وزیر بی‌کفایت و دروغگو صمت سریعا باید برکنار شود/ قرعه کشی حذف نمی‌شود!

اعتمادآنلاین|

وزارت صمت اعلام کرد که در پی استقبال هم‌میهمان عزیز از عرضه خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو و رضایت بیش از ۹۰ درصدی مخاطبان از این شیوه واگذاری؛ قرعه کشی تداوم خواهد یافت و دور بعدی تخصیص نیز در تیرماه انجام می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جعفر توحیدی مدیرعامل شرکت مگا گفت: مسئولان وزارت صمت به ما اعلام کرده‌اند که حذف قرعه کشی به مرور زمان اتفاق خواهد افتاد، اما نه برای همه خودروها.

مجری طرح‌های فروش اینترنتی خودرو گفت: قرعه کشی برای برخی از خودروها دائمی است و تنها تعدادی خودرو از این فرآیند خارج می‌شوند.

آنطور که مدیرعامل این شرکت گفته، اجرای سیستم یکپارچه خودرو با ناهماهنگی‌هایی از ثبت نام تا اعلام نتایج همراه بوده؛ در اولین مرحله، نتایج هم از طریق وزارت صمت و هم از طریق شرکت خودروساز اعلام شد که تناقضاتی داشت.

اعلام نتایج قرعه کشی نیز با تاخیر انجام شد؛ حسین زاده قشمی رئیس مرکز ارتباطات وزارت صمت، گفته بود: علت تاخیر در اعلام نتایج، روند طولانی تایید استعلام‌ها از نهادهای مختلف است.

پس از ثبت نام و انجام قرعه کشی، برخی ثبت نام کنندگان که برای استعلام نتیجه قرعه کشی وارد سایت شده و پیامی مبنی بر برنده شدن دریافت کرده اند، پس از اینکه قصد داشتند اقدام به واریز وجه کنند، پیام جدیدی مبنی بر حضور در لیست منتخبین رزرو را مشاهده کردند!

با این حال وزارت صمت اعلام کرده «در پی استقبال هم‌میهمان عزیز از عرضه خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو و رضایت بیش از ۹۰ درصدی مخاطبان از این شیوه واگذاری؛ قرعه کشی تداوم خواهد یافت و دور بعدی تخصیص نیز در تیرماه انجام می‌شود»؛ مجری طرح‌های فروش اینترنتی خودرو هم می‌گوید: سیستم یکپارچه تخصیص خودرو، روند دنباله داری خواهد داشت.

بیست و هفتم اردیبهشت، اولین دوره ثبت نام در سامانه جدید فروش یکپارچه خودرو آغاز شد و برندگان قرعه کشی، تا ۲۵ خرداد فرصت واریز وجه دارند.

پست بعدی

اولین واکنش مدیرعامل راه آهن به حادثه قطار مشهد-یزد

ی ژوئن 12 , 2022
اعتمادآنلاین| میعاد صالحی در برنامه صفحه اول درباره آخرین بررسی‌ها در موضوع سانحه ریلی اخیر اظهار داشت: کمیسیون بررسی حادثه راه آهن در حال جمع‌بندی است و حداکثر تا فردا یا پس فردا اطلاعیه اولیه منتشر می‌شود. به گزارش فارس، وی با بیان اینکه از لحظه اول وقوع سانحه به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000