حمایت نظامی، اقتصادی، دیپلماتیک از اوکراین به نفع ما است

اعتمادآنلاین|

از آغاز درگیری‌ها در اوکراین، کشورهای غربی به رهبری آمریکا و انگلیس تحریم‌های گسترده علیه روسیه و ارسال تسلیحات و وسایل نقلیه نظامی به اوکراین به ارزش میلیاردها دلار را به رغم‌ هشدارهای مسکو در دستور کار قرار داده‌اند. در ادامه این حمایت ها رئیس اتحادیه اروپا از ادامه این حمایت ها از اوکراین برای مهار روسیه خبر داد.

به گزارش فارس، به گزارش خبرگزاری «آناتولی» «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در نشست حزب سوسیالیست‌های اروپایی در «برلین» پایتخت آلمان گفت:

*«باید به مردم توضیح دهیم که باید به حمایت نظامی، اقتصادی و دیپلماتیک اوکراین ادامه دهیم زیرا این به نفع ماست.»

*«باید به ارائه تسلیحات به اوکراین در حد نیاز این کشور ادامه داد.»

بورل روز پنجشنبه نیز به وزرای دفاع ناتو گفت که اتحادیه اروپا قرار است ۵۰۰ میلیون یورو کمک نظامی جدید برای اوکراین را تصویب کند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

نماینده مجلس : دوربین‌های تشخیص چهره ،تخلفات حجاب افراد را ثبت کنند / متخلفان از حقوق اجتماعی محروم شوند

ش اکتبر 15 , 2022
ایسنا نوشت: غضنفرآبادی رئیس کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر امکانات و ظرفیت را در اختیار نیروی انتظامی قرار دهیم دیگر نیازی به حضور فیزیکی پلیس نیست؛ مثل دوربین‌های پلاک خوان ثبت تخلفات رانندگی، دوربین‌های چهره نگاری تخلفات مربوط به حجاب افراد را ثبت می‌کنند و کسانی که مرتکب […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000