السودانی چه تعاملی با ابرپرونده‌های فساد دولت الکاظمی خواهد داشت؟

اعتمادآنلاین|

یک سیاستمدار عراقی اعلام کرد، نخست‌وزیر آینده عراق پرونده‌های بزرگ فساد و اختلاس را پیش روی خود خواهد دید.

به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌های عراقی خبر دادند، کابینه جدید عراق با پرونده‌های فساد بزرگ به‌جامانده از دولت قبلی (فعلی) مواجه خواهد شد.

نسیم عبدالله سیاستمدار مستقل عراقی در این باره به رسانه‌های عراقی گفت: پرونده‌های فساد زیادی مربوط به دولت الکاظمی در دوره پیش رو رسانه‌ای خواهد شد. یکی از این پرونده‌ها مربوط به فساد و رانت در وزارت کشاورزی است که دولت الکاظمی به برخی از افراد استثناهایی برای واردات مواد غذایی داده است که خود یک فساد در دولت محسوب می‌شود.

این سیاستمدار تاکید کرد: در صورت روی کار آمدن سودانی او تمرکز خاصی بر بازخواست و پیگرد فاسدان دولت الکاظمی خواهد داشت و کابینه‌اش بخشی از وقت خود را به رسیدگی به فسادهای دوره قبل اختصاص می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

کمترین قیمت مرغ در بازار چقدر است؟

د اکتبر 24 , 2022
اعتمادآنلاین| هرچند وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرده که قیمت مرغ و تخم مرغ تغییری نداشته است اما آنچه در عمل شاهدش هستیم بالا رفتن قیمت این 2 محصول در بازار است. به گزارش خبرآنلاین، به‌رغم کاهش تقاضا که بخش زیادی از آن ناشی از رشد قیمت تلقی می‌شود، مرغداران ۲ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000