جنایت هولناک در قرار شبانه، کارآگاهان در تعقیب قاتل فراری

اعتمادآنلاین|

تحقیقات جنایی آغاز شد، این بار پرونده درباره قتل مردی جوان است که در یک قرار ملاقات شبانه هدف شلیک یکی از بستگان خود قرار گرفت و جانش را از دست داد.

به گزارش اعتمادآنلاین، جسد مقتول ۳۰ساله توسط برادر او پیدا شد و این مرد پلیس را در جریان واقعه قرار داد. بعد از اینکه گزارش اولیه در ساعت ۲۳ شامگاه نخستین روز تابستان به کارآگاهان جنایی تهران اعلام شد، آنها به محل حادثه در بزرگراه خرازی رفتند و خود را در برابر پیکر خونین مردی دیدند که هدف گلوله قرار گرفته بود. این در حالی بود که هیچ رد و نشانه‌ای از قاتل در صحنه جرم وجود نداشت، اما برادر مقتول اسرار این جنایت هولناک را فاش کرد و از اختلافاتی سخن گفت که برادرش را درگیر کرده بود.

این مرد گفت: برادرم و یکی از بستگان‌مان از مدتی قبل با هم اختلاف داشتند و شب حادثه نیز تلفنی جر و بحث کردند. بعد از آن برادرم گفت با آن شخص در بزرگراه خرازی قرار ملاقات گذاشته است تا درباره اختلاف‌شان صحبت کنند. برادرم از خانه بیرون رفت، اما هر چه منتظر ماندم نه تنها برنگشت بلکه به تلفنش نیز جواب نداد. همین موضوع مرا به‌شدت نگران کرد. تصمیم گرفتم به محل قرار بیایم تا بلکه خبری بگیرم. وقتی به اینجا رسیدم ناگهان با جسد برادرم مواجه شدم.

کارآگاهان نام فرد مظنون را در پرونده ثبت کردند و وقتی برای بازداشت او وارد عمل شدند فهمیدند این مرد گریخته و در مکانی نامعلوم پنهان شده است. این‌گونه بود که دستور دستگیری او از سوی بازپرس جنایی تهران صادر شد. از طرفی جسد مقتول به پزشکی قانونی انتقال یافت تا با انجام آزمایش‌های تخصصی علت دقیق فوت او مشخص شود.

پست بعدی

آخرین خبرها از زلزله شدید در بندر چارک هرمزگان

ش ژوئن 25 , 2022
ایسنا نوشت: صبح امروز زلزله‌ای به بزرگی پنج و شش دهم ریشتر بندرچارک از توابع بندرلنگه در هرمزگان را لرزاند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000