قدرتنمایی بانوی ایرانی در آسیا؛ کسب اولین مدال طلای مچ اندازی بزرگسالان بانوان

رویا مهبودی، در بیست و یکمین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا، اولین مدال طلای تیم بانوان ایران در بخش بزرگسالان را کسب کرد. این ورزشکار در سومین روز از مسابقات که در عجمان امارات برگزار می‌شد، توانست در دیدار پایانی حریف قزاق خود را شکست دهد تا نام خود را در تاریخ مسابقات مچ اندازی ایران ثبت کند. پیش از این تیم بانوان کشورمان موفق به کسب مدال طلا در بخش‌های دیگر مسابقات شده بودند اما تا به حال در بخش بزرگسالان کسی نتوانسته بود چنین نتیجه‌ای را به ثبت برساند.

تیم ملی مچ‌اندازی پنجشنبه 14 اردیبهشت وارد ایران شد و مورد استقبال ورزش دوستان از جمله مجموعه بیمه دات کام قرار گرفت. با توجه به تاریخ‌سازی رویا مهبودی در این مسابقات، در مراسم استقبال از بازگشت کاروان اعزامی، هدایای نفیسی به این بانوی قهرمان تقدیم شد. با توجه به اینکه شرکت بیمه دات کام حامی رسمی فدراسیون بدنسازی محسوب می‌شود و رشته مچ‌اندازی هم زیر نظر فدراسیون بدنسازی فعالیت می‌کند، کسب این موفقیت برای آنها اهمیت بالایی داشت.

پیش از این بیمه دات کام در سایر رشته‌های ورزشی نیز اقدام به حمایت از تیم‌ها و ورزشکاران کرده بود؛ اسپانسر رسمی این فصل پرسپولیس در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، اهمیت خیلی بالایی برای بحث ورزش کشور قائل است. به این خاطر که حمایت مستقیم از ورزش، می‌تواند رابطه مستقیمی با سلامت جامعه داشته باشد.

مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا 2023 روز چهارشنبه 13 اردیبهشت به پایان رسید و تیم ملی ایران در بخش بزگسالان موفق شد با 7 مدال طلا، 18 مدال نقره و 28 مدال برنز، به مقام نایب قهرمانی برسد؛ در مجموع نیز تیم ایران در سکوی سومی آسیا ایستاد. تا به امروز این بهترین نتیجه‌ی تیم ملی مچ اندازی در مسابقات آسیایی محسوب می‌شود.

پست بعدی

Understanding Teeth Sensitivity: Causes, Symptoms, Treatments, and Prevention

س مه 9 , 2023
Teeth sensitivity is a widespread dental problem that affects millions of people worldwide. It is characterized by sharp pain or discomfort in the teeth when exposed to certain stimuli, such as hot or cold food and beverages, sweet or acidic foods, or even coldair. In this article, we will discuss […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000