نظام با صبر و شکیبایی در دانشگاه‌ها برخورد کرده است

اعتمادآنلاین|

روح الله متفکرآزاد، رئیس فراکسیون دانشگاهیان و عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه تعداد اندک و خیلی کمی از دانشجویان رفتار و کارهای ساختارشکن می‌کنند، اظهار کرد: در برخی موارد هم روش بیان درست نیست که هم به دشمن اجازه سوءاستفاده می‌دهند و از سوی دیگر خلاف جهت آرمان‌های کشور و مردم بعضا حرف‌های اهانت‌آمیز زده می‌شود و یا ساختارشکنی‌هایی می‌شود که با حرمت جامعه ایرانی_اسلامی ما همخوانی ندارد و این موارد قطعا باید جمع شود و از دانشجویان استدعا داریم به فضای منطقی دانشگاه‌ها کمک کنند و معدود افرادی که ساختارشکنی می‌کنند دست از این کارها بردارند.

به گزارش ایلنا، او با اشاره به روند رسیدگی به وضعیت دانشجویان بازداشتی در ناآرامی‌ها گفت: ما در فراکسیون دانشگاهیان مجلس که ریاست آن برعهده من است به این مسئله توجه و کمک کردیم و با دوستان وارد عمل شدیم. تا امروز روسای دانشگاه‌ها و وزارت علوم تلاش کردند که در دانشگاه‌ها فضا کاملا آکادمیک باشد و تا می‌توانیم از میزان تنش‌ها کاسته شود. تا این لحظه نظام با صبر و شکیبایی در دانشگاه‌ها برخورد کرده است، به خصوص در فضاهایی که حرکات ساختارشکنانه انجام می‌شود.

متفکرآزاد در مورد ممنوع‌الورودی بعضی از دانشجویان در برخی دانشگاه‌ها در ناآرامی‌های اخیر و ورود مجلس به این مسئله نیز توضیح داد: ما بررسی‌های لازم در این خصوص را هم انجام می‌دهیم. با روسای دانشگاه‌ها صحبت کرده‌ایم. برخی روسا معتقدند که بعضی از دانشجویان مراعات نمی‌کنند و اجازه تدریس و تحصیل سایرین در دانشگاه‌ها را نمی‌دهند. قرار بر این است تا وضعیت این دانشجویان بررسی شود و به آن‌ها بگویند برای ورود به دانشگاه صبر کنند. ما معتقدیم که وضعیت این دانشجویان می‌تواند در مراکز مربوطه در داخل دانشگاه بررسی شود و اگر کسی کاری انجام داده که احیانا مجازاتی دارد انجام شود و در غیر این صورت مشکلی برایشان ایجاد نشود. انشالله که این مسئله نیز درست می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 1

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

تجلیلی جالب از فیلم «پینوکیو»

د اکتبر 31 , 2022
مهر نوشت: در پایان جشنواره «انیمیشن فیلم است» فیلم «پینوکیو» و گی‌یرمو دل‌تورو سازنده آن با استقبال بسیار حضار تجلیل شدند. در حالی که جشنواره «انیمیشن فیلم است» با نمایش فیلم استاپ موشن «پینوکیو» ساخته گی‌یرمو دل‌تورو به پایان رسید، این فیلم و سازنده‌اش با تشویق ایستاده حضار بدرقه شدند. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000