خرید لوبیا چیتی صنعتی فامیلا

در کشور ایران و کشورهای همسایه نظیر عراق،پاکستان،افغانستان، عمان و… حبوبات مخصوصا لوبیا چیتی مصرف بسیار زیادی دارد و در این کشورها مردم علاقه ی زیادی به این محصول نشان داده اند.

زیرا دارای خواص درمانی و طعم بی نظیری می باشد صادرات لوبیاچیتی به عمان عمدتا توسط کشتی های تجاری از بندرهای ایران بارگیری و از طریق دریا محصولات به عمان فرستاده می شود.در مجموعه آراد برندینگ همواره سعی بر ان داشته ایم که مرغوبترین محصول رابرای مشتریانمان در تمام نقاط دنیا و کشور عمان با برترین محصول وبهترین قیمت و کیفیت فراهم سازیم.

لوبیا چیتی از آن دسته از حبوباتی است که در بیشتر غذاها مصرف زیادی دارد و با توجه به پروتئین موجود در آن می توان لوبیا چیتی را جایگزین اکثر غذاهای گوشتی دانست.

لوبیا چیتی مرغوب برای انتخاب یک لوبیا چیتی مرغوب و تازه باید موارد بسیار زیادی را مد نظر قرار دهیم تا بتوانیم بهترین محصول را برای استفاده انتخاب کنیم.

در اینجا به برخی از مسائل انتخاب لوبیا چیتی مرغوب می پردازیم.اولین و مهم ترین نکته در انتخاب یک مجصول درجه یک و مرغوب نوع بذر استفاده شده برای کشت و چگونگی نگهداری از آن است که از چه نوع سم هایی برای جلوگیری از آفت محصول استفاده شده و از چه نوع کود های ارگانیگ برای پرورش و رشد محصول استفاده شده است.

از نکات دیگر می توان به مکان پرورش لوبیا چیتی اشاره کرد که در مناطق غرب و جنوب ایران محصول لوبیا چیتی به فراوانی کشت می شود زیرا خاک مناسب این دو منطقه سبب با کیفیت تر شدن محصول می شودلوبیا چیتی به علت فراوانی زیاد و کیفیت بالا در کشور ایران و بخاطر موقعیت آب و هوایی عالی،مجصول لوبیاچیتی منحصر بفردی را داراست.

لوبیا چیتی صنعتی

شاید خیلی از مردم علاقه داشته باشند تا با طریقه و طرز تهیه کنسرو لوبیا چیتی صنعتی با استفاده از مدرن ترین تجهیزات و مطابق با استانداردهای روز تولید انواع محصولات غذایی، آشنا شوند.

کنسرو لوبیا چیتی بدلیل خواص فراوان لوبیا چیتی و مقوی بودن آن، به عنوان یک وعده غذایی کامل یا میان وعده به حساب می آید. کنسروها توانایی سالم ماندن در محیط های خشک و خنک و در شرایط عدم دسترسی به یخچال را تا 18 ماه دارند، از این رو کنسروها بهترین گزینه برای سفرهای طولانی مدت می باشند.

کنسرو سازی لوبیا به منظور مهار تغییرات شیمیایی، تغییرات آنزیمی، توسعه میکروبی و غیره صورت می گیرد. مراحل تولید کنسرو لوبیا چیتی صنعتی در کارخانه عبارتست از؛ 1- شستشو و سورتینگ 2- هیدراته با آب 3- آنزیم بری با بلانچینگ 4- پر کردن و بسته بندی کردن 5- اضافه کردن سس یا چاشنی کنسرو 6- فرایند حرارت دهی 7- خنک کردن و لیبل زنی. که در این میان، تهیه و اضافه کردن سس کنسرو لوبیا، از مهمترین مراحل تولید این کنسرو می باشد. مهمترین مواد تشکیل دهنده چاشنی کنسرو سیر، پیاز، رب گوجه فرنگی، فلفل، گوشت، نمک و غیره می باشد، البته این مواد می توانند با توجه به تقاضای بازار، متغیر و متنوع باشند. در مجموع 52 درصد از کنسرو را لوبیا چیتی و 48 درصد باقیمانده را چاشنی آن تشکیل می دهد.

خرید لوبیا چیتی فامیلا

استفاده از لوبیا چیتی فامیلا و سایر برندها در غذاهای مختلف به خوشمزه تر شدن آنها کمک زیادی می کند.

لوبیاها منبع بسیار غنی از فیبر می باشند بنابراین استفاده از لوبیا چیتی درشت باعث درمان یبوستهای طولانی مدت و مشکلات گوارشی می شود.

همچنین فیبر موجود در لوبیا موجب می شود که برای مدت طولانی احساس سیری کنید و همین امر باعث می شود تا کالری کمتری مصرف کرده و وزن شما کاهش یابد.

معمولا فروشگاه های مختلف مانند فامیلا انواع لوبیا مثل لوبیا قرمز را به صورت 900 گرمی و یا با وزنهای دیگر بسته بندی کرده و به افرادی که قصد خرید لوبیا چیتی فامیلا دارند عرضه می کنند.

یکی از انواع لوبیا لوبیا سفید می باشد که به رنگ سفید بوده و منبع غنی از فیبر، مواد معدنی، فسفر، منیزیم و ویتامینهای گروه B می باشد.

همچنین این نوع لوبیا به دلیل داشتن پروتئین فراوان برای گیاه خواران بسیار مناسب می باشد.

از آن جایی که لوبیا چیتی منبع بسیار غنی از فیبر می باشد باعث کاهش و تنظیم کلسترول خون و همچنین درمان یبوست می شود.

لوبیا چیتی به دلیل دارا بودن پتاسیم موها را تقویت کرده و مصرف مداوم آن باعث جلوگیری از ریزش مو می شود.

فیبر موجود در لوبیا چیتی میزان قند خون را بعد از مصرف غذا کنترل کرده و باعث تثبیت گلوکز خون در بدن می شود.

پست بعدی

تکذیب دوتابعیتی بودن زاهدی‌وفا و فرزندانش توسط وزارت خارجه

ی اکتبر 2 , 2022
اعتمادآنلاین| ​عباس گودرزی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه عصر امروز(یکشنبه، 10 مهر) کمیسیون از جلسه امروز کمیسیون و بررسی برنامه‌ها و عملکرد محمدهادی زاهدی‌وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد. به گزارش فارس، گودرزی در این باره گفت: *در این جلسه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000