خرید دسر پودینگ آماده

یکی از خوراکیهای بسیار خوشمزه که می توانید در مهمانیها آن را سرو کنید دسر پودینگ است و پودر دسر پودینگ به صورت آماده و فوری وجود دارند و از ساده ترین دسرهای پودینگ می توان به دسر پودینگ وانیلی اشاره کرد که این دسر بسیار خوشمزه است و بسیار هم آسان می باشد.

برای تهیه پودینگ وانیلی باید یک ‌کاسه‌ ی بزرگ را تهیه کنید و نشاسته را همراه با آرد گندم داخل آن بریزید و سپس با یک همزن تمام موادی که داخل کاسه ریختیم را هم می ‌زنیم و شیر را کم‌ کم به آن اضافه می ‌کنیم تا مخلوط کاملاً یکدستی بدست بیاید تخم‌ مرغها را می‌ شکنیم و سفیده و زرده را جدا کرده و در ظرف جداگانه خواهیم ریخت.

 برای ثبت سفارش این محصولات فرم موجود در سایت آراد برندینگ را پر کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید.

و سپس زرده تخم‌ مرغ را با وانیل و اضافه می‌ کنیم و با همزن هم می ‌زنیم و می ‌گذاریم تخم‌مرغ و وانیل به رنگ کرم در بیایند و کمی شکر در کاسه می‌ ریزیم و به‌ هم زدن ادامه می ‌دهیم.

مخلوط شیر، آرد و نشاسته را در یک قابلمه می ‌ریزیم و بر روی اجاق‌ گاز با حرارت ملایم قرار می ‌دهیم و با استفاده از یک ملاقه مواد را به‌ طور پیوسته هم می ‌زنیم و تا زمانی ‌که این مواد غلیظ شوند این کار را ادامه می‌ دهیم و سفیده و زرده تخم‌ مرغ را که از قبل هم زده‌ ایم به قابلمه خود اضافه می ‌کنیم و آن ‌قدر به هم زدن ادامه می دهیم تا دوباره غلیظ شود.

خرید دسر پودینگ

پودینگهابه علت موادهای تشکیل دهنده مناسبی که دارند بعنوان یکی از بهترین موادهایی می باشند که افراد را بسیار می تواند سیر کند و به همین خاطر خرید دسر پودینگ با خامه قنادی با افزایش بسیار چشمگیری همراه بوده است و کارخانجات بسیار زیادی وجود دارند که در این راستا فعالیت میکنند.

این محصول می تواند برای مسافرتها نیز بسیار عالی باشد زیرا کثیف کاری ندارد و جای زیادی را اشغال نمی کند و می تواند در سریع ترین زمان نیز آماده شود به همین علت می توانید خرید دسر پودینگ را انجام دهید و استفاده داشته باشید و آن را با خود به هر مکانی ببرید با استفاده از این محصول می توانید تا مدت زمان زیادی احساس سیری کنید.

شما باتوجه به اینکه چه طعم از این پودینگها را دوست دارید می توانید این محصولات را خریداری کرده و از ان نیز استفاده داشته باشید باید توجه کنید که این پودینگها از چه موادهای اولیه ی ساخته می شوند و مواد تشکیل دهنده این محصولات نیز از چه چیزی می باشد آنگاه می توانید تمامی این محصولات را با کیفیت بسیار بالاتر نیز خریداری کنید و از استفاده آنها نهایت لذت را ببرید.

موادهایی که در این پودینگ استفاده می شود از موادهایی مانند شیر شکر و دیگر نوع این محصولات می باشد که در برخی از این موارد به جای استفاده از خود آن میوه برای طعم دادن از اسانس خوراکی استفاده می کنند که این موضوع خوشایند نمی باشد و برای بدن نیز ضرر دارد و همچنین از کیفیت محصول نیز بسیار کم می کند شما می توانید در هنگام خرید دقت داشته باشید که مشاهده فرمایید محتویات محصول چه چیزهایی می باشد.

دسر پودینگ آماده

اگر خانم یا آقای پر مشغله هستید و نمی توانید دسر پودینگ را در منزل خود درست کنید می توانید از دسر پودینگ آماده خریداری کنید که دسر پودینگ آماده بسیار خوشمزه است و سریع آماده می شود.

ابتدا باید پودر پودینگ را در ظرفی بریزید و دو لیوان شیر سرد را به آن اضافه کرده و خوب هم بزنید و مواد را بر روی حرارت متوسط قرار داده و مرتب هم بزنید تا غلظتی مانند فرنی پیدا کند و سپس گاز را خاموش کرده و در ظرفهای کوچک دسر قرار دهید و اگر می ‌خواهید به‌ صورت قالبی در بیاید ورقه های ژلاتین را داخل پودینگ داغ بیندازید تا حل شوند.

اگر مایل هستید که دسر پودینگ آماده خود را تزیین کنید می ‌توانید از موز و میوه هایی چون آووکادو، گیلاس، آلبالو و یا مغزیجاتی چون بادام‌ هندی و پسته استفاده کنید و خواهید دید چقدر خوشمزه می‌ باشد و اگر دسر موزی دوست دارید پودر آماده دسر موزی را تهیه و با دو لیوان شیر سرد بر روی گاز هم بزنید موز را لایه به لایه درون لایه های دسر موز قرار دهید و همچنین می ‌توانید دسر بستنی درست کنید که باید لایه به لایه دسر پودینگ را بستنی قرار داده و به دلخواه موز و یا گردو در آن بریزید.

اگر مهمانی فوری برای شما پیش آمده است و میزبان هستید می توانید از دسر پودینگ فوری و کرم کارامل استفاده کنید و مهمانی خود را خیلی مجلل تر برگزار کنید آن هم در مدت زمان بسیار کم.

پست بعدی

عرضه محصولات کانون با تخفیف ۲۰‌درصدی

پ اکتبر 6 , 2022
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت هفته ملی کودک از روز ۱۶ تا ۲۲ مهر محصولات فرهنگی‌ خود را با تخفیف ۲۰‌درصدی عرضه می‌کند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000