دستورالعمل جدید ابلاغ الکترونیکی سازمان مالیاتی

اعتمادآنلاین|

​سازمان امور مالیاتی کشور دستورالعمل جدید ابلاغ الکترونیکی را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، در این دستورالعمل آمده است:

۱- بر اساس دستورالعمل جدید سازمان امور مالیاتی کشور، کلیه اوراق مالیاتی که در سامانه‌های الکترونیکی سازمان صادر می‌شود؛ به صورت خودکار بر روی حساب کاربری مودیان به نشانی my.tax.gov.ir بارگذاری شده و همزمان پیامک اطلاع رسانی برای آنان ارسال می شود.

۲- پس از بارگذاری اوراق در حساب کاربری، مودیان ده روز فرصت دارند با مراجعه به حساب کاربری خود، اوراق بارگذاری شده را مشاهده نمایند. رویت برگه درحکم ابلاغ به شخص مودی است و کلیه آثار ابلاغ واقعی بر آن مترتب است.

۳- در صورت عدم مراجعه مودی به حساب کاربری ظرف ۱۰ روز از تاریخ بارگذاری اوراق مالیاتی، روز یازدهم به عنوان تاریخ ابلاغ قانونی محسوب می‌شود. چنانچه روز یازدهم با تعطیل/تعطیلات رسمی یا عمومی مصادف شود، اولین روز بعد از تعطیل/تعطیلات مذکور به عنوان روز ابلاغ در نظر گرفته می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

پست بعدی

ما خودپرداز نیستیم

ش سپتامبر 3 , 2022
اعتمادآنلاین| «لورن بویبرت» نماینده جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت کلورادو در پیامی توییتری به تصمیم دولت «جو بایدن» برای کمک‌های نظامی بیشتر به اوکراین به شدت انتقاد کرد. ​به گزارش فارس، وی در این پیام توییتری نوشت: «13.7 میلیارد دلار (کمک) بیشتر به اوکراین؟ ولخرجی دموکرات‌ها هرگز به پایان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000