تذکر جمهوری اسلامی؛ برخی اظهارنظرها باعث تشدید ناآرامی‌ها می‌شود

اعتمادآنلاین|

روزنامه جمهوری اسلامی موضع‌گیری برخی در برابر معترضان را مانند آب روی آتش ریختن دانسته و تاکید کرده اینگونه اظهارات باعث تشدید ناآرامی‌ها می‌شود.

به گزارش جمهوری اسلامی، ناآرامی‌ها در شهرهای مختلف کشور هرچند رو به کاهش است ولی برخی بهانه‌ها و ندانم‌کاری‌ها باعث تداوم آن می‌گردد.

بعضی از این تحریکات هرچند از سوی مراکز و ستادهایی در خارج از کشور هماهنگ و ایجاد می‌شوند ولی افرادی نیز در داخل کشور با حرف زدن‌ها و سخن گفتن‌هایشان و رفتارهای پرایراد و غیرقابل دفاع باعث تشدید ناآرامی‌ها می‌شوند و در حقیقت، نقش بنزین روی آتش را دارند.

مسئولان و مدیران نظام اگر با درایت بتوانند عکس‌العمل‌های خشن، عصبی و فاقد تدبیر را کنترل و مدیریت کرده و به این اعتراضات از زاویه فرصتی برای اصلاح نگاه کنند، خواهند توانست معترضین را به آرامش دعوت کرده و از وارد آمدن شوک‌های بعدی به جامعه جلوگیری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

به جای کلمه "باردار" بگوییم "دو جان"/ اینجوری برای مادر دلنشین تر است!

پ اکتبر 27 , 2022
ایران نوشت:​​​​​​​برخی مواقع برحسب عادت یا خطا ممکن است کلماتی را به زبان بیاوریم که برای ما خیلی مهم نباشند؛ اما آسیب آن به افرادی برسد که این موضوعات برایشان به دلایلی دارای اهمیت است. اینکه واژگان ما چه بار معنایی داشته باشد، مهم است؛ از این‌رو در انتخاب مناسب […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000