قابلمه سرامیکی سنگی شیک

امروزه با توجه به پیشرفت علم و تولید انواع ظروف مختلف استفاده از قابلمه سرامیکی چدنی گرانیتی سنگی مورد استقبال افراد قرار گرفته‌ است این دسته از قابلمه ها که از رویه سرامیکی ساخته شده‌ است با وجود اینکه مدت ‌زمان کمی از ورد آنها به بازار فروش می گذرد اما در همین مدت کم نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته‌ اند.

به دلیل وجود ویژگیهایی مانند نچسب بودن و مقاومت در برابر حرارت و مواد شیمیایی سبب شد که مردم از این دسته از ظروف برای پخت ‌و پزهای روزانه خود استفاده کنند ظروف سرامیکی علاوه‌ بر راحتی و آسودگی که هنگام آشپزی و پخت غذا برای افراد به‌ همراه دارد دارای طرحها و رنگهای بسیار زیبایی می باشد.

تفاوتی ندارد که شما قابلمه سرامیکی سنگی تهیه کنید یا هر نوع دیگری از قابلمه ‌های سرامیکی مهم آن است که بتوانید با کیفیت‌ ترین را انتخاب کنید  قابلمه‌ سرامیکی سنگی نیز مانند دیگر ظروف از روشهای نگهداری خاصی برخوردار هستند که اگر آنها را رعایت کنید می ‌توانید به طول عمر آنها نیز اضافه کنید.

بهتر است قابلمه ‌های سرامیکی را زمانی‌ که بسیار داغ هستند درون آب سرد قرار ندهید زیرا این عامل سبب می‌ شود تا ترکهای ریز در آن به‌ وجود آمده و در نتیجه غذا پس ‌از گذشت مدت ‌زمانی از استفاده به آن بچسبد به شما پیشنهاد می ‌شود تا هنگام استفاده از قابلمه‌ های سرامیکی برای پخت غذا آنها را روی شعله زیاد قرار ندهید.

سعی کنید با شعله ملایم آشپزی کنید که در این صورت علاوه بر حفظ قابلمه پخت غذا نیز بهتر انجام می شود قابلمه ‌های سرامیکی را خالی از مواد غذایی روی شعله قرار ندهید.

قابلمه سرامیکی شیک

یکی از عواملی که بانوان از این ظروف و قابلمه مسی استقبال کرده اند برای بدن مصر نبود زیرا روکش تفلون دارای موادی هستند که سلامتی انسان را به خطر می اندازد.

هرچه جنس به کار رفته در قابلمه سرامیکی بهتر باشد از قیمت بالاتری نیز برخوردار می باشد که حتما باید در هنگام خرید به آن دقت نمایید که از چه مراکزی آنها را تهیه می کنید تا سرویسی درجه یک و با کیفیت را خریداری نمایید.

این قابلمه ها از صد در صد خاک رس ساخته شده اند که با استفاده از حرارت کوره خشک شده اند و نمونه های سرامیکی در آخر با یک لایه لعاب سرامیکی پوشیده شده است که مقاومت آن را دو چندان می کند.

امروزه بسیاری از مادران برای جهیزیه دختران خود حتما یک سری قابلمه سرامیکی شیک استفاده می کنند، زیرا دارای طراحی بی نظیر و رنگهای بسیار زیادی بوده است مناسب هر آشپزخانه ای می باشد.

این قابلمه ها به دلیل جنس روکشی که در آن به کار رفته ضد خش بوده و در زمان آشپزی حالت نچسب داشته است که برای تهیه یک ته چین بی نظیر فوق العاده می باشد.

روکش نچسب آن بسیار مقاوم بوده است که در زمان استفاده دچار خراشیدگی نمی شود ولی باید حتما برخی از نکات را رعایت نمایید مثلا در هنگام آشپزی از قاشقهای چوبی استفاده کنید.

این قابلمه ها حرارت را به صورت یک نواخت به غذا وارد می کند و همین امر باعث پخت بهتر و یک دست تر غذاها شده که به جا افتادن آن کمک بزرگی می کند.

قابلمه سرامیکی آلمانی

قابلمه های سرامیکی، عصر جدید هستند که در فر گرم می شوند که اکثریت قریب به اتفاق کلمه سرامیک را می شنوند و بلافاصله سفالی را در نظر می گیرند که بدون مشکل می شکند.

ظروف سرامیکی برخلاف ظروف و ظروف نچسب معمولی که اغلب با تفلون پوشانده می شوند، گزینه مناسبی را ارائه می دهند، ماده ای که در هنگام گرم شدن بیش از حد سم را آزاد می کند.

بر خلاف فولاد سخت شده، ظروف سرامیکی می توانند مزایای آواز حرارتی بالاتر و در هر صورت، گرم کردن را در کنار خواص نچسب ارائه دهند که به طور منظم بدون کمک پوشش نچسب، مانند محافظت، غلبه بر آنها دشوار است.

یکی از محصولات آشپزخانه که در ایران خرید و فروش می شود سینک گرانیتی و قابلمه سرامیکی آلمانی می باشد که از قابلمه های سرامیکی از گل ساخته و در کوره گرم می ‌شوند، که روکش با آن اضافه می کنند، اما بیشتر آنها فلزی با روکش سرامیکی هستند.

به هر حال، ظروف سرامیکی اغلب در اجاقی شروع می شوند که باعث می شود سرامیک بادوام تر، محکم تر، محکم تر، با استحکام بیشتر و کمتر آسیب ببیند.

از آنجایی که پوشش زمانی رخ می‌ دهد که تابه‌ ها فوق‌العاده داغ هستند، در حین پخت، شدیدترین حرارتی که ظرف باید در آن استفاده شود، حرارت متوسط ​​به بالا است.

پست بعدی

کدام ضد آفتاب ها حفاظت بیشتری در برابر آلودگی ‌هوا دارند؟

چ آگوست 24 , 2022
اعتمادآنلاین| یک ظهر گرم تابستانی را تصور کنید، گونه‌هایی که از شدت حرارت آفتاب و تعریق، سرخ و ملتهب شده‌اند و بدتر از همه این‌ها، هوای آلوده و دود و دم خیابان که این التهاب را چندین برابر کرده ‌است. مگر پوست لطیف صورت ما چقدر توانایی دارد که این‌ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000