مردم فلسطین از پیمان اوسلو مایوس شده اند

اعتمادآنلاین|

دبیرکل حزب‌الله لبنان عصر امروز (شنبه) در مراسم بزرگداشت علامه سید محمد علی امین عالم فقید شیعیان لبنان در شهرک «شقرا»، به صورت ویدئو کنفرانس سخنرانی کرد

به گزارش ایسنا، وی دراین سخنرانی گفت:

*این عالم فقید خداوند سبحان را از دوره کودکی‌ خود شناخت و ایمانش به خداوند در مواضع و زندگی‌اش تجلی یافت.

*باید سرگذشت علمای مختلف جهان به خصوص علمای لبنان را از عمق تاریخ به بیرون کشید؛ همانطوری که منابع نفت و گاز لبنان از عمق دریا به بیرون کشیده می‌شود.

*علامه سید امین از ابتدای ورود امام موسی صدر به لبنان با او همراه و هماهنگ بود و از روی بصیرت و حکمت خود در کنار امام موسی صدر قرار گرفت، این در حالی است که برخی می‌گفتند عالم دینی باید صرفا به موضوع دین بپردازد!

*ملت فلسطین امروز از مذاکرات و پیمان اوسلو مأیوس شده‌اند و شاهد گسترش مقاومت در کرانه باختری و نوار غزه و دیگر مناطق فلسطین هستیم.

*اهمیت آنچه امروز رخ داده است، وجود متن مکتوب میانجی آمریکایی در مذاکرات تعیین مرزهای دریایی است که به دست روسای دستگاه سه گانه کشور رسید.

*ما در برابر یک هفته سرنوشت ساز در مورد ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و فلسطین اشغالی قرار داریم و اگر در پرونده ترسیم مرزها به نتایج مناسبی دست پیدا کنیم، به دلیل وحدت، همکاری و همبستگی ملی مردم لبنان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

تاکید اردوغان به حفظ موضع ترکیه برای پیوستن سوئد و فنلاند به ناتو

ش اکتبر 1 , 2022
اعتمادآنلاین| رئیس جمهور ترکیه در مجلس ملی ترکیه بار دیگر نسبت به پیوستن سوئد و فنلاند به ناتو هشدار داد. به گزارش ایرنا، به نقل از شبکه رادیویی فرانس اینفو، اردوغان با تاکید بر اینکه تا زمانی که وعده های داده شده به ترکیه عملی نشود، موضع خود را حفظ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000