سرمربی کشتی زنان پس از استعفا: فدراسیون کشتی مثل سراب است!

سرمربی کشتی زنان

آنا براتی پس از استعفا از سرمربیگری تیم ملی کشتی زنان گفت: از نظر مالی حمایت نمی‌شویم و هرچه به وزارت ورزش گفتیم هیچ فایده‌ای نداشت.

به گزارش ایسنا، مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آلیش زنان در حال برگزاری است تا تیم ملی آماده حضور در قهرمانی آسیا شود اما آنا براتی سرمربی تیم ملی در انتقاد به شرایط زنان این رشته از سمت خود کناره‌گیری کرده و استعفای خود را به فدراسیون کشتی ارائه داده است.

براتی در گفت‌وگو با ایسنا به دلیل استعفای خود اشاره و بیان کرد: باید یک نفر کاری می‌کرد. اینکه همیشه توسری بخوریم و بگویند اعزام برایتان کافی است، درست نیست. به عنوان یک تیم وقت می‌گذاریم، از کار و زندگی می زنیم و برای معیشت به پول نیاز داریم.

ترجیح دادم به عنوان سرمربی تیم استعفا بدهم شاید صدای ما شنیده شود و وزارت ورزش و جوانان کاری برای کشتی زنان بکند.

او با بیان اینکه از نظر مالی حمایت نمی‌شویم و هرچه به وزارت ورزش گفتیم هیچ فایده‌ای نداشت، ادامه داد: مگر چند تیم در بخش زنان داریم که در مسابقات آسیایی و جهانی اول می‌شوند؟ فکر می‌کنم اگر ۱۰ سال دیگر هم مقام بیاوریم هیچ اتفاقی برای ما نمی‌افتد.

 

براتی به عدم حمایت مریم کاظمی‌پور معاون ورزش زنان از کشتی زنان اشاره و بیان کرد: وقتی خانم کاظمی‌پور به اردوی ما آمد، گفتیم حتی یک ریال هم پول نمی‌گیریم. تعجب کرد و قول حمایت داد اما الان یک سال گذشته و اتفاقی نیفتاده است.

او در مورد درخواست از حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان برای حمایت از زنان کشتی‌گیر گفت: قبل از مسابقات جهانی به این امید که اتفاقی بیفتد، نامه‌ای به آقای سجادی زدیم اما هیچکس توجه نکرد. مگر همه رشته‌های دیگر که پاداش دریافت می‌کنند المپیکی هستند که به ما جایزه نمی‌دهند؟

در آخرین مراسم  با رئیس جمهور که به ورزشکاران جایزه اهدا شد هیچکدام از ما را دعوت نکردند و گفتند شامل نمی‌شوید.

براتی با بیان اینکه بی‌توجهی به رشته آلیش در حالی است که مسابقات آن کاملا رسمی و زیر نظر اتحادیه جهانی کشتی برگزار می‌شود، ادامه داد: حرف‌هایی که می‌زنند بهانه است و صدای ما به جایی نمی‌رسد. فدراسیون هم هیچ حمایتی نمی‌کند و توجهش به بخش زنان فقط در حد برگزاری اردو و اعزام است.

 

او در مورد بی‌انگیزگی دختران کشتی‌گیر در نتیجه بی‌توجهی مسئولان گفت: فدراسیون کشتی مثل سراب از دور خوب است و برای زنان هیچ کاری نمی‌کند. دختران کشتی‌گیر قدیمی واقعا بی‌انگیزه هستند چون می‌دانند حتی اگر مقام بیاورند هم اتفاقی برایشان نمی‌افتد.

منبع : ایسنا

پست بعدی

سقف سوخت‌گیری با کارت جایگاه‌، ۸۰۰۰ لیتر در روز

چ مه 3 , 2023
سخنگوی صنف جایگاه‌داران گفت: کارت‌های آزاد سوخت در جایگاه‌ها محدودیت سوخت‌گیری از نظر تعداد ندارند، اما از نظر حجمی فقط تا ۸۰۰۰ لیتر با هر کارت سوخت آزاد در ۲۴ ساعت می‌توان سوخت‌گیری کرد. آقای رضا نواز گفت: بعد از آغاز طرح جمع‌آوری و ساماندهی کارت‌های سوخت آزاد جایگاه‌داران، شاهد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000