قیمت کلوچه خرمایی ترد عربی

خرما دارای فواید و خواص بسیار زیادی می باشد و برخی از افراد علاقمند به خوردن خرما نیستند و از ویتامینهایی که در خرما وجود دارد محروم می باشند بنابراین می توانند با خوردن کلوچه هایی خرمایی این مواد مغذی و ویتامینها را وارد بدن خود نمایند. این محصول نه تنها در ایران بلکه در کشورهای دیگر طرفداران بسیار زیادی دارد و صادرات این محصول می تواند با اقتصاد کشور کمنک بسیاری نماید و سود زیادی را برای تولیدکنندگان ایجاد کند. در خرما ماده به نام سلنیوم وجود دارد که این ماده می تواند به افرادی که مبتلا به سرطان مثانه و پروستات هستند کمک بسیاری نماید و سبب بهبود این بیماری شود. تولیدکنندگان این کلوچه خوشمزه را در شکلهای مختلف تولید می نمایند تا خریداران بتوانند این محصول را با توجه به سلیقه خود خریداری نمایند.

یکی از شیرینیهای خوشمزه و مغذی که امروزه در بیشتر فروشگاه ها به فروش می رسد، کلوچه خرمایی عربی می باشد که این محصول در بسته بندیهای مختلف در بازار موجود است. افرادی که در طول روز فعالیت ذهنی بسیاری دارند مخصوصا دانش آموزها می توانند این محصول را در برنامه غذایی خود قرار دهند و از مواد مغذی که در آن وجود دارد، بهره مند گردند. جالب است بدانید که کارخانجات متعددی در کشور وجود دارد که مشغول تولید کلوچه خرمایی می باشند و تولیدکنندگان آنها سعی می نمایند از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت استفاده نمایند تا محصولی که به بازار ارائه می دهند جزء برترین محصولات در کشور قرار گیرد. موادی که ارزش غذایی این کلوچه را افزایش داده است، خرما می باشد چرا که خرما دارای انواع مواد مغذی و ویتامینها می باشد.

کلوچه خرمایی ترد

اگر به دنبال رژیم غذایی هستید می توانید این شیرینی لذیذ را در برنامه های غذاییتان جای دهید تا بتوانید به فرایند رژیمتان کمک کنید و در طرف دیگر برای پوست نیز بسیار موثر است خرمای درون کلوچه دارای ویتامینهای مهمی همچون ث، دی و غیره است که برای پوست مهم بوده و باعث می شود مشکلات پوستی مانند خارش را بهبود ببخشد همچنین ملانین موجود در آن باعث می شود که عملکرد هورمونهای که باعث پیری می شوند مختل شود. اگر می خواهید از کلوچه خرمایی لذت بیشتری را ببرید می توانید آن را تازه تهیه کنید تا نرم و لطیف آن را مصرف کنید و حتما باید آن را از مراکز معتبری خریداری کنید که از نظر کیفیت و طعم به آن اطمینان بیشتری دارید.

شما بسته به سلیقه ای که دارید می توانید کلوچه خرمایی را به صورت نرم یا ترد خریداری کنید کلوچه خرمایی ترد یکی از شیرینیهای پر طرفدار در ایران است و امروزه با توجه به محبوبیتی که پیدا کرده می توانید در بسیاری از مراکز آن را مشاهده کنید. همانطور که گفتم امروزه کلوچه خرمایی  و شیرینی نخودچی حنایی دارای محبوبیت زیادی است که علت آن می تواند درکنار خوشمزه بودن، خواص و مزیتهای آن باشد که سرشار از مواد معدنی و ویتامینها است کلوچه خرمایی بر روی سلامت قلب می تواند تاثیرات زیادی بگذارد به این صورت که خرما رادیکالهایی را آزاد می کند که موجب می شود از بروز بیماریهای قلبی جلوگیری شود همچنین آنتی اکسیدانهای موجود در آن باعث می شود تا دیوارهای عروقی در مقابله با کلسترول مقاوم باشد.

قیمت کلوچه کرمانی

تغذیه سالم باعث حفظ سلامتی و تندرستی در انسان می شود یکی از سوغاتیهای استان کرمان شهر کریمان کلوچه خرمایی کرمانی است که قیمت آن مناسب بوده و مواد اولیه آن با خرما ترکیب می شود که بسیار مغذی است و علاوه بر آن عطر و طعم و مزه فوق‌العاده‌ای دارد. در زبان محلی کلوچه خرمایی کرمانی را کلمپه می گویند که بسیار شبیه کلوچه خرمایی سیستانی می باشد کلوچه کلمپه به علت استفاده خرما و گردو از لحاظ غذایی ارزش بسیار خوبی دارد و یک میان وعده عالی محسوب می‌شود و در ماه مبارک رمضان برای وعده سحر و افطار استفاده می شود و انرژی خوبی در طی روز به روزه دار می دهد. در قدیم این نوع شیرینی داخل تنور پخت می شد ولی امروزه داخل فر یا تنور گازی پخته می شود مواد لازم برای تهیه این نوع کلوچه به شرح زیر می باشد روغن جامد، کره، پودر قند، تخم مرغ، وانیل، شیر ولرم، زعفران دم کرده و آرد بسته به ذائقه افراد می توان شیرینی کلوچه را بیشتر کرد.

مواد غذایی که استفاده می کنیم باید مطمئن باشیم که طبیعی است و هیچ گونه افزودنی های غیرمجاز نداشته باشد کلوچه یک غذای سالم است که قیمت کلوچه خرمایی آن به خاطر مواد اولیه با کیفیت ممکن است کمی بالا باشد ولی در عوض برای سلامتی بسیار مفید است. افرادی که طبع سردی دارند توصیه می کنیم از این نوع شیرینیها و به ویژه کلوچه خرمایی بیشتر استفاده کنند ولی افرادی که طبعشان گرم است حواسشان باشد این نوع شیرینیها به علت استفاده از انواع مغزها و خرما طبع گرمی دارد و در خوردن آن احتیاط کنند، به علت استفاده از مواد مغذی فراوان داخل این نوع شیرینی کلوچه کلمپه بسیار مقوی است. انواع کلوچه کلمپه وجود دارد که مواد اولیه آن با هم کمی فرق دارند مانند شیرینی گردویی، شیرینی کنجدی، پسته ای و لقمه ای، این شیرینیها در قالبهای مختلف و متنوع و مخصوص شکل داده می شوند که بسیار زیبا و خوشمزه می باشند و برای نگهداری آن می توانید این نوع شیرینیها را داخل ظرف در بسته گذاشته و درون یخچال قرار دهید تا خشک نشود.

پست بعدی

آزادی اسرا در رأس اولویت های ما قرار دارد

س سپتامبر 6 , 2022
اعتمادآنلاین| «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تاکید کرد که آزادسازی اسرای فلسطینی از زندان های رژیم صهیونیستی در رأس اولویت های این جنبش قرار دارد. به گزارش مهر، به نقل از خبرگزاری شهاب، وی افزود: در اولین سالروز عملیات آزادی تونل ها در زندان «جلبوع» رژیم صهیونیستی با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000