عملیات ویژه پلیس برای آزادی مرد ربوده‌شده

اعتمادآنلاین|

چهار نفر به خاطر اختلاف حساب با مردی جوان او را ربوده بودند، اما در کمتر از یک ساعت شناسایی شدند و با رها کردن طعمه خود گریختند.

به گزارش اعتماد آنلاین، ماموران پلیس شهرستان رودان واقع در استان هرمزگان بعد از آن‌که از وقوع آدم‌ربایی در یک روستا مطلع شدند، به محل حادثه رفتند و فهمیدند یک دستگاه خودروی سواری پژو با 4 سرنشین به همراه یک دستگاه موتورسیکلت با 2 ترک‌نشین که یکی از آنان مسلح به اسلحه جنگی بوده به داخل باغ رفته و فرد گروگان را به همراه ماشین پارس سفید رنگ ربوده و به سمت شهر رودان حرکت کرده‌اند.

با توجه به اظهارات شاهدان، فرد آدم‌ربا که صورت خود را نپوشانده بود شناسایی و مشخص شد او با مرد ربوده‌شده اختلاف حساب دارد.پس از افشای این جزییات عملیاتی ویژه اجرا شد و متهمان در کمتر از یک ساعت مورد شناسایی قرار گرفتند.

سپس اکیپی متشکل از تکاوران پلیس به محل نگهداری گروگان و آدم‌ربایان اعزام شدند و پس از انجام عملیات روانی و با رایزنی بزرگان و ریش‌سفیدان، آدم ربایان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند با رها کردن گروگان از محل متواری شدند.

در حال حاضر پلیس در تلاش است تا متهمان را دستگیر کند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

السودانی چه تعاملی با ابرپرونده‌های فساد دولت الکاظمی خواهد داشت؟

د اکتبر 24 , 2022
اعتمادآنلاین| یک سیاستمدار عراقی اعلام کرد، نخست‌وزیر آینده عراق پرونده‌های بزرگ فساد و اختلاس را پیش روی خود خواهد دید. به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌های عراقی خبر دادند، کابینه جدید عراق با پرونده‌های فساد بزرگ به‌جامانده از دولت قبلی (فعلی) مواجه خواهد شد. نسیم عبدالله سیاستمدار مستقل عراقی در این باره […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000