علی دایی در فینال لیگ پرورش اندام!

اعتمادآنلاین|

عبدالمهدی نصیرزاده که چندی قبل به دلیل اظهارنظر در خصوص ممنوعیت پرورش اندام برای بانوان مورد انتقاد علی کریمی ستاره سابق فوتبال در اینستاگرام قرار گرفته بود، حالا ملاقاتی را با علی دایی داشته است.

به گزارش خبرورزشی، در این ملاقات، نصیرزاده از علی دایی برای تماشای فینال لیگ بدنسازی و پرورش اندام دعوت کرد و کاپیتان اسبق تیم ملی هم قول مساعد داد که این مسابقات را از نزدیک تماشا کند.

فینال اولین دوره لیگ بدنسازی و پرورش اندام ۱۲ خردادماه به میزبانی فرهنگسرای بهمن تهران با حضور ۶ تیم برگزار می شود و به نظر می رسد در صورت حضور علی دایی در سالن مسابقات، این رقابت ها از جذابیت دوچندانی برخوردار خواهد بود.

علی دایی

پست بعدی

آشنایی با خانم وکیلی که قدرتمندترین زن فوتبال می‌شود

چ مه 25 , 2022
اعتمادآنلاین| مینو رایولا قبل از اینکه در ماه گذشته فوت کند، درخواستی از دوست دیرینه خود داشت. این سوپرایجنت ایتالیایی که به داشتن ستاره‌هایی نظیر ارلینگ هالند، پل پوگبا و زلاتان ایبراهیموویچ به عنوان مشتریان خود می‌بالید، از وکیل برزیلی «رافائلا پیمنتا» خواست تا کنترل تجارت او را به دست […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000