قیمت عناب تازه کوهی

درختچه این میوه دارای برگ سبز است که با خاکهای مرطوب و سرد رابطه ی خوبی ندارد و تنها در مناطق گرمسیری قادر به رشد می باشد و میوه های آن ابتدا به رنگ سبز زیتونی و بعد از رسیدن به رنگ قرمز عنابی در می آیند و همچنین پوست این میو چروک می خود و شکل آن به صورت توپهای کوچک، گرد می باشند.

درختچه این میوه دارای برگ سبز است که با خاکهای مرطوب و سرد رابطه ی خوبی ندارد و تنها در مناطق گرمسیری قادر به رشد می باشد و میوه های آن ابتدا به رنگ سبز زیتونی و بعد از رسیدن به رنگ قرمز عنابی در می آیند و همچنین پوست این میو چروک می خود و شکل آن به صورت توپهای کوچک، گرد می باشند.

برای سفارش این محصول با مشاوران فروش آراد برندینگ تماس بگیرید و مشخصات و میزان تناژ سفارشی تان را ثبت کنید سپس ما با شما تماس گرفته و پس از ثبت کامل مشخصات مرسوله را به مقصد شما ارسال می نماییم.

عناب تازه دارای رنگی بسیار خوش رنگ و قرمز و بدون هیچ گونه خوردگی و حمله ی حشرات موذی می باشد، که برای بدن بسیار مفید بوده و باعث پاک‌سازی بدن و کلیه و کبد می‌شود این محصول برای تقویت رحم و سلامت بدن لازم و ضروری است، بنابراین می توانید به عنوان میان وعده آن را استفاده کنید و شما را تا چند ساعت سیر نگه می دارد و جلوی گشنگی را می گیرد.

قیمت عناب کوهی

قیمت عناب با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در ایران، به همه ی کشورها از جمله کشورهای عربی و اروپایی و کشورهای همسایه و خاورمیانه و … انجام می شود، که این عناب ها دارای بسته بندی بسیار عالی و جذاب می باشند، این عناب ها هم به صورت فله ای و هم به صورت بسته بندی شده به فروش می رسند که اگر شما به صورت فله ای آن ها را خریداری نمایید،  قیمت مناسب تری دارد و سود زیادی به شما تعلق خواهد گرفت، زیرا در صورتی که کیفیت عناب ها با هم برابر می باشند، بنابراین شما برای بسته بندی آن ها هزینه ی اضافه تری پرداخت می کنید.

تاثیر قیمت ارز بر میزان قیمت عناب کوهی غیر قابل انکار می باشد، زیرا هزینه ی ترخیص با افزایش قیمت ارز افزایش پیدا می کند و هرچه قیمت ارز بالاتر رود میزان صادرات کاهش پیدا می کند و قیمت عناب هم بالاتر می رود، اما به دلیل مقوی بودن و مفید بودن عناب باز هم صادرات بسیار زیاد می باشد، عناب عمده قیمت بسیار مناسبی دارد و اگر شما عزیزان عناب را به صورت جزئی و کم خریداری کنید قیمت آن بالاتر از خرید آن به صورت عمده و فله ای می باشد.

عناب صادراتی دارای اندازه ی مناسب و متوسط می باشد و رنگ آن بسیار خوش‌رنگ بوده و بافتی بسیار عالی و طعمی بی نظیر دارد، که با قیمت مقرن به صرفه ای به همه ی نقاط ایران و جهان ارسال می شود، این عناب ها به صورت کاملا ارگانیک و طبیعی تولید شده‌اند، یعنی در پرورش آن‌ها از هیچ گونه ماده ی شیمیایی،سم و کود و ماده ی تقویتی و… استفاده نشده است، بنابراین خواص آن دو چندان می باشد.

عناب تازه کوهی

این میوه خواص دارویی و فوائد بسیاری برای بدن انسان دارد که اکثر پزشکان به خصوص طب سنتی بر استفاده عناب تاکید می ورزند. این میوه قرمز کوچک موجب افزایش ویتامین K در بدن می شود که این ویتامین سبب سفت شدن خون می شود، از همین رو خوردن آن برای افرادی که از بیماری غلظت خون رنج می برند توصیه نمی شود.

در طب سنتی بر این باور هستند که عناب سبب تصفیه خون و از بین رفتن جوش صورت می شود.

با هم مطالبی پیرامون عناب تازه کوهی و خواص و ویژگیهای آن خواندیم که با توجه این مطالب فروش بالای عناب کوهی خیلی موضوع عجیب و دور از ذهنی نمی باشد.

زنانی که از تبلی و سردی تخمدان رنج می برند و همچنین دارای کیستهای تخمدانی هستند حتما عناب را در لیست رژیم روزانه خود قرار دهند.

این میوه سبب کاهش آنزیمهای کبدی می شود و از این طریق از کبد محافظت می نماید.

عناب از طریق لعابی که دارد سبب افزایش مصرف آب می شود و مصرف زیاد آب نیز سبب افزایش ادرار شده و از این طریق به سلامت کلیه ها کمک می نماید.

پست بعدی

انتقال گاز از شرکت گازپروم روسیه به ایتالیا قطع شد

ش اکتبر 1 , 2022
اعتمادآنلاین| شرکت انرژی اِنی ایتالیا از قطع شدن گاز وارداتی روسیه به این شکور خبر داد و عنوان کرد به همراه شرکت گازپروم برای حل مشکل گاز رسانی تلاش می کند. به گزارش ایرنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، گفتنی است این شرکت ایتالیایی بزرگ ترین وارد کننده گاز از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000