فروش شیکر برداشت اصل مشهد

برای برداشت محصولات درختی و میوه ها ابزار و دستگاه های مختلفی طراحی و ساخته شدند که نام کلی آنها شیکر برداشت می باشد مثل شیکر گردو شیکر بادام شیکر دستی و غیره که در بازار عرضه می شوند البته برخی از انواع شیکرهای دیگر نیز وجود دارد مثل شیکر قابل حمل که دوشی است یا شیکر پشت تراکتوری که اینها بیشتر مناسب برداشت میوه هایی مثل گردو پسته فندقی بادام آلبالو لیمو زیتون و غیر هست که هر چقدر این وسیله ها از وزن کمتری برخوردار باشند حمل آنها نیز آسان تر است به همین خاطر از طرفداران بیشتری نیز برخوردار هستند.

در واقع باید بدانید که در هنگام فروش شیکر برداشت با دو دسته مواجه می شوید که دسته اول به شیکر یا همان ماشینهای تکان دهنده و ماشین های جمع کننده معروف هستند این دستگاه به این نحوه عمل می‌ کند که قسمتی از این دستگاه را به درخت متصل می کنند و قسمت بعدی شروع به لرزیدن می کند و همین فرایند باعث ریختن میوه ها می شود اگر بخواهیم از ویژگیهای این دستگاه برای شما بگوییم باید به این موارد اشاره کنیم که این وسیله برای برداشت بادام گردو لیمو و زیتون بسیار مناسب است.

همچنین این نوع از شیکر گردو و بادام قابل حمل می باشد و موتور آن نیز سه اسب و دو زمان است که محصول کشور ایتالیا هست این دستگاه سوختش به صورت ترکیب بنزین و روغن است هچنین دارای یک سیستم ضد ارتعاش است که باعث می‌ شود ارتعاشات شیکر به اپراتورش انتقال پیدا نکند شیکرهای قابل حمل بادام و گردو تا ارتفاع حداقل ۶ متر را می توانند برداشت کند و وزن آن نیز چیزی حدود ۱۳ الی ۱۴ کیلو می باشد همچنین می توانند شاخه ‌هایی که تا قطرش تا 40 سانت هستند را بگیرند.

شیکر برداشت اصل

برخی افراد برای باغات خود به دنبال دستگاه شیکر برداشت اصل می باشند تا به راحتی بتوانند برداشت محصول خود را انجام دهند.

همه ما می دانیم که در گذشته به شیوه های قدیمی برداشت محصولاتی مثل گردو، بادام و غیره انجام می شده است که خطرات زیادی نیز داشته و برداشت محصولات به عبارتی پر دردسر بوده استف مانند افتادن صدمه دیدن دست و پا و غیره از اثرات بد برداشت سنتی می باشد.

امروزه با پیشرفت علم برداشت با وسیله ای به نام شیکر صورت می گیرد که درخت را تکانده و محصول از شاخه ها جدا می شود و بعد جمع آوری می کنند.

اگر می خواهید طرز کار شیکر برداشت اصل را دقیق بدانید در ادامه با ما همراه باشید.

  • یک قسمت از دستگاه را به درخت متصل می کنند و قسمت دیگر دستگاه شروع به لرزش می کند و بعد درخت تکانده می شود و محصول از آن جدا می گردد و همانطور که در بالا گفته شد می توان پس از تکاندن تمام محصولات آن را جمع آوری نمود.
  • این شیکر برای محصولاتی مثل پسته، فندق، گردو و غیره خوب است و همچنین سوختی که این دستگاه استفاده می کند، یک سوخت ترکیبی می باشد که از روغن و بنزین می باشد.
  • این دستگاه تا شش متر از درخت که محصول دارد را می تواند برداشت نماید که برای درختهای غول پیکیر مثل درخت گردو بسیار مناسب می باشد.
  • شیکر را وقتی به تنه درخت وصل می کنیم قطر تنه باید حداقل چهار سانتی متر باشد چون این دستگاه می تواند به شاخه هایی به این اندازه وصل شود.

شیکر برداشت مشهد

برداشت محصولات در شهر مشهد امروزه به روشهای مختلف صورت می گیرد که یکی از این وسایل شیکر برداشت می باشد که گزینه مناسب برای این کار خواهد بود.

رنگ و مدل بندی شیکر به طوری می باشد تا اینکه مشتری بتواند نسبت به کاربردی که خودش دارا می باشد که تولیدکنندگان به فکر صادرات این محصول خواهند بود.

در ضمن لازم است که ذکر شود بسته بندی این محصول به طوری می باشد تا اینکه بتوان در زمان حمل و نقل بهترین  شیکر برداشت را داشته باشید.

شیکر برداشت به دو صورت دستی و ماشینی خواهد بود که شما می توانید نسبت به کاربرد خود این محصول را تهیه کنید.

باید ذکر کرد که اندازه سایز شیکر برداشت مشهد نسبت به کاربرد مشخص خواهد شد بتوان مشتری در زمان استفاده به راحتی به کار خود ادامه دهد.

شیکر برداشت به صورت دستی امروزه زیاد مورد استفاده قرار می گیرد که به دلیل داشتن جنس با کیفیت و استحکام بالا توجه مردم را به خود جذب کرده است.

مچنین این محصول در بسته بندیهای شیک و محکم به دست شما مشتریان گرامی خواهد رسید.

شما می تواند با کسب اطلاعات کافی نسبت به نیاز خود اقدام خرید کنید تا اینکه بعد از خرید موجب پشمانی برای شما پیش نیاید.

مدلهای مختلف در این محصول موجب شده است توجه مردم را به خود جذب کند تا بتواند بهترین فروش را داشته باشد.

پست بعدی

هواپیمای بومی در حال ساخت است

د آگوست 22 , 2022
اعتمادآنلاین| «محمد محمدی بخش» دوشنبه شب در گفت وگوی تلویزیونی درباره اهم اقدامات سازمان هواپیمایی در یکسال اخیر افزود:‌ بعد از تشکیل دولت سیزدهم، حکمی از سوی رییس جمهوری درباره انتظارات از بخش هوایی ابلاغ شد. ابر چالش‌ها احصا شد و برای برون رفت برنامه و تدارک دیده شد. اولین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000