بخشش قاتل بعد از 5 سال

اعتمادآنلاین|

مردی که 5سال قبل در درگیری با مرد دیگری او را به قتل رسانده بود با اعلام رضایت اولیای دم از قصاص نجات یافت.

به گزارش همشهری، این درگیری سال96 در منطقه ناغان در استان چهارمحال و بختیاری اتفاق افتاد و به‌دنبال آن متهم به قتل بازداشت شد. او ضمن اعتراف به قتل گفت که ناخواسته مرتکب جنایت شده است. با وجود این او پس از محاکمه در دادگاه کیفری به قصاص محکوم شد و اولیای دم نیز برای اجرای حکم پافشاری می‌کردند.

کمی بعد از صدور این حکم قضات دیوان عالی کشور نیز بر آن مهر تأیید زدند و همه‌‌چیز برای مجازات قاتل آغاز شد. همزمان خانواده او و مقامات قضایی نیز تلاش‌هایی را برای جلب رضایت اولیای دم و بخشش قاتل آغاز کردند. او پیش از این هیچ سابقه کیفری نداشت. هرچند اشتباه بزرگی را مرتکب شده و خانواده‌ای را داغدار کرده بود اما امیدوار بود تا شاید اولیای دم او را ببخشند. رایزنی‌ها با اولیای دم ادامه پیدا کرد تا اینکه چند روز قبل درحالی‌که 5سال از این قتل می‌گذشت آنها اعلام کردند که قاتل را بخشیده‌اند.

حمیدرضا حیدری، مدیرکل زندان‌های استان چهارمحال و بختیاری در این‌باره گفت: با همت خانواده خیر‌اندیش ناغانی این قاتل بخشیده و از زندان آزاد شد.

او ادامه داد: تلاش و کمک به آزادی زندانیان نوعی جان و روح دوباره بخشیدن به زندانی، کمک به خانواده‌های آنان و عامل ارتقای سطح امنیت اجتماعی است. به‌گفته وی این هفتمین مورد بخشش در چهارمحال و بختیاری در سال1401 است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

پرتاب موفقیت آمیز کاوشگر زیرمداری «سامان»

س اکتبر 4 , 2022
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: نمونه آزمایشی «بلوک انتقال مداری سامان» با کاوشگر زیرمداری سامان با موفقیت پرتاب و مورد آزمون قرار گرفت.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000