خرید شیر خشک بدنسازی رژیمی

ودر شیر یک منبع پروتئینی بسیار خوب و با ارزش غذایی بالا و کیفیت عالی می باشد که کاربرد شیر خشک رژیمی برای بزرگسالان و کودکان شناخته شده می باشد.

ریز مغزیهای موجود در شیر یا اسیدهای آمینه آن در دسترس بوده و قابلیت هضم آسانی را دارد.

همچنین آب پنیر دارای مقدار پروتئین می باشد که بیست در صد پروتئین شیر را گرفته است و برای سلامتی بدن مفید می باشد و از ارزش بالایی برخوردار است.

در تهیه پودر شیر خشک از ویتامینها و مواد معدنی از جمله منیزیم و فسفر و کلسیم بالایی برخوردار می باشد و برای تقویت بدن و استفاده بهینه در محصولات مشابه از پودر شیر خشک استفاده می شود این محصول مزایا و همچنین کاربرد های دیگری نیز دارد که با مراجعه به سایت مجموعه آراد برندینگ می توانید آنها را مشاهده نمایید.

در بسته های 100 گرمی پودر شیر چیزی معادل 1300 میلی گرم از کلسیم می باشد.

این پودر به دلیل املاح و ویتامین ها و مواد معدنی بسیاری که دارد پر کاربرد می باشد. پودر شیر خشک در چاقی صورت نیز موثر است و برای افرادی که تمایل دارند صورت چاقی داشته باشند، مصرف آن توصیه می شود. همچنین بدنسازان به دلیل پروتئین بالای این پودر آن را برای تامین کالری مصرفی و مورد نیاز بدن خود در طول روز مصرف می کنند.

شیر خشک بدنسازی

شیر از جمله لبنیاتی است که به دلیل مزایایی که دارد بسیار پر مصرف بوده و تمامی سنین به خاطر خواص آن از مصرف آن غافل نمی شوند. برای تهیه شیر خشک، شیر مایع و معمولی پاستوریزه شده را با دمای بسیار بالا در مدت زمان کوتاهی حرارت می دهند تا آب آن تبخیر شده و تغلیظ شود. سپس در دستگاه های مجهز و مدرن رطوبت آن را گرفته و به صورت پودر در می آورند.

با تغییر میزان پروتئین و چربی و کربو هیدرات های آن و افزودن ویتامین به آن، شیر خشک بدنسازی پر خاصیت را تهیه می کنند. به دلیل استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته برای این کار خواص و فواید شیر حین عملیات بخار حفظ می شود و این پودر همانند خود شیر خواص و مزایای بسیاری را در بردارد. مصرف شیر به دلیل خواصی که برای سلامتی انسان دارد، همواره توسط پزشکان و متخصصان برای تمام سنین بسیار تاکید شده است.

این ماده خوراکی نسبت به کالری و پروتئین فراوانی که دارد در پیشگیری از بسیاری از بیماری ها و همچنین درمان آنها نقش بسیار اساسی و مهمی را ایفا می کند و همچنین سیستم ایمنی بدن را تقویت می نماید.

همان طور که گفته شد از پودر شیر خشک نیدو به دلیل مقوی و مغذی بودن آن، برای تامین انرژی و کالری مورد نیاز بدن ورزشکاران استفاده می کنند. این پودر به دلیل قیمت مناسبی که دارد انتخاب و گزینه خوبی برای تامین کالری مورد نیاز ورزشکاران و بدنسازان حین تمرین یا بعد از آن می باشد. همچنین به عنوان یک مکمل پروتئینی غنی، برای تامین کالری مصرفی روزانه بدنسازان به شمار می رود. که با استفاده از آن ورزشکاران با توجه به میزان نیاز خود از این پودر، مکمل پروتئینی تهیه نموده و مصرف می کنند.

خرید شیر خشک رژیمی

 اطلاعاتی درباره خواص شیر خشک ارائه گردید در این مطلب با کاربرد شیر خشک رژیمی بیشتر آشنا خواهید شد.

شیر دارای کربوهیدرات می باشد که لاکتوز جزو ترکیبات کربوهیدرات شیر به حساب می آید و حدود 54 درصد مقدار مشخص از مواد جامد بدون چربی شیر می باشد و همچنین مقادیری از الیگوساکاریدها، گالاکتوز، گلوکز دارند.

تحیقاتی که طی سالهای اخیر درباره ترکیبات شیر و ماست یونانی تهیه شده است نشان می دهد که گالاکتوز موجود در شیر نقش منحصر به فردی در رشد سلولهای مغزی نوزادان ایفا می نماید.

نوزادان از ترکیب لاکتوز به عنوان تنها کربوهیدرات و اولین ماده غذایی به فراوانی استفاده می نمایند که باعث رشد و تکثیر اسید لاکتیک مفید در سیستم گوارشی می شود و مبارزه با اختلالات گوارشی را بهبود می بخشد وجود خواص و مزایای منحصر به فرد این محصول باعث شده است تا خرید شیر خشک رژیمی با روند بسیار ایده آلی پیوسته صعودی باشد.

هضم لاکتوز در معده و روده انسان دارای سرعت پایین می باشد و در مقایسه با هضم گلوکز، فروکتوز می تواند از این ماده غذایی با ارزش برای رژیم غذایی دیابتیها استفاده نمود و از مزیت فوق العاده پودر شیر استفاده نمود.

بدن برخی افراد به دلیل کاهش سطح لاکتوز با متابولیزه شدن این ماده واکنش نشان می دهند که به این شرایط، ناپایداری لاکتوز نام می دهند.

این اختلال در بدن افراد ایجاد مشکل می کند و افراد مبتلا به عدم پایداری لاکتوز می توانند در رژیم غذایی خود یک وعده غذایی با 250تا 500 میلی لیتر شیر را مصرف نمایند.

پست بعدی

قیمت فروش نبات زعفرانی

چ سپتامبر 28 , 2022
نبات محصولی ست صددرصد گیاهی با خاصیت مزاجی گرم و برای افرادی که طبع سرد دارند توصیه می‌شود. این محصول با اشکال و طعم های مختلفی تولید می گردد.ماده ی اولیه برای تولید این محصول در درجه ی اول نیشکر است. نیشکر را اول به شکر تبدیل می کنند و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000