مدل کوتاهی مو برای موهای حالت دار

 

همانطور که می دانید یکی از روش هایی که می توانید به چهره خود جذابیت و زیبایی خاصی ببخشید، انتخاب بهترین مدل برای مو است. هر ساله انواع مختلفی از مدل های موی بلند و کوتاه معرفی می شود و مورد استقبال بسیاری از خانم ها و آقایان قرار می گیرد.اگر موهای حالت داری دارید و به دنبال ظاهری شیک و استایلی مدرن هستید، پیشنهاد می کنیم در ادامه با انواع مدل کوتاهی مو برای موهای حالت دار آشنا شوید.

اگر به کسب درآمد از طریق کوتاهی مو علاقه دارید ، پیشنهاد می کنیم دوره آموزش کوتاهی مو زنانه را از دست ندهید. این دوره کامل و جامع با کامل ترین سرفصل ها، زیر نظر مربیان برجسته این حوزه برگزار می شود و این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید علاوه بر یادگیری تکنیک های تخصصی کوتاهی مو، مدرک بین المللی دریافت کرده و به سرعت وارد بازار کار شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اطلاع از شرایط و نحوه ثبت نام در دوره های آموزش کوتاهی مو، می توانید با شماره تلفن 02166919933 الی 8 تماس حاصل بفرمایید و یا درخواست خود را به نشانی Arya.tehran3@gmail.com ایمیل کنید.

مدل کوتاهی مو برای موهای حالت دار

همانطور که می دانید داشتن موهای زیبا و آراسته می تواند استایل شما را بسیار خاص و شیک جلوه دهد. مدل دهی به موهای حالت دار یکی از روش هایی است که بوسیله آن می توانید چهره ای خاص و متفاوت از خود نشان دهید.

برای مدل دادن موی حالت دار می توانید از روش های مختلفی مانند کوتاهی، شینیون، تزئین مو و… استفاده کنید. اما باید توجه داشته باشید که قبل از انتخاب بهترین مدل کوتاهی مو برای موهای حالت دار زنانه، می بایست به موارد مهمی از جمله اندازه مو، فرم صورت، نوع لباس و… توجه کنید.

پیشنهاد ویژه: آموزشگاه آرایشگری آریا تهران، برگزارکننده تخصصی ترین دوره آموزش اکستنشن مژه می باشد که به صورت کاملا عملی و متناسب با بازار کار طراحی شده است. شما در پایان این دوره قادر خواهید بود که بعنوان یک متخصص وارد بازار کار شده و از این طریق درآمد کسب کنید. اگر به فعالیت در این زمینه علاقه مند هستید، وقت را از دست ندهید و همین حالا در دوره شرکت کنید.

مدل کوتاهی موی حالت دار تا روی شانه

یکی از مدل هایی که می توانید بوسیله آن تغییرات چشم گیری در ظاهر خود ایجاد کنید، انتخاب مدل کوتاهی مو زنانه تا روی شانه است که می تواند برای موهای حالت دار و صاف گزینه بسیار مناسبی باشد.

علاوه بر این برای زیبایی این مدل موی زنانه، می توانید آن ها را با استفاده از یک تل زیبا یا یک گیره فانتزی موها را تزئین کنید و برای مراسم ها و مهمانی های خاص، ظاهری متمایز از خود نشان دهید و توجه اطرافیان را به خود جلب کنید.

مدل مو حالت دار بافت

اگر موهای بلند و حالت داری دارید و طرفدار بافت هستید، پیشنهاد می کنیم استایل بوهو را امتحان کنید. تنها کاری که باید برای ایجاد این مدل مو انجام دهید، این است که چند دسته از موهای خود را جدا کرده و به ‌صورت تیغ ماهی، ببافید. برای اتمام استایل بوهمی خود، در آخر می توانید با اکسسوری دلخواه موهای حالت دار خود را تزیین کنید.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال بهترین و معتبرترین آموزشگاه بافت مو در ایران هستید تا بتوانید مهارت تخصصی بافت مو را از صفر تا صد یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم از دوره آموزش بافت مو آریا تهران دیدن کنید.

مدل موی پیکسی برای موهای حالت دار

اگر می خواهید استایلی ساده و در عین حال خاص را تجربه کنید، مدل موی کوتاه حالت دار پیکسی را امتحان کنید. این مدل کوتاهی مو دخترانه حالت دار و ساده، برای افرادی که صورت گرد دارند مناسب تر بوده و می تواند گردی صورت شما را کمتر نشان دهد.

اگر طرفدار موی بلند هستید، می توانید این روش را به صورت لایه لایه انجام دهید و موهایتان را موج دار کنید. اگر طرفدار سبک های جدید و مدرن هستید، پیشنهاد می کنیم موهای خود را به صورت آشفته یا شلخته درست کنید و یا لایه های جلوی موهای خود را بلندتر از پشت موهایتان کوتاه کنید.

مدل موی لیر برای موهای حالت دار

مدل مو کوتاه زنانه لیر، یکی از انواع مدل مو کوتاه زنانه برای تمامی سنین و انواع صورت ها می باشد که به مدل موی کوتاه تیکه تیکه نیز معروف است.

در این مدل موها به صورت لایه ای کوتاه شده به گونه ای که هر قسمت از مو اندازه های متفاوتی دارند. در این روش لایه‌ های بالایی موها کوتاه تر از لایه های زیرین قیچی می شود و به همین خاطر یکی از جذاب ‌ترین انتخاب ‌ها برای دختران محسوب می ‌شود.

