامه باعث می شود که شما بسیار سریع و راحت زبان ترکی استانبولی را یاد بگیرید.

3.      اپلیکیشن Babbel

این برنامه آموزشی با اکثر دستگاه ها هم خوانی دارد. درس ها در جلسه های ده تا پانزده دقیقه ای آموزش داده خواهد شد. شما با استفاده از گزینه مرور می توانید آموخته های خود را مرور کرده و مورد بررسی قرار دهید. مسافران با استفاده از این اپلیکیشن می توانند به راحتی کارهای خود را انجام دهند.

4.       اپلیکیشن دولینگو

این برنامه از پر امتیاز ترین اپلیکیشن های آموزش زبان ترکی استانبولی در دنیا محسوب می شود. این پلتفرم رایگان است و از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد. درس ها در این اپلیکیشن به بخش های کوچک تقسیم می شوند و مهارت های چهار گانه زبان شامل مهارت های شنیداری، گفتاری، نوشتاری و خوانداری تقویت خواهد شد.

داستان های کوتاهی در این برنامه وجود دارد که تاثیر بسیار زیادی در یادگیری زبان ترکی استانبولی و بالا بردن دامنه لغات دارد. در این برنامه قابلیتی وجود دارد که اگر جلسه ای را از دست داده باشید برای شما ایمیل ارسال می کند.

5.      اپلیکیشن ترکیش لند

این اپلیکیشن به فارسی است برای یادگیری زبان ترکی استانبولی گزینه خوبی به شمار می رود. شایان ذکر است که این برنامه دارای اشتباهات معنایی و تلفظ نیز می باشد.

6.      اپلیکیشن نصرت

از دیگر اپلیکیشن های آموزش زبان ترکی استانبولی که محیط فارسی دارد، می توان اپلیکیشن نصرت را نام برد. در این برنامه نیز اشتباهاتی وجود دارد. لغات پر کاربرد را می توان به صورت تصویری یاد گرفت. این اپلیکیشن را نمی توانید به صورت رایگان استفاده نمایید و باید حتما آن را خریداری کنید.

اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی برای آیفون

در این بخش از مقاله درباره اپلیکیشن های آموزش زبان ترکی استانبولی مناسب برای سیستم آیفون صحبت خواهیم کرد.

–          اپلیکیشن Turkishclass 101

این برنامه از اپلیکیشن های آموزش زبان ترکی استانبولی است که حاوی درس های ویدئویی و صوتی کوتاه می باشد. زمان کمی برای یادگیری این درس ها نیاز است و این امکان وجود دارد که لغات آموزش داده شده تکرار شود. نکته مهم و بسیار جالب توجه در این برنامه وجود معلم است که می توان مشکلات خود را به صورت آنلاین با او در میان گذاشت.

–          اپلیکیشن دولینگو

این پلتفرم از معروف ترین اپلیکیشن های آموزش زبان ترکی استانبولی است و در سر تا سر جهان کاربران زیادی از آن استفاده می نمایند. با این اپلیکیشن می توان در سریع ترین زمان ممکن زبان ترکی استانبولی را فرا گرفت. برترین اپلیکیشن‌ آموزش در واقع همین برنامه‌ می باشد.

درس ها در این برنامه کوتاه و بسیار موثر هستند و با توجه به سطح شما طراحی شده اند. یادگیری لغات و جمله ها بسیار راحت انجام می شود و می توانید به صورت کاملا حرفه ای زبان ترکی استانبولی را یاد بگیرید. از دیگر امکانات این اپلیکیشن امکان برقراری ارتباط با کاربران دیگر این برنامه می باشد.

–          اپلیکیشن چرب زبان

این اپلیکیشن از بهترین برنامه های آموزشی زبان می باشد که محیط فارسی دارد و هیچ گونه عیب و ایرادی در آن مشاهده نمی شود. کاربردی ترین عبارت ها و کلمات را می توانید از این طریق یاد بگیرید.

–          اپلیکیشن Busuu

در ابتدا می توان این اپلیکیشن را به صورت رایگان شروع نمود اما برای استفاده از محتوای پیشرفته و امکانات بهتر باید هزینه اشتراک ماهانه را پرداخت نمود. این برنامه که از اپلیکیشن های آموزش زبان ترکی استانبولی است برای افراد مبتدی بسیار مناسب و کاربردی می باشد.

–          اپلیکیشن Memrise

این برنامه رایگان بوده و راه را برای علاقمندان به زبان ترکی استانبولی باز می کند. در این برنامه برای تمام سطوح مطالب آموزشی طراحی شده است. با این برنامه قادر خواهید بود که سطح یادگیری خود را افزایش دهید. می توان گفت که memrise یکی از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان ترکی استانبولی محسوب می شود و طرفداران زیادی دارد.

سخن پایانی

این مقاله را به صورت اختصاصی به معرفی اپلیکیشن های آموزش زبان ترکی استانبولی اختصاص داده ایم. این برنامه های آموزشی در کنار شرکت در کلاس ها و دوره های آموزشی در آموزشگاه زبان ملل می تواند سرعت یادگیری را بسیار افزایش دهد.

آشنایی با این اپلیکیشن ها کار را برای شما زبان آموزان عزیز و علاقمندان بسیار راحت تر می سازد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره بهتر است وارد سایت شده و به صورت رایگان با کارشناسان و مشاوران تماس حاصل فرمایید.

پست بعدی

آب‌معدنی های ۲۰ میلیونی در تهران و روش تکراری کلاهبرداری

پ ژوئن 15 , 2023
اسکیمر به فرد یا دستگاهی می‌گویند که با روش اسکیمینگ یا کپی کردن غیرقانونی داده‌های نوار مغناطیسی کارت بانکی روی یک کارت دیگر اقدام به سرقت اطلاعات حساب بانکی کاربران می‌کند. کلاهبرداری از طریق فروش آب معدنی ۲۰ میلیون تومانی باعث نگرانی بسیاری از شهروندان تهرانی شده است. این اتفاق […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000