با پول می توانید همه چیز را به دست آورید

همان طور که می دانید امروزه پول، مهم ترین عامل برای به دست آوردن همه رویاها است. پس سعی کنید تا با تلاش درست در مسیر اصولی پولدار شوید.

کیک بستنی میهن

همانطور که خود می دانید امروزه برند میهن یکی از برندهای شناخته شده و معروف می باشد که انواع محصولات لبنی را با کیفیتی بالا به دست خریداران می رساند و کیک بستنی میهن جزء محصولات پرطرفدار بوده که به صورت مستقیم و با قیمتی استثنایی به بازار عرضه می‌ شود. قیمت کیک بستنی میهن در بازار مصوب بوده و شرکت تولید کننده با در نظر گرفتن فاکتورها و عوامل مختلف اقدام به تعیین قیمت این محصول کرده است.

ارده کنجد

استفاده از ارده کنجد برای پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری‌ها از دوران های قدیم در ایران رایج بوده است، آشوریان با خواص روغن ارده کنجد آشنا بودند و از آن برای درمان بیماریها بصورت داروی خوراکی و موضعی استفاده می کردند، همچنین از روغن ارده کنجد به عنوان روغن مورد استفاده در تمام غذاها بهره می بردند. امروزه خواص روغن ارده کنجد بر کسی پوشیده نیست اما باید به این نکته توجه داشته باشید که خواص روغن دانه کنجد با خواص روغن بدست آمده از ارده کنجد تفاوتهایی دارد.

پسته لب ماتیکی

محبوبیت پسته در کشور به طور مستقیم مربوط به روشی است که بیشتر ما با رنگ سبز دیده شده است و برای تهیه بستنی سنتی پسته استفاده می شود که همیشه رنگ سبز روشن داشته و که با استفاده از این پسته لب ماتیکی رنگ آن زیباتر به نظر می رسد. پسته همچنین در تولید شیرینی خانگی و صنعتی بکار برده می شود که باقلوای یزد یکی از محصولات غذایی است که بروی آن پسته ریخته می شود.

پست بعدی

از مهمترین رسالت های دانشگاه های ارتش تربیت افسران جنگ نرم است

ج اکتبر 21 , 2022
اعتمادآنلاین| حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در سومین همایش جهاد تبیین ویژه استادان دانشگاه‌های افسری آجا که با حضور امیر سرتیپ شیخ معاون تربیت و آموزش ارتش برگزار شد، به اهمیت و جایگاه علم در پیشرفت کشور اشاره کرد و گفت: جامعه علمی، یکی از مهم‌ترین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000