روند نزولی بورس همچنان ادامه دارد

اعتمادآنلاین|

شاخص کل بورس امروز با ۱۷۹۵ واحد کاهش تا رقم یک میلیون و ۳۸۸ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل با معیار هم‌وزن هم با ۵۴۲ واحد کاهش رقم ۴۰۲ هزار و ۴۸۲ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۲۵۷ هزار معامله به ارزش ۴۶ هزار و ۱۷۵ میلیارد ریال انجام شد.

به گزارش ایسنا، فولاد مبارکه اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل معدنی و صنعتی گل‌گهر، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معدنی و صنعتی چادرملو، پترول و توسعه معدنی و صنعتی صبانور نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم امروز با ۶۷ واحد کاهش در رقم ۱۸ هزار و ۷۵۵ واحد ایستاد. در این بازار ۱۴۷ هزار معامله به ارزش ۱۳۸۵ میلیارد ریال صورت گرفت.

سرمایه‌گذاری صباتامین، سنگ اهن گهرزمین، تولید نیروی برق دماوند، بیمه پاسارگاد و آهن و فولاد غدیر ایرانیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

سپاهان به مصاف تیم سابق سردار آزمون می‌رود

د سپتامبر 12 , 2022
اعتمادآنلاین| صبح امروز (دوشنبه) بوریس بورمیستروف سرکنسول روسیه در اصفهان و محسن اصلانی مسئول بخش دیپلماسی عمومی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان با حضور در دفتر باشگاه سپاهان با محمدرضا ساکت مدیرعامل این باشگاه دیدار و گفت‌وگو کردند. به گزارش تسنیم، ساکت با مثبت ارزیابی کردن روابط ورزشی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000