آزادی اسرا در رأس اولویت های ما قرار دارد

اعتمادآنلاین|

«حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تاکید کرد که آزادسازی اسرای فلسطینی از زندان های رژیم صهیونیستی در رأس اولویت های این جنبش قرار دارد.

به گزارش مهر، به نقل از خبرگزاری شهاب، وی افزود: در اولین سالروز عملیات آزادی تونل ها در زندان «جلبوع» رژیم صهیونیستی با افتخار از همه اسرای خود در زندان های رژیم صهیونیستی یاد می کنیم.

گفتنی است، امروز اولین سالروز فرار ۶ اسیر فلسطینی از زندان جلبوع است، این اسرا توانستند با حفر یک تونل از داخل زندان به بیرون، فرار کنند.

این شش اسیر فلسطینی حدود دو هفته آزاد بودند و دشمن صهیونیستی مجددا پس از آن اقدام به اسارت آنان کرد. فرار این ۶ اسیر از امنیتی‌ترین زندان رژیم صهیونیستی، بزرگ‌ترین ضربه امنیتی را به رژیم صهیونیستی وارد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

قیمت شومیز نخی مجلسی دامن بلند دخترانه

س سپتامبر 6 , 2022
معمولا خانم های دارای اضافه وزن از شومیز نخی مجلسی استفاده می کنند زیرا ظاهری خاص به تن آن ها می بخشد و مانع از عرق شدید بدن آن ها می شود که معمولا به دلیل چربی های موجود در اطراف شکم و پهلو می باشد در فصل تابستان در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000