قیمت آدامس سقز کوهی

امروزه حضور محصولات گوناگون مانند آدامس سقز می تواند برای افراد بسیار جذاب باشد، قیمت خرید فروش این محصول به روش های مختلفی انجام می گیرد همچنین آدامس سقز به علت خاصیت هایی که دارد به روش های گوناگونی استفاده می گردد که می تواند برای همگی جالب باشد. مجموعه آراد برندینگ محصولات آدامس سقز را به صورت کلی و عمده تهیه می کند و به فروش می رساند این نوع آدامس می تواند نسبت به نیاز اقسام خریداران به دست آن ها رسیده و مورد استفاده قرار گیرد.

پیش از آنکه بخواهیم درباره خاصیت های آدامس سقز کوهی حرف بزنیم حتماً باید آن را بیشتر و بهتر بشناسیم این نوع آدامس ماده ای چسبنده که از صمغ یا شیره درخت پسته وحشی می باشد، به دست می آید؛ استفاده از آدامس سقز در زمانهای دور استفاده ای دارویی بوده و جهت درمان افراد به کار برده میشد نام دیگر این محصول کندر می باشد و در چندین نوع خشک یا کندر نرم و تلخ یا کندر آبی بفروش رسیده است؛ این محصول شامل خاصیت های ضد التهابی بوده و می تواند برای رفع بیماری التهاب مزمن مانند تورم لثه مفید باشد این صمغ نسبت به مواردی که مصرف می شود می تواند خریداری شده و مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت آدامس سقز

می توان گفت یکی از بهترین و مناسب ترین گونه های سقز نمونه محلی آن می باشد قیمت آدامس سقز مناسب است و در شهرستان های کردستان به وفور و به فراوانی یافت می شود و از درختان آن منطقه استخراج می گردد؛ مصرف این نوع آدامس به صورت روزانه قادر است سلامت دندان ها و دهان را تضمین کند خوردن آن به مدت هفتگی می تواند از تجمیع پلاکها بر روی دندان ها ممانعت کند و سبب پاکیزگی و سلامت آنها نیز شود.

البته در این مورد بیشتر از نمونه های نرم آن استفاده می کنند مطابق با تحقیقاتی که انجام گرفته عصاره آدامس سقز باکتری های مضر درون دهان را نابود می کند و باعث تمیزی دندان ها و سفت شدن لثه ها می گردد همچنین صمغ یا شیره ی سقز سفید شامل ویتامین دی و موادی دیگر مانند کلسیم می باشد که می تواند برای بهبود بیماریهایی مانند پا درد، استخوان درد، زانو درد، واریس، آرتروز، گرفتگی عضلات، روماتیسم، سیاتیک و دردهای عضلانی و ماهیچه ای مفید باشد.

در هر حال خوردن آدامس سقز بعد از غذا می تواند به هضم آن کمک زیادی کرده و سوء هاضمه و نفخ را برطرف می کند با این کار درد معده که بر اثر این بیماریها تشکیل شده نیز از بین می رود این نوع آدامس می تواند سبب کاهش یافتن دردهای مفصلی گردد.

خرید آدامس سقز کوهی درجه یک

در چند سال اخیر در کشورمان ایران با پیشروی فناوری و تکنولوژی نمونه های بسیار مرغوبی از این نوع آدامس کوهی به شکل صنعتی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، بیشتر و بهتر تولید می شود، و این موضوع باعث شده تا خریداری آدامس سقز کوهی محصولات نسبت به نمونه های مشابه خود از رونق افزون تری برخوردار باشد. در اصل آدامس سقز یا کوهی از درخت بنه یا پسته کوهی و همچنین از شیره حاصل از آن به دست آمده که سرشار از خواص دارویی و خوراکی می باشد.

در جهت تهیه و تولید این نوع از آدامس ها نخست باید شیره این درخت به شکل های سنتی و صنعتی توسط افراد باتجربه در این زمینه به دست آمده و با تجهیزات و دستگاه های مخصوص، مورد آزمایش قرار بگیرد و بعد با اضافه نمودن دیگر مواد به صورت آدامس در مزه ها و طعم های متفاوت تولید شود.

از جمله محصولاتی که با مواد صد در صد تازه و طبیعی و بدون به کار گیری از هیچ نوع شیرین کننده های مصنوعی تهیه شده است، آدامس صمغ سقز یا همان آدامس طبیعی می باشد که اغلب در منطقه های کوهستانی و در شهرستان های استان کردستان از درخت مخصوصی به نام درخت پسته وحشی تهیه می شود. تولید این آدامس ها به شیوه ای کاملاً طبیعی و سنتی به وسیله افراد فعال و باتجربه در این حوزه به شکل های گوناگونی صورت می گیرد.

به طور مثال محصولاتی که به روش گسترده در بازارهای داخلی به فروش می رسد، سقز یا آدامس ایرانی کوهی درجه یک می باشد که به علت مرغوبیت بالا، خاصیت های درمانی و دارویی فراوان و همچنین طعم عالی و بی نظیر خرید فوق العاده ای را در بازارها به خود اختصاص داده است.

پست بعدی

خرید مشعل ایزوگام استاد کار

ج اکتبر 7 , 2022
مشعل از جمله ابزارآلات مهم در ایزوگام محسوب می شود و نوع آن می تواند کیفیت نصب ایزوگام اکسیر را تخمین بزند. مشعل ایزوگام با نوع گازوئیلی از سوخت گازوئیل استفاده می شود و از قیمت مناسب تری نسبت به مدلهای دیگر برخوردار می باشد. حتما در نظر داشته باشید که این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000