برکناری معاون دادستان تهران تکذیب شد

اعتمادآنلاین|

روابط عمومی دادگستری کل استان تهران اعلام کرد که برخلاف برخی اخبار منتشر شده مرتضی تورک معاون دادستان تهران برکنار نشده است.

به گزارش جماران و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان تهران با توجه به انتشار اخبار کذب در برخی رسانه‌های معاند و خارجی مبنی بر برکناری مرتضی تورک معاون دادستان تهران، اعلام کرد که این خبر اساساً کذب و بی اساس بوده و وی همچنان به عنوان معاون اجرای احکام و معاون پیشگیری از وقوع جرم و حمایت از حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب تهران انجام وظیفه می‌کند و انتشار این قبیل اخبار از سوی شبکه‌های معاند با قصد تخریب نیروهای خدوم و تحریک احساسات مالباختگان در پرونده‌های قضایی و ایجاد بی‌اعتمادی نسبت به دستگاه قضایی است.

پست بعدی

رئیس جمهور چه دستوری درباره تیم ملی فوتبال ایران داد؟

د ژوئن 13 , 2022
اعتمادآنلاین| وزیر ورزش و جوانان گفت: آقای رییس‌جمهور دستور اکید داده‌اند که هر چه مورد نیاز تیم ملی است باید فراهم شود. به گزارش ایسنا، سید حمید سجادی پس از پایان دیدار ایران و الجزایر بار دیگر در اردوی تیم ملی حاضر شد. او پس از بازگشت اعضای تیم ملی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000