تأکید حزب اتحاد ملت بر شکل‌گیری توافقی در چهارچوب منافع ملی

اعتمادآنلاین|

در ابتدای این جلسه آذر منصوری با تسلیت فرارسیدن ایام اربعین حسینی، درس‌آموزی از آزادگی اباعبدالله(ع) را نیاز امروز برشمرد و با انتقاد از تداوم بازداشت مصطفی تاجزاده، خواستار رسیدگی کامل به وضعیت سلامتی وی، به دلیل مشکلات قلبی شد. اعضای دفتر سیاسی حزب نیز خواستار آزادی هرچه سریعتر این فعال اصلاح‌طلب شدند.

به گزارش ایسنا، منصوری در ادامه با انتقاد از وضعیت اعزام زائران اربعین به کشور عراق، خواستار رفع «بی‌برنامگی و ناکارآمدی» در این امر شد.

در بخش دیگری از این جلسه، اعضای دفتر سیاسی حزب اتحاد ملت، موضوع بیانیه اخیر تروئیکای اروپایی و انتقاد آنها از ایران را بررسی کردند و با تاکید بر لزوم اتخاذ رویکرد مسئولانه از سوی طرف‌های غربی، خواستار اتخاذ تدابیر لازم از سوی دولت ایران شدند تا هرچه سریعتر توافقی در چهارچوب منافع ملی ایران شکل گیرد.

در این جلسه رؤسای کمیسیون‌های مطالعات زنان، سیاست داخلی و امور اجتماعی گزارش جلسات و پیگیری‌های خود را به دفتر سیاسی ارائه کردند و موضوع اصلاحات جامعه‌محور نیز مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

در پایان این جلسه، دبیرکل حزب، بررسی محورهای برنامه هفتم توسعه در کمیسیون‌های دفتر سیاسی را به معاونت سیاسی ابلاغ کرد و خواستار برگزاری جلسات منظم و انجام کار کارشناسی بر محورهای این برنامه در حزب شد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

گزارش‌ها از وضعیت حقوق بشر ایران، مملو از ادعاهای جعلی است

چ سپتامبر 14 , 2022
اعتمادآنلاین| کاظم غریب‌آبادی – معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران – در ادامه برنامه‌های خود در جریان اجلاس ۵۱ شورای حقوق‌ بشر سازمان ملل در ژنو، صبح چهارشنبه (۲۳ شهریور) با رئیس شورای حقوق بشر دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش ایسنا، به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000