کدام ضد آفتاب ها حفاظت بیشتری در برابر آلودگی ‌هوا دارند؟

اعتمادآنلاین|

یک ظهر گرم تابستانی را تصور کنید، گونه‌هایی که از شدت حرارت آفتاب و تعریق، سرخ و ملتهب شده‌اند و بدتر از همه این‌ها، هوای آلوده و دود و دم خیابان که این التهاب را چندین برابر کرده ‌است. مگر پوست لطیف صورت ما چقدر توانایی دارد که این‌ همه سختی را تحمل کند؟! به نظرتان نباید به فکر یک پوشش مراقبتی قوی باشیم؟

مطمئناً برای هیچ‌ کدام از ما داشتن پوستی کدر، خسته و پر از چین و چروک یا پرداخت هزینه‌های بالای جوانسازی و رفع چین و چروک صورت در مطب‌های زیبایی جذاب نیست. پس بهتر است قبل از اینکه پوست صورتمان در اثر آفتاب و مواد سمی ناشی از آلودگی ‌هوا پیر شود، به فکر چاره باشیم و از ضد آفتابی استفاده کنیم که مانند یک سد دفاعی، مراقب سلامتی پوست ماست. اگر این محصولات را نمی‌شناسید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطلب با ما همراه شوید. در این مقاله کرم‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که پس از مصرف آنها، به پوستی شاداب، روشن و شفاف سلام خواهید کرد!

کرم ضد آفتاب؛ مراقب همیشگی پوست در برابر آلاینده‌های هوا

این ‌روزها ضد آفتاب به یکی از پایه‌های ثابت محصولات مراقبت پوستی خانم‌ها و آقایان تبدیل‌ شده و کمتر کسی را پیدا می‌کنید که از آن استفاده نکند. وظیفه اصلی ضد آفتاب‌ها مراقبت از پوست در برابر اشعه مضر آفتاب است، ولی آیا در شهرهای بزرگ که مردم هر روز با مشکل آلودگی‌ هوا دست و پنجه نرم می‌کنند، این قابلیت به‌ تنهایی کافیست؟

از مضرات اشعه UVA و UVB آفتاب که بگذریم، هوای آلوده حاوی مشتقات سمی سرب، دی‌اکسید نیتروژن، دی‌اکسید گوگرد و مونوکسیدکربن است. این مواد با رطوبت ناشی از تعریق در سطح پوست ترکیب و وارد منافذ پوست می‌شوند. استفاده از انواع ضد آفتاب حاوی آنتی‌اکسیدان‌ها و مواد ضدالتهاب می‌تواند از تبعات ناشی از نفوذ این مواد سمی در پوست جلوگیری کند؛ تبعاتی مانند ایجاد جوش‌های چرکی، التهاب و قرمزی پوست، کدری و خستگی، بروز لکه‌های تیره، ایجاد چین و چروک و پیری پوست.

کرم ضدآفتاب

بهترین ضد آفتاب‌ها برای محافظت از پوست در برابر آلودگی‌ هوا

اشعه‌های مضر آفتاب و عناصر سمی موجود در آلاینده‌های هوا روی DNA پوست تأثیر گذاشته و آن را تخریب می‌کنند. این فرایند به‌ مرور رنگ، بافت و ساختار پوست را تغییر داده و کلاژن طبیعی آن را از بین می‌برد و در نهایت چیزی برای ما باقی نمی‌ماند جز پوستی خسته و تیره با چین و چروک‌های عمیق و لکه‌هایی که هر روز تیره‌تر و بزرگ‌تر می‌شوند. ولی نگران نباشید؛ ما می‌توانیم این روند را با استفاده مرتب از محصولات ضد آفتاب کنترل کنیم.

محصولاتی که در این بخش از مطلب می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، کرم‌های ضد آفتابی هستند که علاوه بر محافظت در برابر هر دو اشعه مضر UVA و UVB، حاوی آنتی اکسیدان‌های قوی و ترکیبات ضدالتهاب برای مراقبت از پوست در برابر آلودگی‌ هوا هستند. در ادامه با آنها آشنا می‌شویم:

ضد آفتاب فیوژن واتر بیرنگ ایزدین (SPF 50)

بدون شک ایزدین یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده محصولات ضد آفتاب و کرم فیوژن واتر بیرنگ ایزدین بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب در دنیاست. این محصول فوق‌العاده حاوی مواد قابل‌ تجزیه زیستی و معدنی، هیالورونیک اسید و ویتامین E است. کرم ضد آفتاب فیوژن واتر بیرنگ ایزدین به‌ دلیل برخورداری از تکنولوژی Thixotropic، Safe-Eye، Fusion و Wet-Skin از پوست شما در برابر التهاب و تحریک ناشی از آلاینده‌ها و پرتوهای مضر خورشید مراقبت می‌کند.

این محصول خاصیت ضد لک، ضد جوش، ضد التهاب، روشن کننده و مرطوب‌کنندگی دارد و به ‌راحتی جذب پوست می‌شود. اگر پوست شما حساس، چرب و مستعد جوش است، فیوژن واتر بیرنگ ایزدین یک محصول مراقبتی کامل و انتخابی عالی برای شماست. برای سفارش این محصول همین حالا می‌توانید به سایت شیمن شاپ مراجعه کنید.

