قیمت خرید هل سبز اعلا

هل سبز از گیاهی ریزومی بوجود می آید و حدود 14 قرن پیش توسط بازرگانان عرب از مسیر مدیترانه تجارت میشد. هل سبز اعلا بسیار پر خاصیت میباشد. یک طبیب که در دوره ی رنسانس می زیسته نظر بسیار جالبی درباره هل سبز درجه یک داشته :” هل سبز بخورید و سنگ را بشکنید” هل سبز در درمان بیماری های کبد و کلیه نقش بسیار موثری دارد.

هل سبز وارداتی انواع متفاوتی دارد که در این به صورت عمده و کیلویی تجارت میشود. پودر هل سبز ام تی سی MTC یکی از انواع هل صادراتی به ایران میباشد که بسیار پرطرفدار میباشد. هل MTC چندین بسته بندی دارد با گریدبندی متفاوت. هل ام تی سی قطر 9 میلمتر را نیز شامل میشود که در درجه بندی جهانی هل به عنوان هل بولد Bold Cardamom شناخته میشود. مصرف هل سبز دانه درشت و پردانه برای جلوگیری از اسپاسم عضلانی توصیه میشود. برای خرید هل سبز دانه درشت MTC میتوانید با مجموعه هل دانه برای دریافت مشاوره تماس حاصل نمایید.

هل خشک سبز MTC ام تی سی با بسته بندی نارنجی رنگ با درجه بندی جهانی هل Bold Cardamom 9mm وجود دارد که هل بسیار تازه و مرغوب صادراتی هندی میباشد هل درشت MTC با قطر پوسته 9میلیمتر از هل های بسیار با کیفیت و اصل میباشد که به خریداران عمده هل توصیه میشود خرید کیلویی هل با قطر بزرگتر و درشت تر را در اولویت خود قرار داده نسبت به خرید هل درشت با قطر 8 میلی متر. چرا که به میزانی که هل درشت تر و تازه تر باشد مرغوب تر و با کیفیت تر میباشد.

قیمت هل سبز ام تی سی در بسته بندی های سورمه 715 هزارتومان برای هر کیلوگرم میباشد.

مجموعه ما در پخش عمده و کیلویی انواع هل فعالیت داشته و شما میتوانید با تماس با کارشناسان آراد برندینگ  از آخرین قیمت های هل اعلا آگاه شوید.

خرید هل سبز

هندوستان در میان کشورهای دیگر نقش عمده تری در صادرات هل به ایران داشته است. به دلیل خرید کیلویی و عمده ی تاجران ایرانی از برند های تجاری صادراتی هل سبز هندی، برخی از شرکت های صادراتی هل هندی اقدام به پک کردن هل سبز و بسته بندی برای برخی از پخش کنندگان عمده هل درایران کرده اند برای مثال هل سبز ام تی سی برای بازرگانی پارس محزون بسته بندی های هل MTC سبز ، سورمه ای، سبز و بنفش در خط تولید خود قرار داده است که به صورت سفارشی هل سبز ام تی سی در این بسته بندی ها برای پخش عمده پارس محزون صادرات میشود. شما در هل دانه میتوانید تمام این بسته بندی ها را با ارزان ترین قیمت موجود در بازار و با بهترین کیفیت تهیه نمایید.

هل سبز زمانی که با قهوه ترک و یا چای ایرانی مرغوب میل شود خواص بی نظیری دارد. اگر قصد خرید هل سبز را دارید هل سبز تازه و مرطوب را خریداری کرده برای درمان شب ادراری کودکان استفاده کنید . همچنین هل سبز درشت اعلا برای درمان خلط و بیماری های تنفسی مانند برونشیت نیز بسیار مورد مصرف قرار میگیرد. نکته ی بسیار جالب درباره هل سبز مرغوب و باکیفیت این است که برای باز کردن چاکراها بسیار مفید است به طوری که انرژی درمانگران ، مصرف متعادل هل را برای باز کردن چشم سوم توصیه کرده و لازم میدانند. همچنین به ادعای آنها، مصرف هل میتواند در ایجاد هاله های انرژی تاثیر زیادی داشته باشد.

هل سبز اعلا قیمت

درجه بندی های ارائه شده برای خریداران عمده و یا فروشندگان عمده ی هل که قصد خرید یا فروش صادراتی را دارند بسیار کاربردی است و همچنین دانستن آن لازم میباشد چرا که در اغلب کشورهای هندی و صادر کننده هل و زعفران اصل، این درجه بندی ها روال و مرسوم است و خریداران عمده ی هل که در تناژ بالا هل را از کشور های صادر کننده خرید میکنند ، با این موارد و دسته بندی ها به صورت مداوم برخورد خواهند داشت.

هل سبز با طبع گرم و خشک گیاهی با خاصیت های درمانی بی نظیر میباشد که اگر درست و اصولی مصرف شود، میتواند بسیاری از بیماری ها را بدون نیاز به نسخه پزشکی، درمان کند و برای هضم بهتر غذا میتوان پس از صرف وعده ی غذایی، هل را جوییده و سپس قورت دهید. این کار برای تنظیم اسید معده هم بسیار مفید است. در ادامه مقاله قیمت های خرید فروش عمده و خرده هل سبز اعلا را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم.

هل تازه سبز انواع مختلفی دارد که به ترتیب مرغوبیت شامل هل اکسترا بولد (Extera Bold)، هل سوپر بولد (SuperBold)هل بولد(Bold)، هل بولک (Bulk)، هل کوچک(Small)، هل پوسته باز (Open/Split)

این نوع هل ها به ترتیب از هل های 8 میلیمتری تا 4.5 میلیمتری را شامل میشوند که بسیار کاربرد دارند در صنایع غذایی و فروشگاهی همچنین از هل های کوچک ، ریز و شکسته در قنادی ها و برای مصارف شیرینی پزی بسیار استفاده میگردد و هل سبز درجه یک و مرغوب هل درشت با پوسته ی سبز پر رنگ و بدون شکستگی میباشد و شما برای اطلاع از قیمت هل سبز اعلا  باید به سایت ها و فروشگاه های معتبر مراجعه کنید.

پست بعدی

کابل برق دست دوم اصفهان

د اکتبر 3 , 2022
تولید کنندگان بسیار زیادی در کشور و در شهرهای مختلف مشغول به تولید انواع کابل برق می باشد مانند کابل برق زمینی، زیرا این نوع کابل در امور صنعتی دارای مصرف بسیار است و یک نمونه از پر تقاضاترین کابل، کابل برق سه فاز قوی است که در کارخانجات بسیار زیاد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000