راز سرقت 10میلیاردی آشپزباشی فاش شد

اعتمادآنلاین|

آشپز یک شرکت محصولات کشاورزی که دست به سرقت 10 میلیارد ریالی طلا و ارز زده بود، بازداشت شد.

به گزارش اعتماد آنلاین، پس از اعلام گزارشی از سوی مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر سرقت مقدار زیادی طلاجات و وجوهات ارزی از یک شرکت کشاورزی در روستایی در روانسر استان کرمانشاه، ماموران پلیس آگاهی در محل حاضر شدندو فهمیدند فرد یا افرادی اقدام به سرقت 700 گرم طلا و 1200 دلار ارز از داخل گاوصندوق شرکت کرده و متواری شده‌اند.

با دریافت این اطلاعات، تحقیقات پلیس برای شناسایی عامل سرقت آغاز شد و ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی سارق که آشپز شرکت بود شدند و او را در محله طرشت تهران دستگیر ل کردند.

ماموران همچنین در گام بعدی موفق به کشف طلاجات و 1200 دلار ارز سرقتی در زیر یک پل آهنی نزدیک محل اختفای فرد سارق شده و آن را به مالباخته تحویل دادند.

سردار علی اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه یافت شده توسط پلیس به 10 میلیارد ریال می‌رسد، از معرفی فرد سارق به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

پست بعدی

شرکت‌های تعاونی سهام عدالت ساماندهی می‌شوند

ش سپتامبر 3 , 2022
اعتمادآنلاین| معاون حقوقی و امور مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی، ساماندهی و ارتقای سطح فعالیت شرکت‌های تعاونی سهام عدالت را از مهم‌ترین برنامه‌های مشترک وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد. به گزارش تسنیم، هادی قوامی, معاون حقوقی و امور مجلس وزارت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000