قیمت گچ مرده آماده سقف قم

برخی افراد در بسیاری از مراکز فروش گچ به دنبال گچ مرده آماده می باشند که باید بدانند با استفاده از گچ می توانند آن را تهیه نمایند.

شاید خیلی افراد ندانند که ملات پیست که ما در ابتدا توضیحاتی را در این رابطه خواهیم داد.

ملات یک ماده مشابه خمیر است که می توانیم در ساختمان سازی مصالح را با کمک آن به همدیگر بچسبنانیم و برای ساخت ملات بیشتر از آب کمک گرفته می شود و با هم زدن مواد با آب بدست می آید.

ملاتها در دو دسته تقسیم می شوند که اولی را می توانیم به آن ملات هوازی بگوییم و دومی ملات آبی که گچ مرده آماده در دسته اول می باشد که برای نصب آجر نسوز سیمانی به کار گرفته می شود.

به اندازه بیست درصد گچ باید به آن آب اضافه نمایید تا گچ نه بسیار شل گرد و نه بسیار سفت که بتوان از آن به خوبی استفاده نمود.

دقت نموده که این ملاتهای گچ بیشتر برای طاقها و تیغه ها استفاده می شود و قابلیت انعطاف پذیری آن در اینگونه موارد به مصرف در می آید و برای اینکه دیرتر خشک شود می توان از مخلوط گچ با مقداری خاک استفاده نمود که البته خاک رس را باید الک کرد و بعد استفاده کرد.

خرید گچ مرده

شما توانید از هر گچی برای سفید کاری استفاده کنید به همین خاطر از تمامی این گچها نیز می توانید ملات کشته تولید کنید اما گچهایی که نرم تر هستند و یا پودر گچ و سیمان سفید برای تهیه گچ کشته مناسب تر است.

یکی دیگر از نکاتی که در زمان تولید گچ کشته باید حتما به آن توجه داشته باشید این است که به محض این که گچ را به آب اضافه کردید بلافاصله این مواد را با هم مخلوط کنید و پشت سر هم بزنید تا کریستال گچ در آن تولید نشود و هر زمان که ملات کشته شما شروع به سفت شدن کرد می توانید به سرعت مقداری آب در آن بریزید تا به حالت اولیه خود برگردد.

نکته دیگری که باید بدانید این است که در بنایی دو نوع ملات وجود دارد که یکی از آنها هوازی و دیگری آبی می باشد، ملاتهای هوازی در واقع ترکیبات آنها در هوای خشک انجام شده و مقاوم هستند به همین خاطر اگر در مقاله رطوبت یا انواع ضربه ها قرار گیرند به راحتی دچار شکستگی می شود و ماهیت اولیه خود را از دست خواهد داد اما ملاتهای آبی به دلیل داشتن آب در مقابل رطوبت مقاوم تر هستند و سخت می شوند.

اگر قصد دارید تا برای گچ کاری به خرید گچ مرده اقدام نکته ‌ای که باید حتما به آن توجه داشته باشید ابتدا قیمت گچ مرده قم است بعد این است که گچ مرده به دلیل داشتن مقاومت بسیار پایین به راحتی خراب می شود به همین خاطر نباید شما آن را بیش تر از 1 الی 2 میلی متر استفاده کنید.

گچ مرده سقف

از آنجایی که مرحله پایانی سفید کاری بسیار قابل اهمیت است و نمای دیوار، سقف را زیبا تر می کند در هنگام تولید ملات حتما دقت بیشتری صورت گیرد و گچ مرده تولید شده باید مطابق با نکات مهم انجام شود.

به طور کلی ملات به دو گروه آبی و هوازی دسته بندی می شود و هر کدام دارای ویژگیهای خاصی است به این صورت که در ملات آبی با تماس آب صورت می گیرد و سخت می شود در جهت دیگر ملات هوازی با انفعالات و ترکیبات در هوا انجام می شود و به این صورت مقاوم می گردد.

اما یکی از نکات مهم در هنگام استفاده کردن از ملات گچ این است که زمان مصرف آن باید کنترل شود تا از کیفیت آن کاسته نشود به صورت کلی در هنگام درست کردن ملات گرما تولید می شود و به همین دلیل می توان ملات گچ را در دمای صفر درجه نیز مورد استفاده قرار داد ولی بهتر است که هنگامی که می خواهید فرایند گچ کاری را انجام دهید در فصلهای گرم تر یا زمانی که دمای متعادلی حاکم است این کار را انجام دهید.

اهمیت استفاده کردن از گچ مرده سقف و سیمان سفید زمانی صورت می گیرد که هنگامی که شما می خواهید فرایند گچ کاری را انجام دهید باید میزان معینی ملات را درست کنید به این صورت که به اندازه یک استانبولی باید آن را تهیه کنید و سپس طی فرایند گچ کاری ممکن است برخی از نواحی حالت اولیه و پلاستیکی خودش را از دست بدهد و به همین صورت ممکن است این فرصت نباشد که سطح را صاف یا صیقل دهید به این ترتیب شما می توانید با استفاده کردن از گچ مرده در مرحله پایانی تمام سطوح ناهموار را به صورت یکدست صاف کنید.

پست بعدی

گزارش شمخانی و باقری از آخرین وضعیت مذاکرات در جلسه فوق‌العاده مجمع تشخیص

د آگوست 22 , 2022
ایرنا نوشت : دبیر شورای عالی امنیت ملی و رئیس گروه مذاکره کننده ایران با حضور در جلسه فوق العاده مجمع تشخیص مصلحت نظام، گزارشی از آخرین وضعیت مذاکرات برای رفع تحریم‌ها را برای اعضای مجمع ارائه کردند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000