آلمان نگران وخامت بحران انرژی خود در غیاب گاز روسیه است

اعتمادآنلاین|

مقامات آلمان در خصوص وخامت بحرانی گازی در این کشور در آینده هشدار دادند.

به گزارش مهر، به نقل از رویترز، تنظیم کننده شبکه گازی آلمان امروز شنبه و در پی قطع جریان گاز از طریق خط لوله نورد استریم ۱ روسیه اعلام کرد که وضعیت عرضه گاز آلمان در حال حاضر تضمین شده است، اما وضعیت بحرانی است و نمی توان احتمال وخامت بیشتر را رد کرد.

در حالیکه روسیه امروز شنبه ضرب الاجل خود برای از سرگیری جریان گاز از طریق خط لوله نورد استریم را به دلیل کشف نشستی لغو کرد، تنظیم کننده شبکه گازی آلمان در گزارش روزانه خود از وضعیت گاز این کشور مدعی شد نقایص عنوان شده از سوی روسیه، دلیل فنی برای توقف عملیات انتقال گاز به آلمان نیست.

شرکت گاز پروم روسیه روز جمعه اعلام کرده بود در پی بروز نشتی در خط لوله نورد استریم یک، صادرات گاز از طریق این خط، که اصلی ترین خط لوله انتقال گاز به اروپاست، به این قاره به صورت کامل قطع شد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

پست بعدی

وزارت صمت: واردات خودرو بالاتر از ۲۰ هزار دلار باعث گسترش فخر فروشی می شود

ش سپتامبر 3 , 2022
ایرنا نوشت: وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام‌کرد: واردات خودرو با قیمت بالاتر از ۲۰ هزار دلار فقط به ایجاد شکاف طبقانی بیشتر در جامعه، گسترش فخر فروشی قشر مرفه، تجمل‌ گرایی و ارزبری حداکثری از کشور کمک می‌کند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000