پاسخ عبدالحمید احمدی به ادعای انحلال معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی

اعتمادآنلاین|

به گزارش ایسنا،‌ عبدالحمید احمدی معاون سابق وزارت ورزش و جوانان درباره مسائل مطرح شده از سوی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در جوابیه‌ای به این موضوعات واکنش نشان داد که متن کامل آن به این شرح است:

1- ادعای مطرح شده مبنی بر موافقت با حذف معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در دوره مسعود سلطانی‌فر وزیر سابق ورزش و جوانان قطعا تکذیب می‌شود و منطبق با واقعیت نیست و جا دارد اگر مستندی در این موضوع وجود دارد ارائه شود. هیچ‌گونه مکاتبه‌، نامه و سندی از سوی وزیر سابق ورزش و جوانان و معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان با سازمان امور اداری و استخدامی مبنی بر موافقت با حذف معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی انجام نگرفته است و این مسئله کاملا تکذیب می‌شود.

2- در رابطه با ادعای مطرح شده مبنی بر حذف معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی از کمیسیون ماده 5 این وزاتخانه در سال 98 نیز این موضوع واقعیت ندارد و تکذیب می‌شود. تا پایان کار دولت قبل، هیچ‌گونه حذفی در کار نبوده و معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی عضو اصلی کمیسیون ماده 5 بوده و این معاونت در تمامی جلسات این کمیسیون نیز حضور داشته است.

3- درباره ادعای مطرح شده مبنی بر این که در پایان سال 97 تمام اختیارات معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی به بخش قهرمانی محول شده است، باید عرض کنم که متاسفانه این ادعا نیز بسیار عجیب و مضحک است. تا پایان دوره مسئولیت اینجانب یعنی 17 مهر 1400، معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی با قوت همه فعالیت‌ها و تکالیف و اختیارات خود را بی کم و کاست انجام داده است و اینکه مسئولیت یا اختیاری در حوزه های فرهنگی و همگانی به بخش قهرمانی محول شده، ادعایی غیر واقعی است.

4- در پایان و به عنوان فردی که هشت سال مسئولیت معاونت در وزرات ورزش و جوانان در دولت قبل را داشته و در حال حاضر نیز مشاور وزیر ورزش و جوانان هستم، به آقای کلهر توصیه می‌کنم که این صحبت‌ها به جز ایجاد ابهام و تشویش اذهان عمومی، نتیجه دیگری ندارد و بهتر است ایشان تمرکز خود را بیشتر به انجام وظایف و تکالیف محوله معطوف کند و وارد حاشیه‌سازی و حاشیه‌پردازی نشود.

تکالیف و مسئولیت‌های فرهنگی و ورزش همگانی تعیین شده در قانون اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان و اقدامات مندرج در سند تحول دولت مردمی و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در حوزه فرهنگی ورزش کشور موضوعاتی است که باید به آن پرداخته شود و طبعا انتظار جامعه و افکار عمومی پاسخگویی در باره این موضوعات است.

بدیهی است سخن پراکنی و ادعاهای بی مورد درباره آنچه مربوط به گذشته است و ارائه توضیحاتی بی‌ربط نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند، بلکه ابهاماتی را در افکار عمومی ایجاد خواهد کرد که این ابهامات می تواند باعث ایجاد سردرگمی و ناامیدی بیشتر شود.

با احترام – سیدعبدالحمید احمدی.

پست بعدی

گرایی و ساروی در صدر برترین فرنگی‌کاران جهان

س مه 31 , 2022
اعتمادآنلاین| با برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشتی فرنگی در قاره‌های مختلف، رنکینگ جدید برترین فرنگی‌کاران جهان اعلام شد. به گزارش ایسنا، علاوه بر رقابت‌های قهرمانی قاره‌ای، مسابقات جام یاشاردوغو ترکیه نیز به عنوان یکی از ۴ تورنمنت موثر در رنکینگ کشتی‌گیران برای مسابقات قهرمانی جهان برگزار شد و ۳ تورنمنت دیگر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000