نشانه کسب و کاری که توانست مرا پولدار کند

همه افراد با انتخابی که انجام می دهند می توانند پولدار شوند و من کسب وکاری را برای خودم انتخاب کردم تا بتوانم با عرضه آن در بازار افراد حاضر باشند برای آن پول پرداخت کنند و زیره سبز یکی از محصولاتی بود که در کشور توانستم با آن ثروت بسازم.

زیره سبز صادراتی

با وجود محصولات گیاهی متنوع در کشور زیره سبز صادراتی یکی از انواع زیره است که در داخل ایران کاربرد درمانی خوراکی وسیعی دارد زیره سبز ایرانی، هندی، عربی در بازارهای مختلف قابلیت عرضه را دارند این گیاه معطر که بوته ایی شبیه هویج دارد.

به گروه چتریان، کرفسیان هم گفته می شود که این نوع گیاهان شامل دسته بندی های متفاوتی می شوند مثل کرفس، شوید، هویج ، زیره سبز، رازیانه، بادیان زیره ها در ایران به دو نوع پرورشی و خودرو به وجود می آیند زیره ها کاربرد وسیعی در ادویه جات مانند ادویه کاری دارند و برای افزایش طعم دهی غذا از آن ها به عنوان چاشنی استفاده می کنند.

زیره سبز کوهی

مصرف زیره سبز کوهی می تواند میزان قند خون را تا حدودی پایین می آورد اگر از مشکلات گوارشی و معده رنج می برید بهتر است این محصول را تهیه کنید زيرا می تواند التهاب را به طرز چشمگیری کاهش دهد همچنین برای گردش خون نیز بسیار مفید است و می تواند بدن از را مواد مضر پاکسازی نماید و شرط این کار استفاده و مصرف منظم زیره می باشد و سعی کنید حتما محصول را در سبد غذایی قرار دهید.

در پاسخ به سوال آیا پودر زیره لاغر می کند؟ باید گفت اضافه کردن پودر زیره سبز به برنامه غذایی می تواند باعث از بین رفتن چربی های اضافه ناحیه شکم و پهلو شود. زیره سبز و زیره سیاه هردو باعث چربی سوزی می شوند. زیره دارای طبع گرم و خشک است.

زیره سبز مشهد

از نظر من، گیاه زیره سبز مشهد شباهت بسیاری به گیاه شوید دارد که شاید بیشتر با آن آشنا باشید. ارتفاع آن بین 30 سانت تا نیم متر می باشد و ساقه ای صاف دارد که تا حدود 30سانت رشد می کند. هر ساقه منشعب است و هر شاخه بین 2 تا 3 شاخه فرعی دارند که یک سایبان یکنواخت را تشکیل می دهند. برگها “رشته مانند” هستند و همانطور که در عکسها می بینید طول آن به حدود 4 اینچ می رسد. گل‌های گیاه زیره ریز و معمولاً سفید یا صورتی هستند.

اگر آنها را برداشت نکنید، دانه ها به طور طبیعی باز می شوند و دانه های خود را روی زمین می ریزند ودوباره رشد می کنند. شما باید آنها را درست قبل از ریختن برداشت کنید. هنگامی که آنها آماده ریختن شدند، گیاهان را درو کرده، و به هم گره بزنید و آنها را به صورت خشک آویزان کنید تا کاملا خشک شوند. پس از خشک شدن، می توانید آن ها را با قرار دادن در کیسه جدا کنید و با یک چوب به کیسه ضربه بزنید تا دانه ها جدا شوند.

 

پست بعدی

اولین «عمامه پرانی» در تاریخ ایران چه زمانی ثبت شد؟ / «عمامه‌بوسی»، راهکار مقابله اصولگرایان

ش نوامبر 12 , 2022
آرمان‌ملی نوشت: «فارس» فیلمی منتشر کرده با عنوان «عمامه‌بوسی جوانان» که به‌زعم این رسانه پاسخی است به برخی حرکت‌های خارج از عرف و عمامه‌پرانی از سر روحانیون که این روزها باب شده است. فاتحان تهران درحال رسیدن به فتح‌الفتوح خود بودند. نادرترین حادثه سیاسی، اجتماعی ایران در حال شکل‌گرفتن بود. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000