پته ات را روی آب می ریزم!

اعتمادآنلاین|

پایان بازی ملوان انزلی و پرسپولیس از هفته دهم رقابت های لیگ برتر با حواشی از سوی سرمربی ملوان همراه بود.

به گزارش تسنیم، دیدار تیم‌های ملوان و پرسپولیس در چارچوب هفته دهم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت. در دقایق پایانی این دیدار حاشیه‌‌هایی به وجود آمد که مازیار زارع پس از اعتراض به داور اخراج و باعث شد که دقایقی بازی متوقف شود.

مازیار زارع پس از سوت پایان بازی، به سمت داور رفت و به او گفت: «برای تو متأسفم. می‌دانی که از تو چه چیزهایی می‌دانم و ببین که چه می‌کنم»! زارع همچنین در صحبت با گل‌محمدی و پیروانی نسبت به قضاوت داور معترض بود. زارع در ادامه از روی سکوها هم به داور معترض بود و گفت: «بعد از بازی پَته‌ات را روی آب می‌ریزم»! همچنین مولایی مربی بدنساز ملوان به داور بازی گفت که «بابای تو داور بوده است»؟!

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

هر شنبه فراخوان می‌دادند، اما به جایی نرسیدند / تعداد معترضان در حوادث اخیر نهایتا ۲۰۰ هزار نفر بود

پ اکتبر 20 , 2022
اعتمادآنلاین| غلامعلی حداد عادل عصر امروز ۲۸ مهرماه در همایش "بررسی علل و عوامل اغتشاشات اخیر" در تالار شهر مشهد برگزار شد شرکت کرد. به گزارش ایسنا، وی در این همایش اظهار کرد: *باید از اینکه در زیر سایه جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم، شکرگذار باشیم. سال‌های پیش از انقلاب را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000