قیمت حلوا ارده سنتی اردکان یزد

امروزه بسیاری از ما از رژیم های خاصی پیروی می کنیم و بسیاری از خوراکی ها را نمیتوانیم مصرف کنیم.

ایزومالت: ایزومالت که از چغندر قند گرفته می­شود،  به جای 99.8% حجم شکر در این محصول به کار می­ رود.میزان کالری ایزومالت نصف شکر است که باعث کنترل چاقی می­ شود.

بنابراین برای افراد تحت رژیم­های لاغری مناسب است.این ماده سطوح گلوکز و انسولین خون را بالا نبرده و مناسب برای افراد دیابتی است و همچنین از پوسیدگی دندان جلوگیری می­ کند که برای کودکان بسیار مناسب است.

از دیگر خواص این ماده می­توان به بهبود بخشیدن به عملکرد روده ­ها اشاره نمود که ناشی از خاصیت فیبری و در نتیجه ملین بودن آن است.

حلوا ارده رژیمی یکی دیگر از این محصولات است که کاربرد و استفاده زیادی برای این دسته از افراد دارد و به همین دلیل در سایت آراد برندینگ ما مقاله های زیادی درباره این محصول قرارداده ایم تا همگان بتوانند از این مطالب استفاده نمایند.

ارده از کنجد تهیه می شود کنجد خواص و مزایای بی نظیری را به همراه دارد،  همچنین ارزش غذایی موجود در ارده کنجد بالا است و برای سلامت بدن نیز مفید می باشد.

ارده مایعی است که از کنجد نرم پوست کنده بریان و نرم کوبیده تهیه شده و روغن آن جدا نشده باشد.از ارده بیشتر برای وعده غذایی صبحانه استفاده می کنند تا انرژی لازم را برای تمام روز دریافت نمایند.و بتوانند به کار های روزمره خود به خوبی برسند،  این ماده غذایی مقوی فاقد هر گونه افزودنی،  اعم از شیمیایی و غیرشیمیایی است و صددرصد طبیعی می باشد.ارده خواص فراوانی برای سلامتی و به خصوص برای کاهش وزن است.

حلوا ارده اردکان یزد

به کنجد خمیر شده ارده می گویند.برای تهیه ارده،  ابتدا دانه های کنجد را خیس می کنند و پوسته سیاه یا قهوه ای رنگ و نازک آن را جدا می کنند سپس با آسیاب دانه های پوست کنده کنجد را له می کنند تا خمیری که به آن ارده می گویند به دست آید.

نحوه نگهداری از ارده و روغن کنجد فراورده های کنجدمانند ارده کنجد را در جای خشک،  خنک و دور از آفتاب نگهداری کنید زیرا ارده و روغن کنجد حاوی اسیدهای چرب اشباع نشده هستند و در صورتی که در معرض هوای گرم و نور قرار بگیرند،  چربی هایشان اکسید می شوند.

مضرات ارده کنجد : ارده کنجد انرژی زا است و کالری زیادی دارد و در صورت مصرف بیش از حد و عدم تحرک سبب چاقی و اضافه وزن شما خواهد شد.پس اگر تحرک ندارید و یا ورزش نمی کنید از این محصول به مقدار کمتر استفاده کنید.

موادی که در ارده به کار رفته است را اینجا برای شما معرفی می کنیم که با خواص بی نظیر حلوا ارده اردکان یزد آشنا شوید.

ریشه چوبک: ریشه چوبک که به میزان اندکی در این محصول به کار رفته است،  علاوه بر تسکین سكسكه،  عطسه آور و خلط آور است و در درمان زکام موثر مي­باشد.

هل که از تیره زنجبیل هاست،  و خود به تنهایی خواص بیشماری دارد تقويت‌كننده قلب،  معده و اعصاب،  همچنین ضدنفخ است.

علاوه بر هضم غذا،  تقویت كننده بدن،  ادرار آور و خوشبو ­كننده دهان است.این ماده به عنوان دارو براي معالجه سرفه،  سرماخوردگي،  تب،  استفراغ،  تهوع،  سردرد،  كاهش حملات بيماري صرع،  زخم‌های دهان،  تسكین درد روماتیسم،  ضد مسمومیت و ترشی معده استفاده می شود.

خرید حلوا ارده سنتی

حلوا ارده سنتی اردکان از محصولات غذایی پر طرفدار با بهترین طعم است که دارای انرژی بالایی بوده و بسیار مقوی و محبوب است.

حلوا ارده سنتی در اصل یکی از انواع خوشمزه و جذاب محصولات خوراکی محلی است که دارای طعم اشتها برانگیزی بوده و یک نوع خوراکی مطبوع و دوست داشتنی به شمار می آید که میتوان آن را با قیمت ارزان خریداری نمود.

حلوا ارده سنتی اردکان می تواند به تنهایی، میان وعده ای مغذی به شمار آید و یا به همراه نان، کره، چای و غیره به عنوان صبحانه و یا جهت میان وعده مصرف گردد.

این محصول سالم مفید و خوشمزه، طرفداران فراوانی داشته و به ویژه کودکان از این نوع خوراکی، به خوبی استقبال می کنند.

با توجه به این که بازار انواع محصولات خوراکی مفید و سالم این روز ها در کشور ما داغ است، بسیاری از تولید کنندگان و فروشندگان به فعالیت در زمینه محصولاتی از قبیل حلوا ارده روی آورده اند.

در این بازار متنوع، بهتر است برای خرید محصولی مانند حلوا ارده اردکان، به فروشندگان و وب سایت هایی مراجعه نمایید که خود تولید کننده این کالا باشند تا با خرید مستقیم و بی واسطه حلوا ارده اردکان ضمن اطمینان از کیفیت محصول، از نرخ مناسب تری نیز بهرمند شوید زیرا قیمت حلوا ارده سنتی در صورت خرید اینترنتی خیلی به صرفه تر است.

امروزه بسیاری از کارخانه ها و برند های تولید کننده محصولات غذایی، تلاش می کنند تا با کیفیت بالای محصولات غذایی خود و ایجاد بسته بندی های جذاب و مبتکرانه در شکل ظاهری خوراکی ها، آنها را به محصولات متفاوت، جالب و اشتها برانگیزی تبدیل کنند که علاوه بر جذب هر گونه ذائقه و مشتریان گوناگون، به تغذیه بهتر افراد جامعه و به ویژه کودکان، کمک نمایند.

پست بعدی

خرید کمپرسور باد ایتالیایی

پ اکتبر 13 , 2022
هر محصولی که ساخته می شود دارای قیمت می باشد و کمپرسور باد 250 لیتری ایتالیایی هم از این دست موارد محسوب می شود و شما می توانید با استفاده از افراد خبره در این زمینه محصولی را انتخاب نمایید که بالاترین سطح کارایی را برای شما داشته باشد. مشاغل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000