رفتار بعضی بزرگترین منکر است‌؛ یک نفر باید خودشان را نهی کند

اعتمادآنلاین|

عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار کرد: بعضی‌ها معروف را نمی‌شناسند و رفتارشان بزرگترین منکر است‌ یک نفر باید آنها را نهی کند از رفتارشان که با رفتار غلط در این حوزه وارد می‌شوند و ضربه‌ای که به اساس دین می‌زنند بالاتر از هر ضربه‌ای است.

به گزارش فارس، بخش هایی از گفت و گوی ضرغامی را در ادامه می خوانید:

*بزرگترین منکر ضربه زدن به دین و کوچک شمردن اعتقادات درست اسلامی و انقلابی ماست و اگر به هر عنوانی این اتفاق بیفتد به نظر من خسارت بزرگی است و ما باید در چارچوب ارزش‌ها و شاخص‌هایی که بزرگان ما معرفی کردند این اصل دینی، اعتقادی و انسانی را احیا کنیم.

*امر به معروف و نهی از منکر مایه قوام و اصلاح جامعه است اما با شاخصه‌های علمای بزرگ ما، به خصوص دیدگاه شهید مرتضی مطهری که در این زمینه مطرح شده است که باید به درستی و با شاخصه‌های روشن این اصل در کشور مورد توجه قرار بگیرید.

*امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای عمومی و همگانی است و وظیفه تک‌تک آحاد مردم در کشور است. از این رو اگر همه بر اساس اخلاق آداب اسلامی، آداب ایرانی آن‌طور که شایسته ایرانیان است این اصل را توجه و رفتار کنند بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد‌.

*اما اگر خدای نکرده بنده با اخلاق و رفتار غیر ثواب و صحت وارد عرصه‌ای شوم و صلاحیت نداشته باشم و رفتارم سبب ضربه زدن به دین و اعتقادات مردم انجام شود حتما نتیجه منفی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟ 3 0

نتیجه بر اساس 3 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

راهکار جادویی برای آنها که موبایل شان دزدیده می شود!

ج اکتبر 14 , 2022
یکی از کارهایی که هنگام دزدیده شدن موبایل می‌توان انجام داد، غیرفعال کردن دستگاه با استفاده از شماره سریال دستگاه است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000