ضد آفتاب بی‌رنگ آنتلیوس اولترا فلوئید لاروش پوزای (SPF 50)

ضد آفتاب بعدی محصولی از برند معتبر لاروش پوزای است که برای پوست نرمال، مختلط و حساس تولید شده ‌است. این محصول حاوی فیلتر مگزوریل است که از پوست صورت در برابر اشعه UV و ترکیبات سمی هوای آلوده محافظت کرده و از نفوذ آنها به ساختار کلاژن و افزایش تولید رنگدانه‌ها جلوگیری می‌کند. ضد آفتاب لاروش پوزای دارای فاکتور PA++++ و Mexoryl 400 است که قدرت مراقبتی بسیار بالایی در برابر آلودگی ‌هوا دارد.

این محصول حاوی آب ‌درمانی و معدنی چشمه‌های لاروش پوزای با خاصیت آنتی‌اکسیدان و التیام‌بخش است. ضد آفتاب آنتلیوس روی پوست سفیدک باقی نمی‌گذارد و حتی آقایان هم می‌توانند از آن استفاده ‌کنند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توانیم به زود جذب، ضد لک، ضد آب و ضد تعریق، سبک و فاقد چربی بودن آن اشاره کنیم.

کرم ضدآفتاب

ضد آفتاب فیوژن واتر جوان ساز ایزدین بیرنگ (SPF 50)

اگر به‌ دنبال یک ضد آفتاب همه کاره هستید، پیشنهاد ما ضد آفتاب فیوژن واتر جوان ساز از برند شناخته‌ شده ایزدین است. این محصول حاوی هیالورونیک اسید، pep Q10 و کلاژن ساز طبیعی است که ضمن جلوگیری از بروز لکه‌های پوستی به رفع چین و چروک و خطوط ظریف ناشی از اشعه مضر آفتاب و آلاینده‌های هوا کمک می‌کند.

این ضد آفتاب بر پایه تکنولوژی EYE SAFE تولید شده و حتی برای پوست دور چشم هم قابل ‌استفاده است. با خرید این محصول یک ضد آفتاب خواهید داشت که کرم دور چشم، ضد لک و ضد چروک نیز هست. ویژگی بسیار جالب فیوژن واتر جوان ساز ایزدین جذب سریع آن حتی روی پوست مرطوب و رطوبت رسانی عمیق پوست است.

ضد آفتاب و آبرسان لاروش پوزای مناسب پوست خشک و خیلی خشک (SPF 50)

لاروش پوزای به فکر پوست‌های خشک و حساس هم بوده و محصولی را تولید کرده که حاوی مواد هیپوآلرژنیک، مرطوب کننده، تسکین دهنده و آرام کننده پوست است. ضد آفتاب مناسب پوست خشک لاروش پوزای حاوی آنتی‌اکسیدان‌های قوی برای مبارزه با رادیکال‌های آزاد در سطح پوست و عناصر سمی ناشی از آلودگی هواست که بالاترین سطح محافظت کنندگی را دارند. این محصول ضد آب، ضد تعریق، آبرسان، ضد حساسیت و آلرژی و فاقد چربی است. ضد آفتاب لاروش پوزای از آب ‌درمانی و معدنی چشمه لاروش پوزای تهیه ‌شده که خاصیت ضد التهاب هم دارد.

ضد آفتاب کاپیتال سولیل 3 در 1 پوست چرب و جوش دار ویشی

این محصول با اثر سه گانه ضد آلودگی، ضد جوش و ضد پیری یک محافظ قوی برای روزهای گرم تابستان و هوای آلوده شهرهای بزرگ است. ضد آفتاب ویشی حاوی خاک رس سبز است که منافذ پوست را از آلاینده‌ها پاک ‌کرده و از بروز جوش، چین و چروک‌های سطحی و لک‌های ناشی از مشتقات سرب روی پوست جلوگیری می‌کند.

این محصول حاوی نوعی پروبیوتیک طبیعی به ‌نام بیفیدوس است که سبب تقویت، ترمیم و تغذیه سد دفاعی و محافظتی پوست می‌شود. پس اگر نگران التهاب و سرخی جوش‌های صورت خود در تماس با نور آفتاب هستید، ویشی را انتخاب کنید. برای سفارش این محصول بی‌نظیر فقط کافی است به سایت شیمن شاپ به نشانی https://shimenshop.com/search-products/category-sunscreen مراجعه کنید.

پست بعدی

حرف های دستیار پوتین درباره پروژه راه‌آهن رشت-آستارا/آیا روس ها از پروژه پا پس می کشند؟

چ آگوست 24 , 2022
ایلنا نوشت:نماینده دومای روسیه اظهار داشت: امروز درباره ایران اولویت روسیه همکاری‌های‌ها در بخش نفت و گاز است و اخیرا با گازپروم قراردادی هم در این باره منعقد شده بنابراین مهمترین اولویت ما در حوزه‌های نفت و گاز است و حوزه‌های زیرساخت‌های راه و ترانزیت در اولویت ‌های بعدی ما […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000