دیدار رئیس فدراسیون جهانی بدنسازی با مهدی ماهانی قهرمان فیتنس جهان در باشگاه جزیره کیش

دکتر رافائل سانتونخا رئیس فدراسیون جهانی بدنساری در این دیدار صمیمانه و در جمع مسئولان جزیره کیش به داشتن کاراکتر قهرمان ، پشتکار و کسب ۴ مدال جهانی بعد از عمل قلب باز اشاره کردند .

دکتر نصیر زاده رئیس فدراسیون بدنسازی ایران نیز در این دیدار ضمن تشریح اینکه مهدی ماهانی دوران نقاهتِ بعد از عمل که با آسیب دیدگی در اردوی تیم‌ملی رقم خورده بود را می گذراند به کارهای جدید و فیلم های نوبت اکران وی اشاره کردند.

مهدی ماهانی دو مرتبه عضو تیم ملی پرورش اندام ایران بوده است که موفق به کسب مقام اول جهان و مدال طلا و نائب قهرمان جهان و مدال نقره از مسابقات جهانی پرورش اندام در سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ شده است .

رییس IFBB در این سفر ضمن بازدید‌ از اماکن ورزشی و امکانات جزیره کیش، تفاهم نامه رسمی میزبانی مسابقات پرورش اندام و فیتنس چلنج قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۴ را به امضا رساند تا کیش رسما به عنوان میزبان این رویداد تاریخی معرفی شود.

پست بعدی

سئو چیست؟ تعریف گوگل از SEO

پ فوریه 15 , 2024
سئو مخفف عبارت بهینه سازی موتور جستجو است. برای پیاده سازی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو نیاز است، یک متخصص سئو همراه شما باشد. اما اگر شخصی که انتخاب می‌کنید از مهارت کافی در سئو برخوردار نباشد، به سایت شما آسیب وارد خواهد کرد. بنابراین سعی کنید سئوکاری انتخاب […]
آموزش سئو

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000