مدل موی کرنلی برای موهای حالت دار

از دیگر انواع مدل مو حالت دار زنانه می توان به مدل کرنلی اشاره کرد که برای افراد دارای موهای کم پشت مناسب است این مدل باعث می شود که موهای شما حجیم تر دیده شود و در کل برای تغییر ظاهر روزمره خود به چهره‌ ای متفاوت، گزینه خوبی محسوب می ‌شود و اعتماد به ‌نفس شما را بالا می ‌برد.

مدل موی شینیون موی حالت دار

یکی از زیباترین و بهترین مدل مو برای موهای کوتاه موج دار دخترانه و زنانه، مدل موی تاج پیچ دار است. در این مدل موی شینیون موی حالت دار، به جای یک بافت سفت و پیچیده، یک بافت شل و ساده، دور سر حلقه می زند. شما می ‌توانید به‌ راحتی موهای خود را باز و آزاد رها کنید تا زیبایی بافت و اندازه موها کاملا نشان داده شوند و جلب توجه کنند.

مدل موی حالت دار باز و بسته با گیره بزرگ

یکی دیگر از بهترین روش ها ایجاد تنوه در مدل موی بلند حالت دار، استفاده از گیره‌ های بزرگ و زیبا است. برای این کار کافیست ابتدا موهای خود را با استفاده یک شامپو و نرم کننده تمیز بشویید و آن ها را باز بگذارید و مقداری از موها را استفاده از یک گیره بزرگ، مطابق با تصویر جمع کنید.

مدل موی حالت دار ویو ساحلی

اگر به دنبال یک استایل موی ساده و در عین حال زیبا هستید، پیشنهاد می کنیم مدل مو بلند حالت دار ویو ساحلی را انتخاب کنید. شما می توانید این مدل مو را متناسب با فرم صورت خود به راحتی و حتی در منزل نیز بر روی موهای خود انجام دهید.

مدل موی حالت دار بلند نیمه باز پفی

اگر به دنبال یک مدل موی حالت دار دخترانه برای عروسی هستید، مدل موی مجعد بلند نیمه باز پفی را به شما پیشنهاد می کنیم. این مدل مو برای موهای بلند حالت دار مناسب است. برای ایجاد این شینیون زیبا، باید ابتدا موهای بلند خود را به‌ خوبی حجم دهید. در صورتی که موهای شما به قدر کافی حجیم باشد، این مدل بسیار راحت و ساده تر درست می شود.

نکات مهم در مدل کوتاهی مو برای موهای حالت دار

برای داشتن یک مدل موی حالت دار دخترانه زیبا و جذاب، نیاز به رعایت برخی از نکات مراقبتی مناسب دارید که در ادامه به برخی از مهم ترین آن ها اشاره شده است.

  1. اگر می خواهید از مدل موی حالت دار برای مراسم یا مهمانی خاصی استفاده کنید، محصولات حالت ‌دهنده مو، می تواند به حفظ شکل و ثبات مدل موی کوتاه حالت دار شما کمک کند.
  2. قبل از انجام مدل دادن موی حالت دار، اطمینان حاصل کنید که موهای شما کاملا تمیز و خشک هستند.
  3. در انتخاب نوع مدل موی کوتاهی حالت دار، به فرم صورت خود توجه کنید. این کار باعث می شود که استایل شما جذاب تر به نظر برسد.
  4. از شامپوهای خشک یا اسپری‌های حالت‌دهنده مو استفاده کنید تا ظاهر موهای خود را در طول روز، تازه و زیبا نگه دارید.
  5. تا جای ممکن سعی کنید، موهای خود را در معرض حرارت بالا قرار ندهید. این کار باعث می شود که موهای شما آسیب ببینند.
  6. اگر می خواهید موهای شما ظاهر حذاب تری داشته باشد، می توانید از ترکیب رنگ مو یا مدل هایلایت مو استفاده کنید و زیبایی چشم گیری به استایل خود ببخشید.

شایان ذکر است که آموزشگاه آریا تهران با برگزاری متنوع ترین و کامل ترین دوره های آرایشگری این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید انواع مهارت های آرایشگری از جمله کوتاهی مو، کاشت ناخن، اکستنشن مژه و… را به طور حرفه ای آموزش ببینید و تبدیل به یک آرایشگر حرفه ای شوید. شما می توانید با شرکت در دوره آموزشی که لینک آن در ابتدای صفحه درج شده است، علاوه بر کسب مهارت های آرایشگری و دریافت مدرک فنی حرفه ای، آمادگی های لازم جهت ورود به بازار کار را کسب نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط و نحوه ثبت نام در دوره های آموزش در آموزشگاه آرایشگری آریا تهران، می توانید با شماره تلفن 02166919933 الی 8 تماس حاصل بفرمایید و یا درخواست مشاوره و راهنمایی خود را به نشانی Arya.tehran3@gmail.com ایمیل کنید.

پست بعدی

بورس شمش گلدن ارت ( خانی )

ی مه 5 , 2024
اگر به دنبال سرمایه گذاری در حوزه طلا هستید، حتما باید بدانید شمش طلا چیست، چه مشخصاتی دارد و از کجا باید شمش طلا خرید. در ادامه با بخش خبری بورس شمش گدن ارت همراه باشید تا در این خصوص توضیحاتی کامل دریافت کنید. ویژه: بورس شمش گلدن ارت با پیش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000