مرد عصبانی بعد از قتل زن و خواهرزنش خودکشی کرد

اعتمادآنلاین|

مردی پس از به قتل رساندن همسر، خواهر زن و مجروح کردن مادر زنش، به زندگی خود پایان داد .

به گزارش اعتماد آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس ، سرهنگ کرم حسنی، فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر گفت: در پی اعلام مرکز فوریتی پلیس مبنی بر وقوع درگیری خانوادگی با سلاح گرم در این شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه دادستان شهرستان به منظور بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پلیس با بررسی صحنه جرم و انجام تحقیقات میدانی دریافتند که داماد خانواده به علت اختلافات خانوادگی با سلاح پس از به قتل رساندن همسر، خواهر زن و مجروح کردن مادر زنش، خودکشی کرد .

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر با اشاره به اینکه مجروح حادثه بلافاصله توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد ادامه داد : با حضور پلیس هم اکنون امنیت و آرامش در محل بر قرار است .

حسنی در پایان از شهروندان خواست در برابر اتفاقات روزمره خویشتن داری، صبر و حوصله را پیشه کرده و موارد اختلافی را از مسیر قانونی پیگیری کنند.

پست بعدی

ارسال چادر «راب‌هال» به روستای زلزله‌زده «سایه خوش» هرمزگان

ش جولای 2 , 2022
اعتمادآنلاین| پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر کشور صبح امروز در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار داشت: با توجه به شرایط جوی منطقه، یک دستگاه چادر امدادی ویژه راب هال به منطقه زلزله‌زده هرمزگان ارسال شد. به گزارش فارس، وی افزود: این چادر به ظرفیت حداقل ۳۰۰ نفر و مجهز به سیستم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000