خرید خرمای کبکاب شیره دار بوشهر

 خرما غنی از آهن است و برای رفع کم خونی مفید است. انرژی که از خوردن خرما به بدن می رسد آن قدر زیاد است که به آن بمب انرژی لقب داده اند. مواد مغذی خرما و شیره خرما برای سیستم ایمنی بدن انسان، رشد مو، سلامت پوست، درمان مشکلات روده و جلوگیری از بیماری های قلبی و عروقی لازم است؛ در خاصیت ضد سرطانی خرما هم که دیگر شکی نیست و طب قدیم و نوین هر دو توصیه می کنند خرما در سبد غذایی گنجانده شود تا از اثرات سرطان زایی زندگی های ماشینی و شهری پیشگیری شود.

خوردن خرما در هنگام افطار و سحر بدلیل طبع خرما کبکاب در روایات اسلامی توصیه شده است چون برای رفع عطش و ممانعت از تشنگی روزه دار در طول روز بسیار موثر است.

 دین مبین اسلام برای آن که مردم را تشویق به خوردن خرما کند تا از خواص بی نظیر آن بهره مند شوند خوردن خرما هنگام افطار را مستحب دانسته است.

از شاخ و برگ نخل خرما صنایع دستی زیبایی بافته می شود از جمله انواع حصیر، سبد، بادبزن و یا زیرانداز که معیشت بومیان مناطق نخل خیز از این راه تامین می شود برای آشنایی با دیگر محصولات و البته غذاها و دسر های بسیار لذیذی که با این خرما تهیه می وشد می توانید به سایت مجموعه آراد برندینگ مراجعه نمایید.

در مناطق بیابانی از برگ نخل در ساخت خانه های پوشالی استفاده می کنند و با آن سقف می زنند، بدین ترتیب از آفتاب سوزان بیابان در امان می مانند و هم چنین از خنکای برگ و سایه آن استفاده می کنند.

خرمای کبکاب شیره دار

از فراوان ترین خرماهای جنوب کشور می توان خرما کبکاب خشت شیره دار را نام برد. خرما به دلیل خواص فراوانی که برای بدن انسان دارد سفارش بسیار به مصرف آن شده است.

 از خواص خرما کبکاب فشار خون را تنظیم می کند چون خون را رقیق می نماید. خرمای کبکاب شیره دار غنی از آهن است و برای رفع کم خونی مفید است. انرژی که از خوردن خرما به بدن می رسد آن قدر زیاد است که به آن بمب انرژی لقب داده اند. مواد مغذی خرما برای سیستم ایمنی بدن انسان، رشد مو، سلامت پوست، درمان مشکلات روده و جلوگیری از بیماری های قلبی و عروقی لازم است.

خرما التهابات مغزی را می کاهد در نتیجه مانع بروز آلزایمر و بیماری فراموشی می شود. کسانی که حساسیت فصلی دارند حتما خرما مصرف کنند تا از آلرژی آزاردهنده فصلی رها شوند.

این خرما از بهترین نوع خرمای صادراتی ایران است. شیرینی شیره خرما آن کم است و دل را نمی زند در نتیجه، مطلوب بسیاری از کشورهای جهان است. شکل آن بیضی است و هم چنین بافتی نیمه خشک دارد.

خرید خرمای کبکاب بوشهر

همانند بسیاری دیگر از انواع خرمای موجود در بازار خرمای کبکاب بوشهر نیز دارای انواع آبدار و خشک است که به صورت عمده در بازار به فروش می رسد از این نوع خرما می توان چیپس خرما تهیه کرد که جایگزین بسیار مناسبی برای قند و‌ شکر می باشد استفاده این نوع فراورده می تواند برای افرادی که مشکل قند دارند یا با بیماری دیابت دست و ‌پنجه نرم می کنند بسیار مفید باشد.

با توجه به طعم شیرین و خوشمزه ای که چیپس خرما و انواع خرمای کبکاب خشک دارد اما استفاده از نوع آبدار آن بیشتر طرفدار دارد این در صورتی است که خرمای خشک کبکاب بیشتر به منظور صادرات تهیه می شود همان طور که‌ گفتیم به جز بوشهر نقاط دیگری از کشور در زمینه تولید خرمای کبکاب فعالیت می کنند که شامل بسیاری از شهرستانهای خوزستان می باشد تولید زیاد این مراکز باعث شده است تا خرید خرمای کبکاب بوشهر با روند مطلوب و ایده آلی دنبال شود.

این نوع خرما در بازار با قیمتهای مختلفی عرضه می شود که یکی‌ از دلایل آن می‌ تواند بسته بندی و‌ کیفیتهای مختلف آنها باشد همه انواع خرما کبکاب دارای کیفیت یکسانی نیستند از طرفی خرما کبکاب در بسیاری نقاط دیگر علاوه بر بوشهر نیز تولید می شود اما با کیفیت ترین خرمای کبکاب موجود در بازار محصول تولیدی از نخلستانهای بوشهر ‌می باشد.

لوگیری از بروز سرطان که از نتایج مثبت مصرف روزانه خرما ‌کبکاب می باشد به علت وجود آنتی اکسیدانهای مختلف می باشد که با بلاک‌ کردن رادیکالهای آزاد موجود در آلاینده ها باعث پیشگیری از آنها می شود.

مراکز متعددی عرضه و‌ فروش انواع خرمای کبکاب و هسته خرما را بر عهده دارند که‌ با کیفیت ترین محصولات را به صورت مستقیم در ‌معرض فروش قرار می دهند مجموعه ما‌ نیز با فروش‌ و‌ عرضه عمده انواع خرما کبکاب فعالیتهای وسیعی دارد از این رو‌ شما خریداران محترم می‌ توانید با مراجعه به این سایت انواع مختلف این خرما را از لحاظ قیمت و ‌کیفیت بررسی کنید و محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

پست بعدی

عقب نشینی نیروهای روس از شهر لیمان اوکراین

ش اکتبر 1 , 2022
اعتمادآنلاین| وزارت دفاع روسیه روز شنبه طی بیانیه‌ای از عقب نشینی نیروهای روسیه و نظامیان منطقه دونباس از مواضع دفاعی خو در شهر لیمان خبر داد و عنوان کرد این اقدام در پی حملات گسترده ارتش اوکراین و برای جلوگیری از محاصره شدن نیروهای روسیه اتخاذ شده است. به گزارش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000