ادعای عجیب «همشهری» / مسمومیت دانش‌آموزان دختر حتی اگر کار «گروه مرتجع داخلی» باشد …

ادعای عجیب «همشهری» / مسمومیت دانش‌آموزان دختر حتی اگر کار «گروه مرتجع داخلی» باشد ...

روزنامه همشهری نوشت: بدون‌شک نخستین متهم این خرابکاری شبکه‌ای جریان وطن‌فروش و تجزیه‌طلب پهلوی- رجوی است و اگر هرگونه گروه و دسته جاهلی و مرتجعی نیز در داخل پیدا و مقصر اعلام شوند، مستقیم و غیرمستقیم وابسته و تحت‌نفوذ همین جریان خبیث است.

  • بعد از ناکامی اغتشاشات، جریان مزدور غربی – عربی- عبری تلاش کرد با تنفس مصنوعی این اعتراضات را زنده نگه‌دارد. یک روز به برف و ترافیک متوسل شد و یک روز آلودگی هوا و اخیرا هم با تمام قوا در بازار مکاره دلار حاضراست و در واپسین روزها نیز ماجرای یوزپلنگ ایرانی را بهانه کرد. این تنفس مصنوعی را در کنار تلاش همه‌جانبه برای ایجاد اغتشاش و فراخوان‌های خیابانی این روزها به بهانه مسمومیت‌ها قرار دهید. با این توضیح آیا دور از واقعیت است که جریان مزدور پهلوی-رجوی عامل اصلی این مسمومیت باشد؟
  • بدون‌شک نخستین متهم این خرابکاری شبکه‌ای جریان وطن‌فروش و تجزیه‌طلب پهلوی- رجوی است و اگر هرگونه گروه و دسته جاهلی و مرتجعی نیز در داخل پیدا و مقصر اعلام شوند، مستقیم و غیرمستقیم وابسته و تحت‌نفوذ همین جریان خبیث است. بر این اساس لازم است هرچه سریع‌تر به‌جای وزارت بهداشت، خبررسانی و هدایت افکار عمومی توسط نهادهای امنیتی و انتظامی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۱

پست بعدی

ویدئو| تصاویری آخرالزمانی از وضعیت شهر جنگ‌زده مارئینکای اوکراین

پ مارس 2 , 2023
کد خبر: 600105 | ۱۴۰۱/۱۲/۱۱ ۰۷:۱۵:۰۰ اعتمادآنلاین | تصاویری آخرالزمانی از وضعیت شهر جنگ‌زده مارئینکای اوکراین می‌بینید. روسیه سرزمین‌هایی را که از اوکراین گرفته به این کشور پس نخواهد داد احتمال الحاق اوکراین به ناتو ضعیف است در ماجرای جنگ اوکراین با اتهام‌زنی برای ما غوغا به‌پا کردند کنایه امیرعبداللهیان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000