ساماندهی دستفروشان تئاتر شهر به بعد از پایان اعتراضات موکول شد

اعتمادآنلاین|

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران در تشریح روند اجرای طرح ساماندهی دستفروشان محدوده تئاتر شهر و بوستان دانشجو با توجه به جمع آوری بنرهای اطلاع رسانی این طرح در جمع خبرنگاران گفت: تنها به دلیل شرایط موجود کشور احساس شد که نباید التهاب جدیدی به این شرایط اضافه شود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: بی تردید اجرای طرح ساماندهی دستفروشان محدوده تئاتر شهر قانونی است و حتما اتفاق خواهد افتاد ولی باید به گونه ای و زمانی اجرا شود که با آرامش اتفاق بیافتد.

نادعلی ادامه داد: بر همین اساس مقرر شد این طرح با کمی تاخیر و در زمان دیگری اجرا شود البته هنوز زمان دقیقی برای اجرای طرح مشخص نشده و این امر وابسته به شرایط است ولی حتما اجرا خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

نظام با صبر و شکیبایی در دانشگاه‌ها برخورد کرده است

د اکتبر 31 , 2022
اعتمادآنلاین| روح الله متفکرآزاد، رئیس فراکسیون دانشگاهیان و عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه تعداد اندک و خیلی کمی از دانشجویان رفتار و کارهای ساختارشکن می‌کنند، اظهار کرد: در برخی موارد هم روش بیان درست نیست که هم به دشمن اجازه سوءاستفاده می‌دهند و از سوی دیگر خلاف جهت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000