نتایج اقدامات دولت بزودی آشکار می شود /شرایط اقتصادی مردم و کشور روز به روز بهتر خواهد شد

اعتمادآنلاین|

محمد حسینی، معاون امور مجلس رئیس جمهور با نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت دیدار و در خصوص آخرین وضعیت استان و نیز برنامه‌های دولت در عرصه های داخلی و خارجی بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش ایسنا، سید محمد حسینی در این دیدار با اشاره به اقدامات گسترده دولت در عرصه های داخلی و خارجی گفت: امروز دولت با برنامه ریزی های دقیق و تلاش شبانه روزی ضمن جبران کسری و کمبود های بجا مانده از دوره گذشته، اقدامات بزرگی را در زمینه‌های سرمایه‌گذاری و ایجاد رونق اقتصادی انجام داده است.

معاون رئیس جمهور گفت: قطعاً با اقداماتی که دولت آغاز کرده است، نتایج آن بزودی آشکار و شرایط اقتصادی مردم و کشور روز به روز بهتر خواهد شد.

حسینی تاکید کرد: امروز دولت در عرصه جهانی از موضع قدرت و عزت در مسیر تعامل حداکثری با همه کشورها به ویژه کشورهای همسایه در راستای تامین منافع ملت ایران گام بر می دارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت برنامه‌ریزی‌های مناسبی برای کنترل بازار و بهبود شرایط اقتصادی مردم دارد و اولین مدعی برخورد با هرگونه فساد و اختلاس است.

آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت نیز در این دیدار تلاش و فعالیت های خستگی‌ناپذیر دولت و شخص رئیس جمهور را قابل تقدیر و ستودنی دانست و اظهار داشت: امروز ملت ایران در سایه اقتدار و مقاومت در دنیا عزیز است و برخلاف گذشته که آب خوردن مردم را نیز به خارج گره زده بودند و ملت را تحقیر می کردند، این دولت در هیچ عرصه ای خود را وابسته به خارج نمی داند و با عزت و اقتدار در مسیر رفع مشکلات حرکت می کند.

آیت الله فلاحتی گفت: اینکه دولتی روی کار آمده است که از خاستگاه مردمی و ارزشی برخوردار است، باعث خرسندی می باشد و یقین داریم با اقدامات بزرگی که آغاز کرده در آینده ای نه چندان دور قله های بالایی را فتح خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان در ادامه با انتقاد از ضعف حوزه اطلاع رسانی دولت، گفت: دولت در چندین حوزه اقدامات و تحول اساسی آغاز کرده است و باید در حوزه تبیین نیز کار عمده ای صورت بگیرد.

فلاحتی در ادامه با اشاره با آشنایی خویش از دکتر حسینی و با تجلیل از روحیه انقلابی و تلاش مجاهدانه وی در عرصه های مختلف خدمت، اظهار داشت: دکتر حسینی در دوره وزارت ارشاد اسلامی، منشا خیرات و برکات فراوانی بودند و امروز نیز در حوزه مسئولیت خود فعالانه ظاهر شده و همزمان در حوزه جهاد تبیین پیشگام است.

پست بعدی

تحریم‌های اعمالی آمریکا علیه ایران «غیرقانونی» و «غیرقابل توجیه» است

ج جولای 8 , 2022
اعتمادآنلاین| ژائو لیجیان، سخنگوی وزارت خارجه چین روز پنج‌شنبه در کنفرانس خبری هفتگی خود در رابطه با تحریم‌های ضدایرانی اخیر آمریکا گفت: چین همیشه به طور قاطع مخالف تحریم‌های یکجانبه غیرقانونی و غیرقابل توجیه و دست‌درازی‌های قضائی آمریکا بوده است. ما از آمریکا می‌خواهیم که مسیر غلط توسل به تحریم‌ها […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000